Aileme nasıl davranmalıyım fikirlere ihtiyacım var

merhaba arkadaşlar ben 4 senelik evliyim. bir kızım var birde oğlum olacak inşallah. benim ailem eşimi başından beri hiç sevmedi. kültürlerimiz arasında çok fark var. fakat biz eşimle birbirimizi çok seviyoruz. eşimi devamlı eleştirip arkasından konuştular. babamdan çok korktuğumdan ona açıkça eşimi savunamadım. birde konuşmalardan etkilenip benimde dolduruşa geldiğim zamanlar oldu. zaman içerisinde bu konuşmalar çok ileri gitti. en son babam eşimi karşısına alıp ağzına ne gelirse söyleyip bu zamana kadarki bütün kinini çıkardı. eşim çok saygılı bir insandır ben böyle biri değilim dedi sadece ama lafları hazmedemedi. şimdi eşim ailemin yüzünü görmek istemiyor. ailem ise benim onların tarafında olup eşimi karşıma almamı kavga etmemi gerekirse boşanmamı istiyor. bende eşimi sevdiğimi söyledim. korkaksın hayatın boyunca böyle yaşayacaksın diye beni baskı altına almaya çalışyorlar. en son benimle konuşmama kararı almışlar. ben arayınca telefonda konuşuyorlar ama onlar beni aramıyor. ailemi kaybetmek istemiyorum. ama mutluluğum için onlara nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum. fikirlerinize çok ihtiyacım var lütfen yardım edin..
Aileme nasıl davranmalıyım fikirlere ihtiyacım var
Cevapla