Eski sevgilinizin nişanlandığını duyduğunuz da ne hissedersiniz?

Kızlar tarafından ilk başta beğenilir, tanındıktan sonra ise terk edilir yada bir şekilde ayrılırdık. Çünkü ben romantizm nedir bilmez, özel günleri " ulan acaba 21 miydi yoksa 29 mu" diye düşünür sonrasın da koy g... gitsin amaaan der geçer giderdim, dişi ırkına pek değer vermezdim. Bizim mahalle de "saygın" abi böyle öğretmişti bize. Sanki bu günleri hatırlarsak, erkekliğimizden taviz verecekmiş hissiyatı bir şekilde biliçaltına yerleşmişti... Bu kızla öyle olmadı ama her türlü ayılığıma katlandı beni çözmeye o kadar uğraştı ki sonunda buna da tamam dedi. Hiç midye ve benzeri deniz ürünlerini yemeyen ben, onunla oturup saatlerce midye ve diğer deniz ürünlerini yerdik. Ayrılalı (Ayrılma mevzusuna girmeyeceğim bende kalsın) aradan epey zaman geçmişti bu geçen zaman sürecinde onu hiç arayıp sormadım. Sadece iki kere kendisi aramıştı rüyasın da kötü gördüğünü ve bir şeyim olup olmadığını merak etmiş. Çok yakın bir arkadaşı söyledi nişanlandığını markette karşılaşmıştık, gülümseyerek anlattı ve o adama kahveyi bol acılı yapmış ve elleri hiç titrememiş...

O an aklıma annemin küçükken bana anlattığı hikayeler gelmişti... Biz bir daha asla bahçesi çitlerle örülü tavşanların ve tavukların olduğu bir evde olmayacakmışız. Sadece "bizim olan şarkımız" bir daha hiç çalmayacakmış. Onunla El ele tutuştuğumuz da benim elimin büyük oluşundan şikayet eder " yaaa ellerim avuçlarının içerisinde kayboluyor ama" derdi... ellerim büyükmüş elleri ellerim de kayboluyormuş. Sevdiğim kadın nişanlanmış, ben eve dönmüşüm. Gözlerim yaşlıymış annem göz yaşlarımı silmemiş...
Eski sevgilinizin nişanlandığını duyduğunuz da ne hissedersiniz?
Cevapla