Vücut geliştirirken acnegen, zoretanin, roaccutane gibi sivilce ilaçları kullanan var mı? Spora engel mi?

Ben 4aydır 20mg acnegen kullanıyorum ve kas çalışıyorum ilaç prospektüs ünde özellikle spor yapmayın kas yıkımı yaptığı tendonların yaralı kaldığı kas yıkımının ölümle bile sonuçlanabildiği yazıyor. Ben kötü bir etkisini görmedim çok kas yapmasamda çok sıkılaştım. Sporu bırakmalı mıyım? bir bilgisi olan var mı?
Vücut geliştirirken acnegen, zoretanin, roaccutane gibi sivilce ilaçları kullanan var mı? Spora engel mi?
Cevapla