

yapıyormusunuz/ yapmak istermsiniz?
Ben izlemeyi çok seviyorum yapmayıda çok isterim
yapıyorum/yapmak isterım
yapmak istemem
sadece izlemeyi seviyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


güzel ama acemiysen düşmekten öğrenene kadar her yerin ıslak geziyosun :D yapmaya kalktın mı o izlediklerin gibi olmuyo yani, 1 kere denedim bir dahada denemem :D
Seninle Buzun üstünde :)) şeyyy dans etmek isterdim :)
bende :)
Eğlence amaçlı yapıyorum ama benim popo ağırlık merkezini bozuyor, denge olayı sıkıntılı ksdakfsas
Harika yaa bayılıyorum :)
Cevap
7Cevap
Ben profum geç yaşta başladım ilk fotodaki kızla aynı patenim modeli ice fly çok seviyorum marka olarak edea risport ve Jackson öneririm ama 2000 TL altındaysa paten alma bottan bahsediyorum yeni başladıysan bıçak olarak edea non 900 üzerindeki bıçaklarını öneririm
İsterim ama denemedim.
Sade paten sürmüşmüşüm var , tekrar sürmek istiyorum , seviyorum şirketi ama tekrar alışmam lazım..
İzlemesi güzel ama ben yapmak istemem. Hiç denemedim denemeyi de düşünmüyorum :D
Yapmak istiyorumda pistte çok çoluk çocuk oluyo düşmekten korkuyorum ya :D
:D :D öğrendikten sonra bisey olmaz ama
hayır ama çok istıyorum bu yaz yapmayı düsünüyorum
:D :D
tabi
Ankara
Guzel spor. Cok estetik.
Yapmayı çok istedim. Ama olmadı
neden ki?
Küçükken yapardım. Bıraktım sonra.
aa neden
bencede keske bırakmasaymıssin
Soğuk bir spor karılar güzelmiş. Bb
sadece izlemeyi seviyorum
Hastasıyız
Korkarım ben :(
bayanlara aşırı yakışıyor yani izlemeyi severim
Harika
yapmak istemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar