Hangi takımlısınız ve en sevdiğiniz yabancı takım hangisi?
Benim çocukluktan kalma renklerine kurban FC Bayern Munchen..

Benim çocukluktan kalma renklerine kurban FC Bayern Munchen..


Manchester united hem formalarını seviyorum hem onlardan bu yıl 2 futbolcu aldık kardeş takım sayılır.
küçükken ben de çok severdim en sevdiğim takımdı ronaldo falan varken hani. luis saha, ronaldo, giggs , vidic, ferdinand falan hep hastası olmuşumdur. ama şu an bayern ağır bastı.
Cevap
7Cevap
Bayern ve Dortmund :)
ikisi aynı anda olmaz birini seçmen lazım ezeli rakip bunlar. d
banane rakipse rakip :) ben seviorum valla ikisinide
Benmimde çozukluktan kalma chelsea.
Milan 😊
neden milan. d
Bayern München
Arsenal.
El Turko Deportivo
en büyük can o bana kalırsa :D
Celtic tabiki.
manchester united
Real Madrid
Bayern munih
Barça
Chelsea
barcelona
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar