Bu ülkede Fenerbahçe ile neden çok uğraşılıyor? Ne istiyorlar şu takımdan?

Fenerli değilim ama ne zaman Fenerbahçe adı geçse hemen şike, şuka, para, olaylar vs. türü olumsuz yargılar geliyor ve ben bu duruma çok üzülüyorum. Şimdi de Fenerbahçe'nin illuminati ile ilgisi olup olmadığını tartışır hale gelmişler. Ne zaman Fener yenilse.dalga konusu oluyor halbuki onlar da bizi Avrupada en güzel şekilde temsil ettiler. Bu insanların Fenerbahçe'den zoru ne? Ben İnegölsporluyum ve Fenerbahçelileri severim, Gezi Parkı eylemlerinde Beşiktaşlılarla beraber direnişin sembolü oldular ve yılmadan usanmadan direnmeye de devam ettiler. Sizce neden Türkiye'de Fenerbahçeyle çok uğraşılıyor? Seviyeli cevaplarınız için teşekkürler. :)
Bu ülkede Fenerbahçe ile neden çok uğraşılıyor? Ne istiyorlar şu takımdan?
Cevapla