Ne demiş şair, yazar ne demiş... Neden alışkanlık olmuştur bu cümleler?

Ne derler bilirsin ey sevgili,

Gün doğmadan neler doğar,

Atışında gizli sevgi bu kalbimin,

Artık dört nala uçar martılar =)

Neden her dörtlükte yada her anlamlı iki satırdan önce alışkanlık olmuştur bu ''şair ne demiş yada ne demiş yazar'' cümleleri geçer ?
Ne demiş şair, yazar ne demiş... Neden alışkanlık olmuştur bu cümleler?
Cevapla