Gençlik hatalarınız, lise zamanında yaptığınız en büyük hatalar neler?
Ben jilet izlerine baktıkça üzülüyorum sizin böyle hatalarınız var mı?
Ben jilet izlerine baktıkça üzülüyorum sizin böyle hatalarınız var mı?
lise 3 deyken arkadasimin biriyle kopya konusunda iddaya girmistik ve arkadasim kazandi idamizda okulun gozdesi olan bi cocuk vardi ve bunu herkesin onunde hic haberi bile yokken dudagindan opmekti ve bende iddayi kaybettigim icin optum onu... ertesi gunde babam beni okuldan almaya geldi cikista beklerken tamda babamin karsisinda cocuk geldi ayni benim yaptigim gibi beni optu babamda gordu en buyuk hatamda iddaya girmek oldu..
offfffff...:P çok fena
Peki şu delikanlıya ne oldu sonra?
İyi ölmemiş :))))
Doğru vallahi öyle düşünemedim birden :)))
Bugün benim uykum geldi galiba :)
Daha az çalışmak, Fen yerine eşit ağırlık bölümünü seçmek hemde bunu o zamanlar bana zerre ilgisi olmayan sevdiğim ve eski flörtüm genç için yapmak. Lise sonda dersaneye gitmemek.
kızların bana olan fazla ilgisini kullanıp onlara çok acımasız davranmıştım, lise dönemlerinde iyice empati yoksunu olabiliyor insan
Ders çalışmanın önemini idrak etmemek. Ders çalışmanın zevksiz olduğunu düşünmek.
Cevap
7Cevap
ben bakiyorum da lise yillarima hic hata olarak gordugum birsey yok, arkadaslarima yeterince deger vermemek disinda. gezdim tozdum cok eglendim cok guzel yillardi ama etrafimdakileri cok kirdim kaybettim ve umursamamistim da simdi keske biraz daha umursasaymisim diyorum
Sİgaraya başlamak derslere girmemek devamsızlığın tavan yapması... Ve senin gibi jiLet izLeri,çok hata yaptım çok...
sağlık mesleği kazanıp gitmemek onu yerne düz liseyi terch etmek. şimdi çok pişmanım.
güzel sanatlar lisesine kazanıp da gitmemek...1. hayalim müzik,2.si mimarlıktı. allahtan mimarlık oldu da avunuyoruz işte.hala müzik uktedir
üniversiteyi önemsememek oldu ben mimar olmak istiyordum babamda şehir dışına izin vermezdi gerçi ziraat müh. oldum halada işletme okuyorum ama keşke o zamanlar sıkı çalışıp mimar olsaydım içimde kaldı
demek ki herkesin seçimlerinde daha dikkatli olması gerek yada elimizdekilerin kıymetini bilmiyoruz yorum sizlerin artık
lise son sınıfta matematik bölümünden edebiyata geçmek :( hemde dersler süper gidiyorken
Ben lisedeyken hiç hata yapmadım, en büyük hatam da bu oldu. Şimdiki hayatımın hataya olan toleransı çok daha düşük. Yapsaymışım keşke.
Alkol içip okula gitmek.(Lise zamanı diyince aklıma hemen bu geldi )
Meb güvenıp derslerden degilde devamsızlıktan sınıfta kalmak :(
Derslere girmemek en büyük hatam oldu.. Ve sigaraya baslamak.
15 adet Votkalı kola getirmek. Müdür dahil tüm öğretmenlere ve sınıfıma içirmiştim :(
Platonik aşık olmak, 7 yıl açılamamak. Sürünerek yaşamaktansa ayakta ölmek gerek, geç anladım.
ben pişman olacağım çok büyük bi şey yapmadım yaptığım çılgınlıklarıda hep tebessümle hatırlarım
kız ayakları firarilerim boş mevzular çok pişmanım ayrıca jilet izleri de mevcut gerizekalı ben
hazırlıktan lise sona kadar aynı kızla çıkmak bencee büyük hatamdı
okulun örnek öğrencisi olmak. şuan nitelikli otum.
Hımm hangisini saysamki bilemedim
Yeterince ders çalışmamak.
Sigaraya başlamak diyebilirim.
az ders çalışmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar