Çok fazla alerjim var.özelikle böyle güzel havalar benim için zulüm.astım başlangıcı olduğunu biliyorum.
Ama son zamanlarda ilaçlarımı -1damla 2hap 1sprey- kullanıyorum ama bunların saatlerini bile geçirdiğimde iyice akciğerlerim kaşınır oluyor.sonra öksürük başlıyor.hırıltıya kadar gidiyor.
Astım mı bu acaba?
Bir de ilaçlarım bitti ama final haftamda olduğumdan doktora gidemedim.iyice fenayım.yakın zamanda ciddi bir kontrole gideceğimama endişelendiğimden benim gibi olanlar filan vr mi diye sorayım dedim?
Ama son zamanlarda ilaçlarımı -1damla 2hap 1sprey- kullanıyorum ama bunların saatlerini bile geçirdiğimde iyice akciğerlerim kaşınır oluyor.sonra öksürük başlıyor.hırıltıya kadar gidiyor.
Astım mı bu acaba?
Bir de ilaçlarım bitti ama final haftamda olduğumdan doktora gidemedim.iyice fenayım.yakın zamanda ciddi bir kontrole gideceğimama endişelendiğimden benim gibi olanlar filan vr mi diye sorayım dedim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar