Biri Fenerle uğraşıyor biri aşkını belli ediyor sizce hangisi güzel.
Fenerbahçe
Bjk.
Bjkliyim ama Fenerbahçe tabiki.
Bilmiyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Beşiktaş'ın futbolcularından taraftarlarına kadar çoğu yakışıklı ve güzeldir. Hadi bakalım sende cevapla hangisi güzel?
www.kadinmoda.info/.../...araftarlar%C4%B1ndan.jpg
store.donanimhaber.com/.../...c4be27b5ccd3b1f8.jpg
kadınlar futbola karışmamalı karışacaksada işin estetik boyutunda kalmalı illa içinde olacağız diyorlarsa... sporun cinsiyeti yoktur kabul ama futbol erkek işidir hep derim ellerinin hamurlarıyla erkek işlerine karışmasınlar :D
fenerbahçeliyim beşiktaşa anti değilim saygı duyduğum bir takımdır ama ne iğrenç bir video lan bu?
Cevap
10Cevap
Bunlar uzaydan mı geliyor? Tüm stad Fbli kadın dolu küfür ediyor
Yukarıda ki kız fenerli değil kendini kandırma
ayrıca alt da ki kartaliçemiz gerçekleri söylemiş : D
Hayatımın en kötü 1 dakikasını ve sesini dinledim Bjkli kız bildiğin erkek meyhanede ne işi var kızın
Tek söyleyebileceğim forma kızları çok seksi yapıyor. Haksız mıyım?
İkisi arasında A dedim diğeri itici geldi.
Neden itici ki :)
Videoda var nedeni.
Beşiktaş 'ın kızı bile delikanlı
Olsun delirsin ergen :) Bir de neler anlatıyor duysan gülmekten gülersin :D Güya bu 4 sene hakemlik yapmış ama diyor ki Kırmızı kart büyük bir hakem hatası değildir diyor :D Sonra dedim tamam o zaman Braga maçını hakem yüzünden kaybetmediniz dedi ama penaltı verdi dedi ama dedim penaltıdan gol yediğiniz andaki skorda turu atlıyordunuz dedim fatal eror verdi ııı falan saçmalıyor daha bunu bile bilmiyor sorsan süper bir Fbli :D
@cdrfgbhnjm Zenne diyorsun ya bana bak birazcık erkeksen gel Beşiktaşa bak kimmiş zenne ben sana göstericem bana klavye delikanlılığı yapma birazcık erkeksen lafının arkasında dur
BU iki video ise kriter fenerbahçeli
Besiktasin kizlari tabiki... 👏👏👏
beşiktaşlı kız nekadar çiirkeff laan
Bjkli ondandır.
Besiktaslı tabiki de
ikiside kötü
Neden.
tipim değiller
Tipini sormamışdım ama resmine bakınca tipin nasıl bir şey gözümde canlandı sağol.
rica ederim 😎
bir de eig versen makbule geçer :D
fenerli kız iyimiş
Ya bu zerre adam değil bildiğin liseli ben buna yüreğin yetiyorsa gel yüzüme söyle dedim adres verdim gelemedi. Birazcık erkeksen klavyeden sallamayacaksın geleceksin karşıma söyleyeceksin bak sana ben buradan hakaret etmem ama gelirsin karşıma bak işte o zaman nasıl diz çöküp yalvaracaksın ben sana göstericem o zenneyi.
Ya bu sürekli hesap açan troll bir Fbli sezon başından beri abartısız her gün 5 tane hesap açıyor. Beşiktaşa sayıyor sövüyor biz de buna cevap verip engelliyoruz buna deliriyor. Adam olmadığı buradan belli hesap açar 1 saat durmaz kapatır lafının sözünün arkasında duramayan bir ergen. Bende ona takılmayı deli etmeyi seviyorum.1 hafta önce Fb kesin şampiyon oldu Gs Beşiktaşı kesin yenecek dedi çok pis şişti o yüzden karın ağrısı var yani. Neyse senle ilgisi yok mevzunun gelip yazmış işte delidir ne yapsa yeridir :)
yarramı ye fener
Sen çok yedin de tadı damağında mı kaldı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar