İlk sevgilim eşim olsun diye düşünüyor musunuz?

Özellikle hemcinslerim bu soru size:) İlk sevgilim eşim olsun diye bir düşünce içinde misiniz ve bunu uygulayabildiniz mi? Bunu neden soruyorum çünkü ben 20 yaşındayım ve hiç sevgilim olmadı hep böyle düşünüyorum. Acaba bu mümkün mü diye merak ediyorum. Evet cevaplarınızı samimi olarak bekliyorum..
Güncellemeler
+1 yıl
Şu zamana kadar hiç sevgilim olmadı diye hep kendimi kötü hissediyordum ağlıyordum acaba hata bende mi diye düşünüyordum ama şu yorumları okuduktan sonra gerçekten mutlu olduğumu hissettim. Benim gibi düşünen erkeklerin, kızların olduğunu görünce çok sevindim. Ve doğru yolda olduğumu hissettim. Herkese yorumları için çok teşekkür ediyorum :)
İlk sevgilim eşim olsun diye düşünüyor musunuz?
Cevapla