İnsanın sevgilisinin olmasının avantajları ve dezavantajları nelerdir arkadaşlar??? Varsa iyi mi kötü mü??

İnsanın sevgilisinin olmasının avantajları ve dezavantajları nelerdir arkadaşlar? Varsa iyi mi kötü mü? O konuda bir türlü kısmetim açılmadı:)
İnsanın sevgilisinin olmasının avantajları ve dezavantajları nelerdir arkadaşlar??? Varsa iyi mi kötü mü??
Cevapla