Vicut yapısı karekteri. yani Anatomik coğrafya belirli aralıklarla değişiklik gösterebilir buna pek takılmayın. bu vicut yapısı gücsüz olur diyede bisey olmaz. vicutta ne kadar az yağ varsa o kadar ters orantıda güç fazlalaşır. Ve alışkanlık bakımından bir hareketi zorlanırken diğer hareketi kendinden daha güçlü bir kişiye göre kolay yapar. ve kişi çalışma durumuna göre motor gücünü 😃 düşük bir cc den yükseltebilir. Buda eriyen yağ kitlesinin azalmasıyla. Kas kitlesinin çoğalmasına paralel ilerler. yanı = doğru beslenme doğru çalışma + konsantrasyon + motivasyon
endomorph un o şekilde olmasının sebebinin çok çabuk yağlanmasından kaynaklanır ectomorph ise hacim sorunu yaşar natural yavaş büyür en iyisi ben gibi mesomorph tabi genetikle alakalı 😅
Benim mesomorph, ectomorphun neresini beğeniyorsun anlaşılacak gibi değil doğrusu. Sırf karın kası var başka bir şeyi yok buna vücut bile denmez bence.
Tercih meselesi :D Mesomorph lar ek olarak doğaldan güçlüdür bu tür sporlarda daha iyidirler, daha kolay kas kazanır ve yağ yoktur testestoron hormonuda daha fazladır. Vücut daha orantılı büyür, ektolar güçsüz oluyor genelde spor yapsa bile oda biryere, kadar kendi kadınını pek koruyabileceğini sanmıyorum daha çok ''görüntü'' dediğimiz kişiler olurlar.
Bu sporu olmasa da genel olarak yıllarını spora veren biri olarak diyebilirim ki ben 40 kilo ektomorph da oldum 75 kilo mezomorph da oldum 92 kilo endomorph da oldum önemli olan ne olmak istediğin vücud tipleri yoktur ama en yakışanı yağ oranı az bir mezo olmak
Bide Fotodakiler yanlis ecto ecto degil mezo mezo degil endo da endo degil sjsj Ben kendim mesela ecto mezo meleziyim melez karisim demek bu spor icin en iyi vucit tipi bu ztn