Sinekten çıkan kan yarama bulaştı. Hastalık geçme riski olur mu?

az önce sivrisinek öldürdüm... elimle şak diye vurdum... aslında öldürmek değildi amcım nasılsa ıskalarım kaçar dedim ama bildiğin pestili çıktı...yapacak bir şey yok.. :(( benim korktuğum orta pramağımı kesmiştim yarası henüz yeni yeni kapanıyordu.. sinekten çıkan kan bu yarama bulaştı :( acaba bir hastalık geçme riski olur mu ben batikonla alkolle tekrar temizledim ama içime kurt düştü yaa... AIDS li birinin kanını emmiş midir? bu konularda fazla pimpirikliyim..
Güncellemeler
+1 yıl
hastane acile gidip kan testi yaptırıcam deyince bana gülmezler mi? sinekten hiç bahsetmesem iyi olacak... :(((
Sinekten çıkan kan yarama bulaştı. Hastalık geçme riski olur mu?
Cevapla