Oglum Biricik Muhabbet Kusum Nerdesin?

merhabalar iyi aksamlar herkese.Moralim cok bozuk.Canım o kadar acıyor ki.7 aydır her zaman ilgiyle sevdigim baglandıgım ailemizden biri gibi saydıgımız muhabbet kusumuz bu sabah evden kactı.Kactı diyorum ama cıktıgını bile görmedim evde oldugum halde.Oglum, cok alısmıstı bana, kahvaltı da agzımdaki lokmaya gelir, beni görünce sımarır, kafesinin kapısını acmaya calısır, basımıza konar, kulagımdaki küpeyi ısırırdı. Bir kus olsa bile bir canlıya o kadar baglandım ki.O kadar sevdim ki.Ailemdeki kisilere bile bu kadarını yapmadım.Aldıgım sanırım 1,5 aylıktı.Şimdi 1 yaşına bile girmedi.Göremedim onun ceresinin renk degistigini, gözlerinde çizgiler cıktıgını. Oglum gitti canımdan parca koptu sanki. Bütün gün agladım. O benim ilkimdi. Hayvan korkusunu onunla attım ben. Siz de bu acıyı yasadınız mı?:(
Oglum Biricik Muhabbet Kusum Nerdesin?
Cevapla