Bu gün taytla taksimde dolaştım :) beni görseniz ne düşünürdünüz ?

Arkdaşlar hayatımda en çok tayt giymek istemişimdir ve kız kıyaftelerine hep meraklıyımdır kendimde ufak tefek sarışın bir tipim var ve erkeksi değilim zaten giydim taytı çıktım bugün inanılmaz rahat birşeymiş çok mutlu oldum ve herkesin dedğinin aksine ne bir laf nede tepki farklı bir bakış aldım herkes normal davrandı herkese teşekkür ederim alışveriş yaptım gittim bir spro salonunda bilgi aldım falan :) siz beni görseniz mesela spor salonunda bayan görevli olsanız nsl davranızrdınız ?
Bu gün taytla taksimde dolaştım :) beni görseniz ne düşünürdünüz ?
Cevapla