Öyle olmasını isterdim hep bende ama maalsef...sen istesen bile karşı taraf gidiyorsa yapılabilecek birşey olmuyo. Birbirimizle geçinsek gitsek ayrılmazsak küçücük sorunları büyütmesek ne gerek var tekrar başkasıyla olmaya. ?
Şöyle bir yazı vardı
Bir gazeteci yaşlı çifte şöyle sordu.
65 yıl nasıl bir yastığa baş koydunuz?
Yaşlı kadın şöyle cevap verdi;
“Bizler yırtık elbiselerin yamandığı, söküklerin dikildiği, kırıkların tamir edildiği bir zamanda doğduk, kullanılıp atıldığı ve yerine yenisinin alındığı bir zamanda değil...
Allah gönlüne göre versin inşallah. :)12 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılÖncelikle bu soru harika.İnsanlar aşık oldukları zaman o kişinin onun kaderi olduğunu düşünürler.Çünkü dünya da onlar için başka kız ya da erkek yoktur.O tektir ve ömürleri boyunca tek olacaktır.Ben bile şu anda bunları yazarken sevdiğim erkeği düşünüyorum.Ve işin ilginç kısmı bu hayalleri hiç hayal kurmayan bile aşık olduktan sonra bu hayalleri kurmaya başlar.Fakat akıl var mantık var önyargılı olmamak lazım.Hayat değişken biz de öyle...
23 Yorumla- +1 yıl
Sakın koekma canım.Hayatta öyle erkekler tanıdım ki evlenme aşkı ile yanıp tutuşuyorlar.Hm aşık olmk ve sevmek çok hoş.Eğer sevgiline evlenme konusunu konuşacaksın onaa yavaş yavaş hissettir.Eğer o da bunu istiyorsa zaten mesajını anlar ve sana evlenme teklifi eder.Sakın ha pat diye evlenme konusunu açma bazen erkekler çok korkak oluyorlar bu konuda.Sanki dünya başlarına yıkılıyor da...Neyse sevmek bir insanın hayatta sahip olduğu en yüce duygudur.Sakın bunu unutma...
+1 yıl27 yaşındayım hiç sevgilim olmadı hıııı 😥😥 ağlamak istiyorum. Acaba biraz çekingen oldum için mi yoksa içine kapanık biri olduğum için mi bilmiyorum ama Allah'tan korktuğum için kimsenin kızına ve namusuna göz dikmedim hayatımdaki kişi karım olsun istiyorum.
00 Yorumla
benim sevgilimin kafasındasın ilk sevgilisi benim ve bana ilk ve sonum ol diyor allahın izniyle olucam insallah : ) 5-10 kişiyle cıkıp farklı farklı şeyler yapıcagınıza bir erkek sevin bir erkegin kadını olun arkadaş
72 Yorumla- +1 yıl
Gerçekten müthiş bir cevap. Sevgiliniz için böyle şeyler düşünmeniz de inanılmaz şaşırtıcı. Böyle erkekler kaldı mı hayatta ya. Sevgiliniz çok şanslı. Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah. Bende aynı şeyi düşünüyorum. Farklı insanlarla birlikte olup kendimi küçük düşürüp bir gün eşim olduğunda aa bu benim eski kırığımdı gibi itici sözleri eşimin duymasındansa bir kişiyle sevgili olup evlenirim benim ilkim ve sonum olur diyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
+1 yılmümkünddür tabii dogru bir birliktelikle. ben de hep öyle istiyordum. ama salak gibi lise 1 de bi cocukla cıktım. 2 sene cıktım lise 3 de ayrıldık. yani ilk sevglm evliliğim asla olamaz. ama o ynlş bi secmdi. yıllardr kmsyele ckmıorm ve buneden snraki ilişkim evlilik temelli olacaktır. öyle adam gbi adamla cıkacagm :) inşallah.
11 Yorumlacanım seninle aynı durumdayız ben 19 yaşındayım benm de ilk defa sevgilim oldu öyle düşünüyorum çünkü bu saatten sonra bi çık bi ayrıl olsun istemiyorum zaten en güzel anlarım onunla neden bi başkasıyla olsun ki :)
48 Yorumla- +1 yıl
SANIRIM SIZLER ISTANBULDA YASAMIYORSUNUZ :D VALLA NE DIM YASIM 30 BU GUNE KADAR OYLE BIR TANESI BANA DENK GELMEDI :S ( UNUTMAYIN HER ERKEK ISTER KOLUNA ESIM DIYE TAKTIGI INSANI GOGSUNU GERE GERE BAS USTUNDE TUTMAYI ) BUNUN ICINDE GECMISE NAZIR KUSKULAR OLMAMALI ERKEGIN DUSUNCELERINDE
- +1 yıl
SUPER TESPIT SUPER YORUM AGZINA SAGLIK .. ACI AMA GERCEK
- +1 yıl
VE SON SOZ OLSUN BUDA .. RABBIM KARSINA GONLUNE GORE BIR ASK ES NASIP EYLESIN ... UMARIM DUSUNCELERIN GIBI TEMIZ KALIR OMRUNUN SONUNA KADAR 1 KISI ILE EBEDI MUTLULUGU BULURSUN ..
Gizli Üye(30-35)+1 yılbende senin gibi düşünüyorum ilkaşkımlar beraberim inş yakında evleneceğiz ama hayat bu .. önemli olan sevgiline eşin olmuş gibi davranma seviyeni koru kaderde ne oldunu hiç bilemeyiz... belki ölürüz belki o ölür ... ne olacağı bilinmez
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılamin hayırlısı
Şuana kadar hiç sevgilim olmadı ve evet ilk sevgilim Allah'ın izni ile eşim olacak. :) Bunu canı gönülden istiyorum.. :) Soru güzeldi..
27 YorumlaSpor konusunda 2,4b cevap paylaştı. bende 21 yaşındayım hiç sevgilim olmadı.Allah eş diye nasip etmediğini aşk diye çıkarmasın karşıma inş.
51 Yorumlaisim-soru uyumu o değilde 20 yaşındasın hala sevgilin olmamış vede bu senin tercihin dahilindeyse tebrik ederim...
110 Yorumla- +1 yıl
Birkaç erkek arkadaşım var efendi olan. Onların davranışlarını düşüncelerini öğreniyorum. Aslında sevgili olmak isteyen oldu fakat kimseye güvenemiyorum ki. :( Sevgili olduğum kişiyle bir gün ayrılırım diye korkuyorum. Bu düşünce beni mahvediyor. En yakın arkadaşım 17 yaşında biriyle tanışıp sevgili oldu ve şuan 23 yaşında evlendiler. İlk sevgilisiydi ya böyle gördükçe bende böyle olmak istiyorum işte :S
- +1 yıl
Bende 22 yaşındayım sevgilim olmadı eğer evlilik niyetli degilse yanaştırmadım erkekler başla şey istiyor
+1 yılaslında bende öyle bişey istiyorum :D bunun için insan karşısındakini iyi ölçüp biçmeli özellikle yakın arkadaşlarıyla iyi geçinmek herşeyini bilmek gerekir diye düşünüyorum :D ama yinede olabilir mi bilmiyorum
14 Yorumla- +1 yıl
bu her insan için geçerli değil ama
- +1 yıl
olabilir
+1 yılHANIM KIZ :D HIC SEVGILIN OLMADI ISE :D VE BU KONUDA CIDDI ISEN :D HEMEN ADRESINI VER SENI ISTEMEYE GELICEM :D CUNKU BU YASA GELDIM DAHA DENK GELMEDM :D
116 Yorumla- +1 yıl
VALLAHI YOK DEMEM :D ARTIK O RADDEYE GELDIM YANI .. BULAMADIM ABI :'(
- +1 yıl
VALLAHI DENK GELMEDI :D HATTA ANNEME BIR ARA DEDIM KI ANNE ARASTIR :D EVINE PC GIRMEYEN ELINE HIC TELEFON GECMEYEN BI KIZ BULURSAN TIPINE BOYUNA POSUNA BAKMA ISTE DEDIM :D O RADDEYE GELDIM YANI :D
- +1 yıl
TABIKI BU ISIN ESPIRISI IDI .. AMA ISIN GERCEGI BU .. YANI GUNUMUZ O KADAR KOTU HALE GELDIKI .. DIYORUM YA YASIM 30 OLDU AMA EVLENMEDIM CUNKU EVLILIKTEN KORKTUM INSANLARDAN KORKTUM .. ESNAFIM VE HER GUN BINLERCE INSAN GORUYORUM VE INSANLARI ARTIK NEYE GORE YORUMLAYACAGIMI DAHIL BILEMEZ OLDUM .. ONUN ICIN EVLILIKTEN BILE KORKAR OLDUM ISIN ACIKCASI
- +1 yıl
Aynen bende aynı durumdayım. Çevreme bakıyorum bir gün onla sevgili oluyor ertesi gün pişkin pişkin gitmiş onun arkadaşıyla sevgili olmuş. İnsanın midesi bulanıyor ya. O kız evlendiğinde eşini öperken eskiyi düşünmücek mi diye aklım almıyor. İnsanlık nereye gidiyor bilmiyorum.
- +1 yıl
BEN DUN BURAYI TESADUFEN BULDUM VE BIR SORU SORDUM TUM SITE BASIMA KALKTI :))) INSANLIK DEGILDE MEZHEPLER GENISLIYOR VE BUDA INSANLIGIN SONUNU GETIRMEYE BASLIYOR
- +1 yıl
AMAC MEZHEP FARKI VEYA MEZHEPLER TARTISMASI DEGIL .. SU ANDA TUM MEZHEPLERIN KOKEN DISINA CIKTIGINI SOYLEMEK ISTEDIM .. AMA EGER KI VAKTIN VAR ISE .. SANA BOS VAKITLERINDE DINLEMEN ICIN BIR KONFERANS ONERICEM .. YOUTUBE DEN TAKIP EDEBILIRSIN VE SUNA INANABILIRSIN KI INSANIN HAYATA BAKIS ACISINI TAMAMEN DEGISTIREBILIR
- +1 yıl
YUH YANI NERDEN NE ANLADIN NE AKIL KARISTIRMASI :D BEN MEZHEPLER ACISINDAN BI KONFERANS DEMEDIM :D BEN INSANLARIN HAYATA BAKIS ACILARINI9 HAYAT AMACLARINI BELIRLEYEBILECEK BIR KONFERANS DEDIM .. DIN DIL IRK MEZHEPLE ALAKALI BIRSEY DEGIL :D
- +1 yıl
no .. problem sorun degıl :))) ozur dıleyerek bır ıstek gelecek kabul et sonra tekrar basa don ve sıl olur mu .. saygılar ondan sonra da bana musade ekmegımın pesıne .. yanı ıse gıtmem gereklı :)
- +1 yıl
Niye bu kadar şaşırıyosunuz bende 22 yaşımdayım kimseyi istemedim anca evlenmelik isteyenle olur:)
+1 yılbircok kisi bunu dusunur,bende oyle yapacaktim,ve 22 yasinda biriyle ciktim,o kadar olumsuzluga ragmen devam ettirdim,ama kiz yalan oldu,anlayacagin kaderde yoksa evlenmek ne yarar beklemek
10 Yorumla
+1 yılELBETTE böyle düşünüyorum her kız böyle düşünmeli ahlak edep kalmadı rahat kızlar yüzünden erkekler evlenecek kız bulamıyor.22 yaşımdayım ve dedigin gibi kocam olıcak kişiyi bekliyorum
00 YorumlaAynen bende 25 yaşındayım bu güne kadar kimseyle çıkmadım tabi bazı kişilerden hoşlandım falan ama bir sevgilim olmadı çünkü olmasını istemedim. Bende evleneceğim adamın ilkim ve sonum olmasını istiyorum. Eğer biriyle çıkarsam evleneceğim insana ihanet etmiş gibi hissediyırum
00 Yorumlailkin eşin olur inşallah allah gönlüne göre verir iyibirisi çıkar
15 YorumlaHep o umutla sevgili edinilmez mi zaten? Evlenmeyi düşünmediği biriyle sevgili olur mu insan? Yoksa ben mi çok safım :S
10 YorumlaSpor konusunda 538 cevap paylaştı. bu senin elinde olan birşey değil. eğer görücü usulü evlenmeyi düşünmüyorsan tabi :)
12 Yorumlahayat senin planlarından farklı şeyler sunuyor sana. bu nedenle bu planın tutmama olasılığı yüksek. nerden mi biliyorum :)
15 Yorumla
+1 yılinşallah istediğin gibi olur .bende aynı düşüncedeyim .
01 Yorumlaevet bunun için o kadar kişiden vaz geçtimki hemde tanımadan henuz ve ilk sevdiğim oylebir terketti ki mal gibi dunyam yıkıldı:S yani o olay TAM BİR SACMALIKMIŞ...
20 Yorumla
+1 yılilk aşkım ilk sevgilimle 3 yıldır birlikteyiz :) inşallah eşim olacak
04 Yorumla- +1 yıl
inşallah :) allah daha da güzelini nasip eder inşallah ama çok büyük bi artı ile başlıyorsun ilişkiye çok güzel bi duygu
- +1 yıl
rica ederim :) umarım gönlünüzdekiler olur
+1 yılçok isterdim öyle olmasını,
ilki çok büyük bi hataydı, ikincisiyle 3.yılımıza yaklaştık inşallah eşim olur..03 Yorumla- +1 yıl
aminn inşaallah seninde gönlüne göre birine versin Allah :)
+1 yıl20 yaşından önce düşünüyorsan ve hiç sevgilin olmamışsa bunu uygulayabilirsin ama 15 yaşından başlarsan bu işlere uygulayamıyorsun :D
00 Yorumladüşüyorduk ama 15-20 oldu nefsimize yenik düştüm :)
00 Yorumlamuhtemelen öyle olacak :D 23 yasındayım hıc sevgılım olmadı
bundan sonrada zaten ya karım olur ya babamın gelini ya da
kardeşimin yengesi flan işte hangısınıbegenıosa onu seçsn :D00 Yorumla
+1 yıltam hanım kızlık bi düşünce :D
neden olmasın ;)21 Yorumla
+1 yılkarşına benim gibi biri çıkmamış desem ukala diceksin. Bekle o seni bulur
02 Yorumla- +1 yıl
bulur bulur
+1 yılHiç sevgilim olmadi. Eşime ilk senin elini tuttum diyebilmeliyim
00 Yorumladüşünüyordum eskiden olmuyormuş ama öğreniyor insan
00 Yorumla
+1 yılöle hayaller kuruyodum 17 yasnda öyle olmadıgını gördüm
11 Yorumla- +1 yıl
ben ne insanlar tanıdım aynı mahalle'de büyüpte evlenen.. karşındakini cok iyi tanırsan birbirinize güveniniz tam olursa 10 yılda bekleseniz evlenirsiniz. sizinkisi yürümemiş sanırsam .. aşkt'a deger,sevgi,güven cok önemli bunları başardıkdan sonra önünüze cıkıcak engeller tek tek aşılır . :)
bende o düşüncdym ama bizm gbi düşüncesi olnlra geri kafalı diye bakyr bazı gerizekallar
00 Yorumlaumarım dıledıgını bulursun.
01 Yorumla
+1 yılEvet ama olmuyor işte
00 Yorumla
+1 yılaynen öyle düşünüyorum.
00 Yorumla
+1 yılevet benim düşüncem bu
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAhhhh bıkkınlık geliyor bana bu sorulardan...
00 Yorumla
+1 yılyok artık ebenin. mı ali sami
00 Yorumla
+1 yılilk sevgili hic bir zaman esin olamaz
00 Yorumlaen iyisi o zaten
10 YorumlaBilmem ama daha iyi tanirsam neden olmasin
00 Yorumla
+1 yılSonun rahibe terrassa gibi olmasın
31 Yorumla
+1 yılreca ederim adıma
01 Yorumladüşünüyordumm
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle !
00 Yorumla
+1 yılçok düşünüyoruz
00 Yorumla
+1 yılEvet düşünürüm.
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar