Kickboks ve diş telleri :(?

Arkadaşlar ben yaklaşık 1,5 yıldır kickboks yapıyorum. Fakat tel tedavisine başladım ve müsabakalarıma az kaldı. Gerçekten bırakmak zorunda kalırım diye çok üzülüyorum. Ne yapıcam bilmiyorum. Tellerm çıkarılabilir cinsten değil. Ne yapmalıyım? Lütfen gerçekçi bir fikri olanlar söylesin yeterince iç kapatıı yorum okudum. :((
Kickboks ve diş telleri :(?
Cevapla