Şu şarkı sana gelsin cevabını alırsın:D
Benim tek derdim, derdim
Parasızlıktan of, of
Samanlık seyran olur derdim
Kafasızlıktan amman, amman kafasızlıktan
Parayla saadet olmaz dediler amma
Para olsa saadeti geç,
Best model bulurum vallah
Hem bu tiple hem de bu boyla
Umut fakirin ekmeği pek tabi
Hayaller bedava aşk pespembe
Romeo olmaya kasmasak mı ?
Soğan ekmekle amman, amman salça ekmekle
Öpücükle prens olan kurbağa yok
Parayla prens olan öküz çok
Meteliğe kurşun atamıyoruz biz
Kurşun alacak bile paramız yok
Mabedi banka, banka olan insan çok of, of,
Tek tomarla on beş kanka Bulurum vallah amman, amman bulurum vallah00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılHayatimda kardeşim gibi gördüğüm en yakınım dediğim yıllardir konuştuğum iki arkadaşım oldu ikiside işleri bitince sırtlarını döndüler. Bu yüzden para derim, şuan için bende arkadaşlığa yer yok :)
22 Yorumla
Soran+1 yıldaha yasin kucuk bir kac yil sonra gorursun dost most hepsi palavra ozellikle evlendikten sonra :)
- +1 yıl
işte bende onu diyorum. Her insana değer vermem inanmam. Ama işte bi kac kişiyi yakın zannediyosun dost diyosun. Sonra neyin ne oldugunu görüyosun. Doğru diyosun yaş küçük zamanla doğruları yanlışları görüyorum
Satmış gibi yaparım parayı alır Dost'umla gipgizli harcarımm :P
32 Yorumla
Soran+1 yılhadi ordan nen :) secenek disi cvb kabul etmiyom
Satıp paracıklarımla tekrar satın alırdım nıhahaha :D
611 Yorumla
Soran+1 yılonu siklara koymak lazim aslinda :)
Soran+1 yılasgida guzel bi kiza soz verdim gec kaldin :)
Soran+1 yılerken gelseydin :(
Soran+1 yılyok ole bedevaya kofte alin terinle kazan :)
Soran+1 yılkiyamam hadi al :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
84Cevap
dost satılırmı yaa. derdini paraya anlatsan anlar mı insanın en az bir dostu olmalı bu hayatta içi sıkılınca gidip omzunda ağlayabileceği kendini teselli edebileceği bi dost şart.bana sorasan para mutluluk getimez.arkdşnı sattın diyelim paralar suyunu cekince ne yapacksn
20 YorumlaGünaydınn.. :D 1 Milyon lira çokmuş ya.. :) Babacımı kesinlikle satmam.. '' Babamı bile satarım '' diyenleri kınıyorum..En yakın arkadaşımı aslınnda yok yok satmam.. Ters bana öyle şeyler..
14 Yorumla
Soran+1 yılarttiriyorum o zaman :) 2 milyonnn
Soran+1 yılicimden bir ses 10 bine satacagini soyluyor ama ben o sesi duymazliktan geliyom :)
Kefenin cebi var mı? Yok. Hoca bi pamuk tıkayacak. o 1 lira. Bi de kefen parası. 1.000 lira yeter senin ölümüne ama sen öldükten sonra o dostlarının her aklına düştüğünde ruhuna okuyacakları bir fatiha kadar değerli olamaz hiç birşey. Değil 1 milyon lira , merkez bankasını verseniz satmam. Satamam. Biz böyle öğrenmedik ailemizden.
00 Yorumla
+1 yılPara bittimi kimden borç isticem? dost satirilmi anacim <3
34 Yorumla
Soran+1 yılsana bir milyon borc verecek dost var mi ki :)
- +1 yıl
çok zor durumda kalirsam verecek dostlarim var evet :)
Soran+1 yılbu yasta 1milyonlari var mi :) benle tanistirsana
- +1 yıl
sana yok :)
para iki gün sonra biter ne kadar sıfırları bol olursa olsun öyle bi zaman gelir o dostuna gidersin yine allah göstermesin
113 Yorumla
Soran+1 yıl1 milyinla kac tane dost edinirsin haberin varmi ordu kurarsin be :)
Soran+1 yıltamam hadi artiladim :) 1 milyonla 250,000 nutella alabilirsin ama bi yere not et :))
Soran+1 yıltrakyalilara torpilim var bea :
Soran+1 yılsanada napsak yaranamiyoruz yahu
Soran+1 yılismini begendim yetmez mi :))
Soran+1 yılvay vay vay :))
Soran+1 yılhayranlarin soruyu isgal etti :))
Ulan D'yi sectim, sonra baktim cogu erkekle ayni fikirdeyim. Mutlu oldum lan bir an.
11 Yorumla
Soran+1 yıl:)))
+1 yıl:))Parayı tanımam:)Satmam tabi ki..
Hayırlı geceler:)15 Yorumla
Soran+1 yılarttiriyorum o zaman :) 2 milyon
- +1 yıl
:)Arttır:)Umurumda değil:)
Dostumun sıcaklığını veremez para..
Soran+1 yılinanmak isterdim ama lanet seytan durtuyor :)
- +1 yıl
:)Böööööööööööö:))İnanmazsan inanma:))Hayırlı geceler:)
Soran+1 yılcumlemize kardes :)
Satıyomus gibi yapar parayı alır en yakın arkadasımla çok uzaklara kaçarım :P
13 Yorumla
Soran+1 yılseceneklerden secsene :)
Soran+1 yılbuna da sukur :)
tabiki hayır
para araçtır benim mutluluğum ailem sevgilim arkadaşlarım olamazki18 Yorumla
Soran+1 yılduygulandim :(
Soran+1 yılraki balik var mi
Soran+1 yılne ? nerde ? kim dedi? ne alkolu alkollu mu dedim ben :))
Soran+1 yılohh az daha ihale ustume kalacakti yahu :) Allah kuru iftiradan saklasin
Bi düşündüm de satar mıyım diye yok be ya satmam bi tane var dostum onunla parasız kalıp 10 km yolu yürümek 1 milyona değer :D
20 Yorumla1 milyon tl için vaz geçerim..
Gerek faiz olsun gerek Apartman olsun parayı 2 katı yapar. sonrada aldıgım parayı gerı verırı arkadasımada 1 daıre ıle 250 bin tl verırım kaldıgımız yerden devam :D ahahah :D02 Yorumla
+1 yılHiçbir şey benim ailemden sevdiklerimden önemli değildir ki satayım, asla öyle birşey yapmam benim kitabıma terstir. Şu sözü de söyleyeyim:
Evleri boğaza bakıyor diye övünenlere bir çift sözüm var; asgari ücretle 6 boğaza bakanın yanında SEN KİMSİN?00 Yorumlasatarım abi.. en yakın dostum sonucta:D gak sie sin :D hayat parasız olmuyor ama konusmamak icin birşey yapıpda yerini biliyorsan şu kadar para vericez derlerse satmam :D
00 YorumlaBenim arkadaşım beni affeder yine ya biliyorum. Barışırız sonra onla yine ve çok da paramız olmuş olur. Hatta bilse kendisi teklif eder ona kazık atıp parayı almamı :D
00 Yorumlaen yakın dostum kardeşim diyorsun hiç biri öyle çıkmıyor
10 Yorumladertleşicek güvenilir bir dostun olmadıktan sonra 1 milyonun olsa ne olcak.dostum canımdır
10 Yorumlaşimdi bu soruyu kime sorarsanız sorun alacağınız cevap aynıdır "hayır" ama bunlar sadece gösteriş paraya tapan insanlarla dolu bu dünya
11 Yorumla
Soran+1 yılhadi ya anket sonuclarina baksana :))
satmak var satmak var şimdi, olayına göre değişir , namussuzluk iftira falansa ne kadar şeytan dürtsede ordan gelecek para helal olur mu düşündürür. ama onun dışında satılır ailesine 50 bin ver sana oğlum der
00 Yorumla1 milyon tl çok değil gerçekten helikopter yada boğazda villa, yada yazlık fiyatı bile değil ancak 2 tane güzel araba alırsın
10 Yorumla- Spor konusunda 771 cevap paylaştı.
+1 yılen yakın dostum olmadığı için cevap veremiyorum ama yakın dost şöyle para için değil uğruna ölünecek bir dost bulsam hiç düşünmem atlarım kurşunun önüne kaldı mı öyle dostluklar peeeeehhh
00 Yorumla Satmam.Bu arada erkekler birde kızlara paragöz derler çoğu dostlarımı satarım demiş ama,enteresan : )
00 Yorumla
+1 yılDostumu satarsam onun başına ne gelecek,para ile düzeltebileceğim bir şeyse satarım ama ucunda ölüm varsa hayatta olmaz,o zaman kendi insanlığımı da satmış olurum.
00 Yorumlaen yakın arkadaşım zaten 1 milyon için sat beni der o yüzden en iyi arkadaşım :D
10 Yorumlakimseyi yakın tutmadığım için kendime,sorun yok.parayı alır keyfime bakardım.
10 Yorumlao para bizi bozar iyisi mi kalsın yerinde :) dostlara devam :)
10 Yorumla
+1 yılPARA ile dost aynı kefeye koyulmamalı bence öyle dostlarım varkı milyar diil trilyonlar verseler kaybetmıyorum ama sapına kadar ölüme ölünle gelecek olan dostlarım ölüme gitsem l*n benı nıye getirmedın derler bile ;=)
00 Yorumlaanaaam bu soruyu senmi sorduydun:)
sattım gitti:)24 Yorumla
Soran+1 yıldun gece kafan iyiydi galiba ne yazdigini unuttun mu :)
Soran+1 yıldostun olmak istemezdim o zaman :)
Dost satılır mı yav, paranın satın alamayacağı şeylerden biridir dostluk...
00 Yorumla
+1 yılnye satıyım ki 1 milyon tl m olsa onuda satın alırım :DD:D:D
00 Yorumlaerkekler satmaz da kızlara güven olmaz belkim satabilirler
00 YorumlaBirader Bizde 2 Şey Hariç Herşey Satılıktır !
1.Adam Satmayız
2.Kadın Satmayız
onlardan hariç herşey satılıktır.00 Yorumla: Satarim hatta promosyon olarak digerlerinide veririm bu şıka baya güldüm amad.d.d yanlış anlamayın ben duruma bağlı yaptım.
00 Yorumla
+1 yılpara ıcın namusunu serefını ve dostunu satanlardan olmadım cok sukur
00 Yorumla
+1 yılDuruma bağlı çok boktan bir durumdaysam olabilir yalnız satmış gibi görünür satmam bunuda dostuma anlatırım beraber yeriz nihahah
bi dakika lan benim hiç dostum yok ki ?00 YorumlaAşağıda satmam diyenlere sesleniyorum. Deselerki bu aşağıdakilere al sana birmilyon sık dostunun kafasına sıkar parayı alır giderler :) hahahaa Ha banamı sordun bunun hiç olmayacağı için sorduğun soruya saçmalık der geçerim kardeş.
00 Yorumla
+1 yılKimsenin gözünün yaşına bakmam, ama tabiki hangi konuda sattığımda önemli...
00 Yorumla
+1 yılsatardım sonra %10 u ona verir gönlünü alırdım, eminim o da satardı beni aynı şekilde p*ç ya serefsiz herif :D
00 Yorumla- Spor konusunda 579 cevap paylaştı.
+1 yılben dahil çoğunluk satmam demiş ama ortaya parayıo koyupta hadi deyince birçok kişinin durumu değişir parası olan varsa deneyelim
00 Yorumla dostumsa zaten gider parayı alırım , sonra durumu ona anlatırım anlıcaktır dost nihayetinde
02 Yorumla
Soran+1 yılinsani hapse attiracaksin be neyi anlatiyorsun :)
bende cevap vermek istiyoruum isyan etme hemen :))
114 Yorumla
Soran+1 yılsana kapilar aciktir matmazelll :)
Soran+1 yıldostun olmak istemem satarsin benide :)
Soran+1 yılhaa yani teklif olsa satacaktin :)
Soran+1 yılsagol en azindan 2 milyonluk degerimiz var diye ovunuruz :)
Soran+1 yıllistemde olmasanda takibimdesin iste yetmezmi arkadasligimiza :)))
Soran+1 yılmesaj kutumda sana aciktir yengecum :))
Soran+1 yılbasim sksirsa rahatsiz etcem :))
No no no no no no no. O parayi kazanirim ki!
23 Yorumla
Soran+1 yılne is yapiyorsun :)
+1 yılSatarım hatta promosyon olarak diğerlerinide veririm
00 YorumlaSatarım hatta diğerlerini de veririm. 1 milyon sonuçta. Satmam diyenlerin hepsi yalancı açık ve net.
10 Yorumla
+1 yılEn yakın arkadaş kavramı bana çok uzak, satabilirim o yüzden :)
10 Yorumlabize gelişi 1 milyon / sen yabancı değilsin veririz 1'e
00 Yorumla- Spor konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılYarışmayı kastediyorsan, yarışma öncesinden anlaşır yarı yarıya alırız.
hayat da da böyle olur00 Yorumla
+1 yılhadi diyelim almadım o parayı o öğrenince kırmasın kemiklerimi mal mal salak aptal diye
00 Yorumla1 milyon = 1 kayıp ( bitmez)
1 milyon = milyonlarca kazanç (bir gün biter)00 Yorumlaona derimki biri seni satarsam 1milyon doların yarısını bana yarısını da satacağım kişiye vercekmiş derim, belki benden önce o satar beni
00 Yorumla
+1 yıl1 milyon doları alır ve sevgilimle dosdoğru Japonya'ya-
Tabi önce bir sevgili edinmem lazım00 Yorumlabir erkek için sktri çeken dost adı altındaki müsvette yi seve seve satarım
00 Yorumlasatarım tabi len parayı alırım sonra hepsini dostuma veririm :)
00 YorumlaD: Satarim hatta promosyon olarak digerlerinide veririm. Dost falan hikaye
12 Yorumla
+1 yılEn yakın dostum olmadığı için sorunda teşkil etmiyor.
01 Yorumlasatmam şimdi para biter adam lazım olur yok satmam ama küserim tüm arkadaslarımla para bitince tekrar barısırım :D
00 Yorumla
+1 yılSatarım sonra eline 100 tl veririm kanka bendensin derdim zaten o zaman kardeşim diye boynuma atlar :D
00 YorumlaSpor konusunda 1b cevap paylaştı. Satarım hatta promosyon olarak diğerlerinide veririm
00 YorumlaSatarım hatta promosyon olarak diğerlerinide veririm
00 Yorumla
+1 yılmeblağ büyük hacı dayanamam satarım. sonra gönlünü alırdım
00 Yorumlasatardım o beni hergün elin o*larına satıyo ben paraya satıyorum sonuçta
12 Yorumla- Devamını Gör (67)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar