Tofranil kullananınız var mı?

Doktor bana dehb tanısı koyarak 25 mg tofranil yazdı. İlk 3 gün 1 tane kullanmamı, sonra yeterli gelmezse 2 tane kullanmamı ve 1 hafta sonunda bu da yeterli gelmezse 3 tane kullanmamı söyledi. İlk gün 1 tane aldım etkilemedi bile ve sonraki gün(dün) 2 tane aldım hala hiçbir etki yok. Simdi ben bunu bugün direk 3 taneye çıkartsam bi sıkıntı olur mu sizce ne yapmalıyım? İnternette herkes kötü yan etkilerden bahsetmis ve tehlikeli bir ilac demis. Bende sadece biraz iştah azalması oldu.. Başka da ilacı içmeden önceki halimle hiçbir farkım yok..
Tofranil kullananınız var mı?
Cevapla