Galatasaray Teknik Direktörü Jan Olde Riekerink'in Levski Sofya'yı 2-0 mağlup ettikleri maçta forma şansı verdiği 14 yaşındaki Mustafa Kapı, yeteneğiyle herkesi şaşırttı. İlk kez Galatasaray A takımıyla sahaya çıkan 14 yaşındaki Mustafa, karşılaşma sonrası GS tv'ye yaptığı açıklamada, "Bugün benim için özel bir gün. Jan, Ayhan ve Orhan hocama bu gururu yaşattıkları için teşekkür ediyorum. Şu anda bile çok heyecanlıyım. Bu formanın hakkını vermeye çalışacağım" diye konuştu.
GS A takımıyla sahaya çıkan 14 yaşındaki Mustafa Kapı tarihe geçti. Bu konuda düşünceleriniz neler?
İlk düşündüğüm, bizden nefret edenler, çocuk işçi çalıştırıyoruz diye ceza başvurusunda bulunurlar oldu. Şaka bir yana, riekerink gerçektende kaliteli hoca olduğunu kanıtlamıştır. Ligde durumun ne olduğu önemsiz, gerçektende gençlere ağırlıklı olup, bir ajax modeli çıkarabilir bence
Bu tarz teknik adamlar çoğalmalı. Daha 23-24 yaşında ki oyunculara genç gözüyle bakılan ülkemizde oyuncu yetişmesi için bu tarz hamleler yapılmalı. Umarım bizim Muhammed gibi olmaz buda
İyi olsa bile avrupaya gitme hayali vardır türkiyeye fazla yararı olacağını sanmıyorum yeteneği orta çıkan oyuncu avrupaya gidecem diyor ne varsa bu avrupada anlamadım gitti