TTnet faturamı ödememe rağmen ödenmedi görünüyor ve faturalarım yok. Nasıl ispatlayabilirim?

arkadasşlar kafayı yıcem yaa bugun net faturasını odemeye gittiğimde bu ayla birlikte 200 lıra hesap çıkarttılar bana...ocak ve subat ayının faturası ödenmemiş görunuyor elimde ödediğime dair subat ayının faturası var yalnız ocak ayının yok.ve ben bırak ödememeyı geciktrmem bile.geçen ay faturayı ödemeye gittiğimde borç filan gözukmuyodu şimdi 200 tl görunuyor.merkeze gittim faturanız olmadan hak talep edemezsınız ddiler başka bir yolu yokmusur bnun yaa.ödedim yanı emınım:(

Allah belanı versın ttnet !!!
Güncellemeler
+1 yıl
bu bana ikinci kazığı yaa 2 sene öncede olmuştu 100 kusur fatura cıkrmışlardı ve ben yıne faturaları atmıştım..
TTnet faturamı ödememe rağmen ödenmedi görünüyor ve faturalarım yok. Nasıl ispatlayabilirim?
Cevapla