Kızlar kaşlarınızı ve bıyıklarınızı alıyor musunuz?

Kaşları bir kere alınca herzaman almak gerekiyor en az 1 haftaya cıkıyor her hafta almak ugraştırmıyormu ? aldıgına pişman olanlar var mı? birde bıyıklarını alanlar var mı? oda alınca her hafta cıkar her hafta almak ugraştırmıyormu ben hep ugraşıyorum uğraşmak istemeyenler var mımerak ediyorum ..
Kızlar kaşlarınızı ve bıyıklarınızı alıyor musunuz?
Cevapla