Kişisel eğitmen, personal trainer için ne kadar ödeme yaparsınız?

Bir spor programı yaptım, ve hiçbir spor salonun programı benimkine uymuyor. Bir antrenmana bir gün, bir antrenmana bir gün gitmem lazım. 2 farklı şeye yarım yarım gideceğime personal trainer varsa onunla çalışayım dedim, zaten ne zamandır hayalini kurduğum bir şeydi. Ve bingo, personal trainer olarak da ders veriyormuş hocaları. Kompleksin içinde. Biz güzelce konuştuk ettik. Biz sizi Pazar ararız dediler, bu akşam(Cumartesi) aradılar(18:02 başlayan 3 dk süren bir konuşma idi). Bana normal fiyatının 400 olduğunu ama benim 'paketiminin' 800TL olduğunu söylediler. Ne diyon lan sen, dedim. Haraç kesiyosunuz, mafya gibi ücret koyduğunuzun farkında mısınız? dedim. Biz de sadece size söylemekle yükümlüyüz, bizimle ilgili değil, dedi. Ama ben çok kıllandım, tüylendim. Her yerimi saç bastı. Bu ne be, bi personal trainer bu kadar pahalı olamaz, aylık ücreti zaten 400 TL ise, 2 katı hiç olamaz. Siz ne düşünüysunuz ? Aranızda böyle bir hizmette çalışan, alan, haberi olan var mı ?


0|0
22

En İyi Erkek Görüşü

  • Arkadaşım Bende Spor salonun haricinde personal trainer olarak devam ediyorum işime Şimdi şöyle bişey var Eğer şirket ile anlaşmalı bir durum ise bu zaten belli bir kısmı oraya gidiyor.Ama bağımsız çalışıyorsa daha çok tavsiye ederim hem daha çok fayda sağlar senin spor salonuna gelip yada kendi imkanlarınla evinde alet olsun yada olmasın İyi sonuçlar alırsın.

    0|0
    0|0
    • 400 spor salonu+400 hoca (sanırım). Spor salonu dışında nerde çalışabiliriz ki ?

    • Hepsini Göster
    • Ben salonumla anlaşmalı olarak çalışıyorum Yüzde 60 bana düşen paydır.Dediğmz beslenme şekliylede kesin sonuca ulaşıyosunuz tabi.

    • 2 yildir Suudi Arabistanda calisiyorum. Yaklasik 1 yildir spor salonuna gidiyorum kendi kendime bir yere kadar geldim ama kesinlikle pt (personal trainer) olmadan olmuyor ve en sonunda gittigim spor salonunun pt ile gorustum 3 aylik 3600 tl anlastim. Burada Fitness Time pro +18 adi altinda kurumsal bir salon var. Riyad sehrinde bunlardan 18 adet salon var birine uye oluyorsunuz ve bu sehirdeki butun salonlari kullanabiliyorsunuz cok mukemmel bir uygulama. Personal Trainer olmazsa olmaz gec de olsa anladim.

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 1

  • Bildiğimden değil sadece mantık yürüterek ;

    grup trainingler ( hocalar açısından ) hafta içi, toplu ve mesai şeklinde olabilir , çokluk olunca işletme masraf bölüp fiyat çıkardığında 400e bağlıyordur.

    personal trainingler ( yine atanacak hoca açısından ) pazar yani mesai dışı olduğundan, ayrıca bir varolan programa değil sana göre bir programa itaat edileceğinden ve olasılıkla tek kalacağından , masraf bölümünde fiyatı 800e bağlıyordur.

    İşletme açısından bakarak öyle düşünüyorum , yani bu bilgi değil çıkarım sadece.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • kasveguc. com da kişiye özel uzaktan eğitim çekilişi var. 3 kişiye ücretsiz personal trainerlık yapacaklarmış denemeye değer.

    gleam.io/.../kas-ve-guc-remote-pt-1001-paketi-hediye

    0|0
    0|0
  • söylenen fiyat aylık mı?

    0|0
    0|0
    • Evet aylık. Zaten spor salonun aylık üyeliği 400TL imiş.

    • Hepsini Göster
    • Oh, yuh. Faydasını gördün mü ? Allah kesene bereket versin.

    • gördüm teşekkürler:)

Yükleniyor...