Babet ayakkabı giymek zorunda mısınız kızlar ?

Lütfen artık babet ayakkabı giymeyi bırakır mısınız ? Rahat olabilir ama inanın hiç yakışmıyor.

Kış geldi zaten giyilmez diye de hemen atlamayın. Bu önemli bir sorun :) İnanın inanın y-a-k-ı-ş-m-ı-y-o-r !

Bilmediğim bir özelliği mi var babetlerin rahatlıktan başka ?

Güncellemeler
+1 yıl
Neyse ki daha birkaç ay görmeyeceğiz ..
Babet ayakkabı giymek zorunda mısınız kızlar ?
Cevapla