Sevgilinizle nişanlınızla ne sıklıkta görüşürsünüz bir normalmıiyiz

sizce biz mi garibiz bilimyorum görüşlerinizi almak istedim.. 1 bucuk yıldır birlikteyiz.. ailevi nedenlerden dolayı 4 ay uzakta kaldık uzakta kalmadan öncede öyle pek fazla buluşmazdık birde çalışırdı hani hafta 1 kere 2 haftada bir bazen hafta 2 vs. o şekilde su anda en son cumartesi günü görüştük geldiği günden bir gün sonra ama ne bilim hani demesini bekliyorum görüşelim diye işe girmeden önce.. :(
Sevgilinizle nişanlınızla ne sıklıkta görüşürsünüz bir normalmıiyiz
Cevapla