Okul öncesi öğretmenliği yeni sistem gelince önü kapandı mı? yoksa iyi bölüm mü?

Arkadaşlar ben okul öncesi öğretmenliği istiyordum fakat şu 4 artı 4 artı 4 sistemi gelince bu bölümün önü kapandı mı yoksa sadece olan sınıf öğretmenlerine mi oldu? bu konuda bilginiz var mı? Çünkü eğer önü kapandıysa gitmeyeceğim diğer türlü gideceğim. Yorumlarınızı bekliyorum
Okul öncesi öğretmenliği yeni sistem gelince önü kapandı mı? yoksa iyi bölüm mü?
Cevapla