Bacaklarım yapi olarak kalın. Kucuklugumden beri böyle. Ust bedenim ince ama bacaklarim kalin. Spor yapiyorum cok ağır ve duzenli olmasa da. Hareketsiz bir yaşantım da yok. Ama resimdeki kızın bacakları gibi kalin bacaklarım. Sizce cok mu kötü?
Kalın bacaklara sahip olmak sizce cok mu kötü? Nasıl inceltebilirim?
Genetik olabilir veya fazla karbonhidrat yani unlu vs tüketmekten olabilir ama bunun çözümü profesyonel bir destek alman yani bir spor hocasına danış ben hobi olarak ilgileniyorum spor ile sana şunu tavsiye edebilirim bacak egzersizleri yaparken set halinde yaparken tekrar sayısını arttır bu vücutta yağ yakımına destek olur
Baksana birsürü beğenen var, niye dert ediyorsun ki?
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bence guzel durmuyor. Kıyafet secerken sorun oluyor. Dar paça pantolonlar yakismiyor mesela. Genelde ispanyol paca tarzi kullaniyorum. Kalem etekten baska etek yakismiyor. Sort mini etek tarzi seyler yakismiyor.
Sen beğendikten sonra başkasına söz düşmez, ama mutlaka seninde öyle olmanın bir sebebi vardır yaradılışında, sağlıksal bir problemin yoksa kendinle barışık ol, üzme kendini sıkma canını :)
Kilo verince belim inceliyor hep. Belim ince bacaklarim ust bdenime gore resimdeki gibi kalın duruyor. Cok zayif degilim. Ama kilo verdigimde de bacaklarimda cok az incelme oluyor.
sureklı hareket halınde olman lazım sureklı yuruyus yap spora devam et az ye 1 2 ay sabret ıncelır akşamları ymek cok 1 2 lom ye yeter eşim oyle yaptı baya bı duzeldı senın gıbıydı boyu 1.60 onda hıc durmuyordu
o beğenmediğin yönleri ona buna göstereceğine geçersin aynanın karşısına kendine gösterirsin. ona göre karar verip egzersiz veya diyet yaparsın bu kadar basit.
Egzersiz yapıyorum. Buna ragmen kalın. Tavsiyeleriniz varsa verin diye soruyu sordum. Yediklerime dikkat ediyorum. Hareketsiz bir yasantim da yok. Ama bir turlu inceltemedim. Fotograf bana ait degil bir giyim firmasının modeli. Ama bacaklarim onunki ile hemen hemen ayni.
En İyi Cevaplar