Bu ikili arasında ne düşünüyorsunuz ?
Kendinizden örnek verecek olsanız nasıl bir sonuca varırsınız ?
Kendinizden örnek verecek olsanız nasıl bir sonuca varırsınız ?
kafanin büyüklügünle IQ nun ne alakasi olabilir ki? öyle birsey olsaydi ayilar dünyayi yönetirdi. tipki bu burnunun uzunlugundan penisin boyutu veya elin büyüklügünle vajinanin büyüklügünü ölcüldügü gibi. kocakari uydurmalari... bu yasa bu soruyu pekte bir sacma buldum.
Teşekkür ederim cevabınız için..
nötr korelasyondur.
Teşekkür ettim, pek hızlı oldu. :)
Hizmette sınır tanımıyoruz =)) Müşteri memnuniyeti önemlidir =))
:))
çok var. misal ne bileyim ayağı büyük olan çok zeki oluyormuş falan. ondan sonracığıma, totosu yere yakın olanın... uzar yani...
Canavar gibi adamlar gördüm, bedenlerine oranla kafaları da büyüktü ama IQ seviyeleri kafa boyutuyla hep ters orantılıydı :D :D
Cevap
10Cevap
İnsanın kalbinin büyük olması ile ilgili ne düşünüyorsunuz?:))
Sağ yumruğu kadar olduğunu biliyorum ama yürekli olduğunu göstermez büyüklüğü=))
Hmmm...
Peki:))Mutlu akşamlar:)
Teşekkürler, Size de..
:)) zeki ama tembel bu :)
kaç dk kaldı :')
hiii.. kovuldum muu..
sağol bebeğim:) sen de öyle:)
iyi eğlenceler,beni özle:)) <33
devedede boy var der geçerdim ama öyle kolay değil bu işler şimdi kafa büyükse beynin büyüklüğüde büyük oluyor o zaman aslında olabilir... kafam büyük mü bi bakmaya gidiyorum
Tamam bekliyorum =))
pek büyük değilmiş ama önemli olan onu kullanmak :)
Evet haklısınız..
hic bir baglantı yoktur.. o zaman zıhınsel engellı cocukların kafalarını kucucuk bıızımkının ıse ıkı katı olması gerekırıdrki bunun zıt orneklerı mevcuttur..
Teşekkürler cevap için..
Kafa boyutuyla alakalı olsaydı asyalıların ortalamasının düsük olması gerekirdi ama bence degiller :)
Çok doğru bir bakış açısı bravo..
tesekkurler :)
hiç bir ilgisi yok. araştırmalara dayanarak söylüyorum.
Teşekkür ederim cevabınız için..
Doğru orantılı diye biliyorum ama zekanın çok boyutlu olduğunu düşünürsek, IQ zekayı ölçmede yetersiz kalacaktır.
arasında orantı kurulamayacak kadar değişik bir sonuç olrdu heralde
Neden beyini içerisinde barındırıyor sonuçta =))
IQ ne ile alakalı sence ?
Kafam kocaman; zekam da fena değildir.
+1 =))
Kafam küçücük ama IQ'um 110.
Hımm. göz değmesin..=)
İyi ozaman kıçı büyük olanlardan 5 lira alsın umumi vc işletenler :D:A:Dasdd önemli olan içindekii.
genele bakarsam bi alaka yok, kendime bakarsam ters ilişkili. kafam küçük iq 120-135 arası bişey
koca kafalı derler bana geçende IQ testi yaptım 115-130 arası çıktı
Neden tek rakam çıkmadı da arası çıktı sonuç =))
yüksek zeka :) bilmiyorum
Bir daha dene bakalım ne çıkacak =))
kafam iyi :D zekiyim:)
Maşallah,bu zeki kız şimdi ders de çalışacak:))
İyi derken ?
valla arkadaşıma sordum, öyle dedi:)
:))Benim kuzum tembel değil:)Bana ne:)
Tamam kabul o zaman =))
Bitti balım,bitti:)))
Hadi sana eyvAllah:))
:)KS'den sürgünsün amma ve lakin,kalbimden değil<3
Hadi iyi çalışmalar:)
Every second,I miss you:))
Ben de çıkıyorum zaten:)Allah'a emanetsin:)
Ne sen soor ne ben söyleyim üstâd :$ :D
Tamam hafızım sormayayım o zaman =))
Amin cümlemizden güzel insan güzel kardeşim..=))
küçük başlılar daha zeki olur genelde
Hic bir alakasi yoktur...
Teşekkürler cevap için..
Rica ederim
kafam küçük ve gerçekten ahmağım. doğru bi tespit.
Estağfirullah neden öyle düşünüyorsun kardeşim..
Kafan küçük olabilir ama ahmak değilsin şükür öyle söyleme yani onu demek istedim..
Evet fizyonomi onunla ilgili bir sorum vardı dur bulayım sana link atayım..
Marifetnameyi tavsiye ederim İbrahim Hakkı Hazretlerinin..Gizli ilimleri boş ver =))
Gizli ilimler biraz farklıdır kardeşim gerek yok o ilme..
Tamam peki o zaman bak zekisin işte bu yorumlar bunları gösteriyor kendine ahmağım deme lütfen..
Nasıl inanırsan öyle yaşarsın unutma..
doğru orantılı değil
Maalesef öyle de değil =((
Ben pek alakası olduğunu sanmıyorum .
Kafam normal zihnim anormal..
kafam orta buyuklukte ama zekamin pahasi bicilemez
helal olsun =))
Kalin kafalilari neden asagiliyorlar o zaman
Kalın kafa başka ama fiziki yapıdan bahsediyoruz ...
ters orantı mı var yani?
Yok
Alakası olmadıgını düsünüyorum
alakası yok
Tahmin mi bu ?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar