Definasyon dönemindeyim kilo veriyorum ancak kilo almışsın diyorlar sebebi nedir?

1.5 senedir vücut geliştirme ile uğraşıyorum yağ yakma dönemindeyim haftada 0,5 kg civarında bir kilo kaybım oluyor şu an 68 kg durumdayım. Antrenmanlarda yine yüksek şiddetli ağır kilolarla çalışıyorum protein alımım düzenli. Üniversiteden ailemin yanına geldim biraz kilo almışsın diyenler oldu bunun sebebi yağ yakarken kas kütlesindeki artış mıdır? Kasın yağdan daha ağır olduğu varsayımı bunu doğruluyor galiba.
Definasyon dönemindeyim kilo veriyorum ancak kilo almışsın diyorlar sebebi nedir?
Cevapla