• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Spor

Ayrıldığınız sevgiliniz arkadaşınızla çıksa zorunuza gider mi? (Sayfa 2)

HayatAynaSnYansıması
HayatAynaSnYansıması Takip Et
Master Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Ayrıldığınız sevgiliniz arkadaşınızla çıksa zorunuza gider mi?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Ayrılık Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

65

Cevap

64

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • aspirine35
    aspirine35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    bende oldu ben kız arkadaşımı onun arkaşı ile aldattım arkadaşıda beni benim arkadaşımla aldattı sonra tekrar kız arkadaşıyla aldatılan kızın değeri anlaşıldı amin.

    0
    0 Yorumla
  • sybilnur
    sybilnur Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    +1 yıl

    sanki onlari izliyor gibi hayal ederim kiskanilir tabiki arkadasimada kizarim.ama eskibiri benim icin bitmisse bitmisdir kimle cikarsa ciksin

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      bu resimli birine yorum yaparsam masum kızlara haksızlık olur , iyi günler .

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    AFFINIZA SIGINARAK SÖYLIYIM :) CARSININ ortasinda onlarin ikisinin popolarina KAZIK sokarim ! Millete ibret olur !

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) :) yürü be malkoç oğlu kim tutar seni ama ölmeden kalsınlar en güzeli .)

      Yorumla
  • seminaa
    seminaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Başta o senin arkadaşın değilmiş. Eski sevgilin de layığını o kadar basit bir insanda bulmuş

    0
    3 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) hemen mevzuyu bana yapıştırdın bide iyice tutsun diye sıvazlıyosun :) konu benle alakalı değil ben hiç aldatılmadım , terkedilmedim bu sadece soruydu .) senin başına gelse idi ne yapardın .

      Yorumla
    • seminaa
      seminaa
      +1 yıl

      Hayır canım seni suçlamadım. Buna aldatılmak da denmez. Bu ben olsaydım ikisinin de yaptıgı yanına kalmazdı.

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      duygularını bizlerle paylaştığın için teşekkür ederiz .

      Yorumla
  • lively94
    lively94 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    ne zoruma gidcek ya benim artıklarla doysun gariban :)

    0
    13 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      tınnnnnn yani :) bumudur :)

      Yorumla
    • lively94
      lively94
      +1 yıl

      budur .karaktersiz adamı takmayamı değer :)

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      elbettesi değmez de bunu sol yanın değilde dilin söylüyo gibi :)

      Yorumla
    • lively94
      lively94
      +1 yıl

      herzaman sol yanımı dinlememek lazım :)

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      oooo mühür vurabiliyorsan yetmeyip beyninle olan kablolarını kesebiliyorsan ne mutlu sana :)

      Yorumla
    • lively94
      lively94
      +1 yıl

      mutluyum :)

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      yarım kilo yollarmısın duble mutluluğun tadına bakmış olurum :)

      Yorumla
    • lively94
      lively94
      +1 yıl

      kiloyla satılsaydı mutsuz insan olurmuydu herkezin kendi elinde

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      belki bir ilki gerçekleştiririz dedim de :) yemedi terazi :)

      Yorumla
    • lively94
      lively94
      +1 yıl

      yemez :)

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) na bak kendi mutluluğumuz nan yetini veririz :) hem fazlası göz çıkarmazmı peri kız , sonra ya çok mutlulukla değişirsek :) :)

      Yorumla
    • lively94
      lively94
      +1 yıl

      oda bi seçenek tabi Allah çok verip azdırmasın ozaman ne diyelim :)

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) AMİN cümlemizi :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    arkadaşımı döverim kızında kaşar diye adını çıkarırım.Çünkü kızın yaptığı kaşarlık.Sırf senden intikam almak için arkadaşınla çıkıyor çünkü.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Hatayı kendimde arardım öyle insanları nasıl hayatımda yer verdim diye.

    0
    0 Yorumla
  • absinthium
    absinthium Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 36%
    +1 yıl
    Spor konusunda 472 cevap paylaştı.

    İkisini de o şehirde kaybederim kralı bulamaz.

    0
    9 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      sevdiğine kıyarmıydın .

      Yorumla
    • absinthium
      absinthium
      +1 yıl

      Sevdiğime değil yılana kıyarım.

      Yorumla
    • absinthium
      absinthium
      +1 yıl

      Sen hassas, belli değişmezleri olan, sabırlı ve iyi niyetli bir insansın. Sana ve senin gibilere kir bulaşmasın da temiz kalın birader. Dünya daha da sıkıcı olmasın. Ben seni anladım, senin gibi temiz insanlar için üzülürüm. Gerisini boş ver.Herkes kendi hayatını yaşar, kendine yakışanı yapar..

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      eyvallah üstad , ben sadece yansımayım karşım da ki insan iyi bir ayna ise ben ondan fazla iyi olurum , kötüysede ondan fazla kötü , çok şey yaşadım gördüm hayat bize verilen bulunmaz bir nimet . bak şuan ikimiz taksimin dolap derenin arka sokakların da elimizde bali poşeti nolcak bu halimiz de diyor olabilirdik ama bak yuvalarımızdayız hayat , sen yaşayamazsan o seni boğar :)

      Yorumla
    • absinthium
      absinthium
      +1 yıl

      Ne biliyorsun rahatlığımı kardeşlik? Boş ver.. Ayna konusu derin mevzu. Tasavvufta ayna yasası der ki, sevmediğin her insan içindekine aynadır. Sen ki o aynaları bulup kapatırsan sevmediklerin bir anda kayboluverir hayatından. çok bilirim de yapmam yapamam. Sen dediklerimi yap yaptıklarımı yapma hesabı.. Sen hakikaten iyi bir insansın o da ayrı konu.

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      tabi ki hepimizin milyon derdi vardır ala , ama en azından şuan pc başında oluşun verdiğim örnekten güzel diye düşündüm , değer verip tavsiyede bulunduğun için teşekkür ederim , sen de iyi bir insansın , yok be kötülüğün babasıyım desende sözler kalbin yansımasıdır kalbin güzel yansıyor satırlara . kal sağlıcakla aeo . kib .

      Yorumla
    • absinthium
      absinthium
      +1 yıl

      Eyvallah birader.. Gönlünce yaşa..

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      eyvallah , senin de hayatta herşey gönlünce olsun bir ömür .

      Yorumla
    • absinthium
      absinthium
      +1 yıl

      Sağol kardeş..

      Yorumla
  • pentin
    pentin Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 50%
    +1 yıl
    Spor konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    arkadaşıma bir o'na iki.

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) :) ne güzel alfaben var böyle :)

      Yorumla
  • samyelii
    samyelii Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 30%
    +1 yıl

    Her Türlü Gideri var :D

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) :) ne kadar az gider o kadar mutlu eder :)

      Yorumla
  • elmasekerıııııı
    elmasekerıııııı Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33 , eic 33%
    +1 yıl

    Çok zoruma giderdi gözümde biterlerdi

    0
    10 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      sende intikam hissi doğarmıydı .

      Yorumla
    • elmasekerıııııı
      elmasekerıııııı
      +1 yıl

      Pişman etmek isterdim hem benden ayrıldığı için onu çok pişman edip üzücek bir şey yapmak hemde arkadaşına böyle bir şey yaptığı için bi zamanlar arkadaşım olan o kızı !

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      şiddetli bir iç güdün var , biz sadece varsayımı yorumluyoruz burda ama bunu yaşayanlar var , keşke herkes aradığını ilk in de bulabilse ama olmuyor işte .

      Yorumla
    • elmasekerıııııı
      elmasekerıııııı
      +1 yıl

      İnsanın aşk acısı gibi bir şeyle canının yanması iğrenç bir duygu sonuçta

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      katılıyorum , bizim nesil bozuldu ve bi on on beş sene daha bozuk gider , dilerim torunlarımızın zamanına denge değişirde herkes ilkiyle mutlu olur .

      Yorumla
    • elmasekerıııııı
      elmasekerıııııı
      +1 yıl

      Bence artık birşey değişmez dahada kötüye gider eskiler eskide kalıyor

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      ben inanıyorum inanmak istiyorum evren böyle son bulmamalı , bu olmamalı :( gerçeği görmeyi inkar ede ede düşlerim de ki geleceği gerçek olarak kabullenmeye başladım yoksa onların zamanına evlilik diye bişe kalmicak gibi gözüküyo :( savunmaları da şimdi ki evlilik aşk ı öldürür teorisinin o zaman herkes tarafın dan artık gerçek kabul edilmesi :(

      Yorumla
    • elmasekerıııııı
      elmasekerıııııı
      +1 yıl

      Yapabilcek birşeyimiz yok sen takma kafana bu kadar sen hayatını istediğin gibi yaşa kendi doğrularından vazgeçme yeter

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      haklısın ama işte beynim o normal insanların incelemiyeceği yere kadar incelip düşünebiliyor çok kötü bi durum ama söküp atılmıyor beyin . zahmet edip yazdığın cümlelerinin her bir harfi için çok teşekkür ederim . iyi geceler kal sağlıcakla .

      Yorumla
    • elmasekerıııııı
      elmasekerıııııı
      +1 yıl

      Önemli değil iyi geceler..

      Yorumla
  • sananeşekerim
    sananeşekerim Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 30%
    +1 yıl

    arkadaşım gerçek arkadaşs zaten çıkmaz

    0
    5 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      diyelim ki çıktı bu hataya kapıldı .

      Yorumla
    • sananeşekerim
      sananeşekerim
      +1 yıl

      eski sevgilimden bi kere daha soğurum .. iyikide bitmş diiye düşlünürdüm.. öyle sevilmeye değmeyen insanlar için üzülmeye değmez kafama tamazdım..

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      o zaman sen güçlü bi kızsın aferin sana :)

      Yorumla
    • sananeşekerim
      sananeşekerim
      +1 yıl

      :)

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) mütevazi şeker :)

      Yorumla
  • müzik-kahve-çikolata
    müzik-kahve-çikolata Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34 , eic 33%
    +1 yıl

    hiç takmam umursamam ne yaparsa yapsın

    0
    9 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      sevsen demi böyle düşünürdün .

      Yorumla
    • müzik-kahve-çikolata
      müzik-kahve-çikolata
      +1 yıl

      evet , o beni çok düşünmüşte benim arkadaşımla çıkıyor ben mi düşüneceğim ?

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      kabul , ama sevgini o düşünemez , bu senin sevgin .

      Yorumla
    • müzik-kahve-çikolata
      müzik-kahve-çikolata
      +1 yıl

      ona verdiğim değer de sevgimi anlayamıyorsa kerizin teki o zaman.

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      seni elin de tutamadığı için zaten keriz olurdu da :) pastanın sana düşen dilimi ne olurdu , hüzünmü acımı yoksa ne hali varsa görsünmü son şık biraz hayal gibi umursamamak zor olurdu ne dersin .)

      Yorumla
    • müzik-kahve-çikolata
      müzik-kahve-çikolata
      +1 yıl

      hüzün olurdu sonuçta sevdiğim birisinin gidişine sevinemem acı duyarım

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      çok tatlı ya :) dilerim hiç üzülmezsin milim sancı duymaz hiç yüreğin :)

      Yorumla
    • müzik-kahve-çikolata
      müzik-kahve-çikolata
      +1 yıl

      teşekkür ederim :)) inşallah sende hiç acı duymazsın :)

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      rica ederim hakettiklerini gördü gözlerin :) sağol :)

      Yorumla
  • drop26
    drop26 Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl

    gitmez layıgını bulmş ıkısıde

    0
    5 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      bunu dilin söyledi peki yüreğin :)

      Yorumla
    • drop26
      drop26
      +1 yıl

      söverdi yüreğim

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) dilli yürek :)

      Yorumla
    • drop26
      drop26
      +1 yıl

      (=

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :p) ters güldüm hesabı :p)

      Yorumla
  • muvaffakiyet
    muvaffakiyet Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    3 kelimeyle anlatıcam ne yapacağımı...

    ananas

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      mana dan manaya :)

      Yorumla
  • roccoxx
    roccoxx Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40
    +1 yıl

    bence onların zoruna gider

    mına korum onların

    1
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      mesaj anlaşıldı :)

      Yorumla
  • yokartıkLeBronJamesS
    yokartıkLeBronJamesS Takip Et
    Bilge Yaş: 110
    +1 yıl

    öyle bir arkadaşım olmaz

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      olsa nolurdu , bunu canlandırabiliyormusun zihnin de .

      Yorumla
  • merimeri
    merimeri Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Ikıse de gozumde anında bıterdı

    0
    6 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      yüreğin neler fısıldardı benliğine .

      Yorumla
    • merimeri
      merimeri
      +1 yıl

      Ben duygusal bırı degılımıdr pek o yuzden dırek bıterdı hersey

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      hımmmm anladım , oğlakmısın :)

      Yorumla
    • merimeri
      merimeri
      +1 yıl

      Hayır değilim

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      genelde oğlak lar pek duygusal olmaz ondan böyle bir soru yönelttim , ama sevindim adını hayat seni çok yaralayamaz .

      Yorumla
    • aspirine35
      aspirine35
      +1 yıl

      soran arkadaşa katıldım.

      Yorumla
  • Trabzon39
    Trabzon39 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Gitmez eyvallah der ikisine de yol veririm.

    0
    3 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      bence bu kadar basit olmazdı , ama sen bunu başarabilirsen harbi kralsın :)

      Yorumla
    • Trabzon39
      Trabzon39
      +1 yıl

      Başıma geldi kardeşim oradan biliyorum.Beni seven kız gitti yakın arkadaşımla çıktı.Salla çok takmaya değmez.

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      pardon o zaman kardeş , sen haklısın .

      Yorumla
  • prensessece
    prensessece Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    cok yıpranırım olurüm kahrımdan

    0
    3 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Allah böyle bir şeyi sana hiç yaşatmaz inşallah prensessece :)

      Yorumla
    • prensessece
      prensessece
      +1 yıl

      aminnn hepimizee:(

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      amin , asık simleci demin güldürdük diye umuyoruz :) inşallah hocam maşallah :)

      Yorumla
  • cookie07
    cookie07 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    o arkadaşta eski sevgilide biter benim için.

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      peki duygularını tarif edebilirmisin .

      Yorumla
  • TelToka-JK
    TelToka-JK Takip Et
    Bilge Yaş: 36
    +1 yıl

    o arkadaşı silerim gayet net.

    1
    5 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      aynısını ayrıldığın sevgiline yapma hissiyatı doğarmıydı arzularının için de .

      Yorumla
    • TelToka-JK
      TelToka-JK
      +1 yıl

      Hayır. Benim sağlam bir karakterim var küçültemem

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      bu sağlam karakterin bu olaydan yara alırmıydı .

      Yorumla
    • TelToka-JK
      TelToka-JK
      +1 yıl

      karakterim değil ama kalbim çok yaralanırdı.i . Ama intikam gibi küçük şeyler le uğraşmazdım.

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      çok cömertsin :) sadakam olsun ona yaşamak hesabı .)

      Yorumla
  • elifkskli
    elifkskli Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    ikisinide siler atarm asla ya kabullenemem bn

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      ikinci bi soru yöneltmiyorum , asla ya sözünle etkileneceğini düşünüyorum :) bu yüzden çok teşekkürederim yorumun için .

      Yorumla
  • --Merve-
    --Merve- Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Midem bulanir, onlari kusar sonra rahatlarim.

    1
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      böööööööööööööööööö :)

      Yorumla
  • Crixus07
    Crixus07 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    ikisinide silerdim...

    0
    5 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      canın yanarmıydı .

      Yorumla
    • Crixus07
      Crixus07
      +1 yıl

      Yanar veya yanmaz onların yaptıgı hainlik tek bildigim bu simdilik

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      dilerim daha fazlasını bilmezsin yaşamazsın hacı .)

      Yorumla
    • Crixus07
      Crixus07
      +1 yıl

      İnş kardesım..Allah dusmanıma vermesın oyle bır acı

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      AMİN .

      Yorumla
  • Sylvanaa
    Sylvanaa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ikisinin de cani cehenneme

    0
    3 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      bişe hissetmezmi idin .

      Yorumla
    • Sylvanaa
      Sylvanaa
      +1 yıl

      Önce sinir küpüne dönüsür ardindan da hüzünlere bogulurdum desem yeter mi...?

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      tabi ki bin bir anlam bekleyen heceye mana oldun , teşekkür ederim .

      Yorumla
  • pipivarbunda
    pipivarbunda Takip Et
    Xper 2 Yaş: 45
    +1 yıl

    insan kendini kötü hisseder tabi, zor durum.

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      RABBİM kimseye yaşatmasın , zor olabileceğine inanıyorum .

      Yorumla
  • saygon111
    saygon111 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    heralde arkadaşımı bir güzel döverdim :)

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      sadece arkadaşınımı :)

      Yorumla
  • scare
    scare Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Spor konusunda 2b cevap paylaştı.

    öyle şerefsiz arkadaş yapmadık çok şükür.

    0
    3 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      çıktığını varsay ne yaşardın .

      Yorumla
    • scare
      scare
      +1 yıl

      sevinirdim.hayatımdan iki şerefsiz çıktığı için.

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) bu güzel di .

      Yorumla
  • Cash27
    Cash27 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Şiddete Başvururum :D

    0
    5 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      ağzını burnunu kırarım lan :) :)

      Yorumla
    • Cash27
      Cash27
      +1 yıl

      aynen abi :D hemde 2 sinede dalarım

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      dağattıklarını toplamaya geliriz artık :)

      Yorumla
    • Cash27
      Cash27
      +1 yıl

      :D

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :)

      Yorumla
  • crazygirl2
    crazygirl2 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    arkadaşımın duygularıyla niye oynuyo ki mal mı bu?

    0
    13 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      sen melekmisin yoksa rüyamı :) kendi duyguların patates olmuşken arkadaşının duygularınımı düşünüyorsun :) ?

      Yorumla
    • crazygirl2
      crazygirl2
      +1 yıl

      ayrılmışız bitmiş gitmiş hele ki 3 hafta da aldatılma gibi bi olay yaşanmamışsa duygu denilen bir şey kalmaz tabii ki de arkadaşımı düşüncem

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      donduğum an şuan yani , benim gibi bi dil ne diyeceğini bilemedi :) çok ilginç bravo diyim yani , arkadaş konteja nın da boş yer olursa :) bildirirsen sevinirim :) sen arkadaşın için canın dan geçersin nerdeyse :)

      Yorumla
    • crazygirl2
      crazygirl2
      +1 yıl

      arkadaş kontenjanım her zaman açıktır tabii gerçek arkadaş gibi olabilecekse

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      insancıl düşünceler de yüzmek varken şeytancıl arzular da boğulmamak en güzeli , aşkın karışmadığı sevgiler olması büyüleyeni bunun da adı arkadaş sevgisi :) dilerim bir gün nerelerdesin sen arkadaşım hecelerini fısıldayabiliriz .

      Yorumla
    • crazygirl2
      crazygirl2
      +1 yıl

      kafan mı iyi senin ben böyle süslü cümleler kurma bana anlamadım şimdi

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      harbimi hadi ya :) oğlum bak sana böyle görkemli heceler türetme demedim mi :) bak anlaşılmamış :) . Alkol kullanmıyorum uyguladığım sadece insanlık :) yani dedim ki , insanlarla iyi düşüncelerle arkadaş olmak varken , menfaat çıkar , sapık düşüncelerle samimi olmam bunun için arkadaş olmam . arkadaş olunduktan iki gün sonra araya aşkı karıştırmamak ne güzel dedim :) arkadaşlık sevgisi de kutsaldır dedim . sonuncu dediğimi de anlamışındır zaten :) açıklamama gerek yok gibi :)

      Yorumla
    • crazygirl2
      crazygirl2
      +1 yıl

      bana benim dilimde bir şeyler anlat :D son cümleyide bütün cümleleride açıkla bu ne böyle merak ettim

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) hımmm sonuncusun da da dedim ki :) umarım bir gün arkadaş oluruz , bir birimizi arkadaşça çok severiz ve özlediğimiz den dolayı nerelerdesin sen ya diye biliriz dedim :) daha anlamadıysan harflere de acı aça aça kemiklerine indik zavallım hecelerin :)

      Yorumla
    • crazygirl2
      crazygirl2
      +1 yıl

      :D tamam anladım artık yeter

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      giriş , gelişme , sonuç , bitiş ne hissediyorsun bu okuduğun kısa metrajlı Roman hakkın da :)

      Yorumla
    • crazygirl2
      crazygirl2
      +1 yıl

      ben konuşmak istemiyorum romanın konuşsun

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      kapatıp rafa koyduğun için teşekkür ederim . kendine cici bak hoşçakal .

      Yorumla
  • redhotrchilipeppers
    redhotrchilipeppers Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Arkadaşımı gebertirdim.

    0
    5 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) çok etkileyici :) bian tabut ölçüsü geldi gözlerimin önüne :)

      Yorumla
    • redhotrchilipeppers
      redhotrchilipeppers
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) :)

      Yorumla
    • absinthium
      absinthium
      +1 yıl

      Sende insan sevgisi olmasaydı ne olurdu? :)

      Yorumla
    • redhotrchilipeppers
      redhotrchilipeppers
      +1 yıl

      lanet olsun!

      Yorumla
  • balkaymakk
    balkaymakk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    gider tabi lan valla kavga çıkar

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      tamam nan sen sakin ol yeter :)

      Yorumla
  • thestarlight
    thestarlight Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    bende oldu aynısı,arkadaşım değil artık o

    0
    5 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      ALLAH sabır versin arkadaşım , dilerim hiç hatırlamaz ve bir ömür mutlu olursun , hüzün değil semtinden mahallenden dahi geçmesin .

      Yorumla
    • thestarlight
      thestarlight
      +1 yıl

      yok ya hatırlamak önemli değilde biyerde görünce insanın öldüresi geliyo

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      tahmin edebiliyorum , ne kadar çok sevmişsen bu durum o kadar çok zor dur . mutlu olmanıo bütün kalbimle istiyorum inş. RABBİM bunu sana ihsan eyler .

      Yorumla
    • thestarlight
      thestarlight
      +1 yıl

      inş..teşekkürler,seninde mutlu olman dileğimle

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      rica ederim sen bunu fazlasıyla hakediyorsun . eyvallah ,

      Yorumla
  • fall88
    fall88 Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    zoruma gider tabiki

    0
    3 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      sen aynısını yaparmısın böyle bir şeyi yaşadıktan sonra .

      Yorumla
    • fall88
      fall88
      +1 yıl

      hayır

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      varlığının taşıdığı kişiliğe minnettarım :)

      Yorumla
  • Kanaryaa
    Kanaryaa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Gider tabi başka adammı yok lann dalarımmmm

    0
    7 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) heyyy sakin sadece uyarlama sahne bu ;)

      Yorumla
    • Kanaryaa
      Kanaryaa
      +1 yıl

      olsun :D

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) yine de dalarım diyosun yani hııımmmm başarılı :D

      Yorumla
    • Kanaryaa
      Kanaryaa
      +1 yıl

      herzamann :D

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) thenk yu :)

      Yorumla
    • Kanaryaa
      Kanaryaa
      +1 yıl

      nat et ol :D

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      oooo ver ar yu :) gud bay :)

      Yorumla
  • SarııPapatyaa
    SarııPapatyaa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    o kişi artık benim arkadaşım olmaz.

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Sevgiline duyguların ne olur du .

      Yorumla
  • Sancar
    Sancar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    RPG-7 ile ikisini birden... çuffffff! :)

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) göte gitti niyazi modeli :)

      Yorumla
  • Berbato
    Berbato Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    Benim seçtiğim arkadaşlarım bunu bana yapmaz ;))

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      ya götün biri çıkıp yapsa :)

      Yorumla
  • Furkaan
    Furkaan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Arkadaşlarım o kadar basit değil.

    0
    5 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      ara da bozuk olanı çıksa idi ne hissederdin .

      Yorumla
    • Furkaan
      Furkaan
      +1 yıl

      Posta koyardım

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      pulu unutma kardeş .)

      Yorumla
    • Furkaan
      Furkaan
      +1 yıl

      Çok istiyorsan sana da koyarım

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      burdan bakınca espri yoksunu olduğun anlaşılmıyor du pardon usta .

      Yorumla
  • Kupa-Kızı
    Kupa-Kızı Takip Et
    Xper 3 Yaş: 39
    +1 yıl

    Baska kari kiz mi kalmadi lan!?

    0
    3 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      yok kupa kızı ya ben hiç terkedilmedim ki aldatılim bu şekilde :) aklıma geldi , karakterleri merak ettim .

      Yorumla
    • Kupa-Kızı
      Kupa-Kızı
      +1 yıl

      Yok ben eski sevgilime derdim bunu ahaha

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      şimdi ben sazan.avi mi oldum yani :)

      Yorumla
  • denizyalman
    denizyalman Takip Et
    Xper 5 Yaş: 49
    +1 yıl

    sen resmen aldatılmışsın.

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) :) :) ben mi :) pardon ama ben daha hiç terkedilmemişken nasıl aldatılabilirdim :) sadece aklımda şekillendi bi an , değer verdiğim insanların fikirlerini almak istedim hepsi bu .)

      Yorumla
  • tugra20
    tugra20 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    çocukluk arkadaşlarımdan beklemem böyle birşey..

    0
    7 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      peki yeni bir arkadaşınla olsa .

      Yorumla
    • tugra20
      tugra20
      +1 yıl

      arkadaşım denen gavatın agzını yüzünü dagıtırım,kızıda hoşaf ederim.

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      kız sevdiğini kıskandırmak için yaptığını falan söylese tekrar senle çıkabilmek için hiç bir şansı kalmazdı dimi .

      Yorumla
    • tugra20
      tugra20
      +1 yıl

      artık geri dönüşlerle işim olmaz.gerçek hayatta da yaşadıgım şeylerden sonra geri dönüş olayı öldü!

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      ilkini tutmuyor dimi ikinci birleşme .

      Yorumla
    • tugra20
      tugra20
      +1 yıl

      yine aynı şeyler olcak.ondan dolayı gerek yok.yanlız şöyle bir sıkıntı var.yeni bir kız arkadaş ararken bir önceki ile istemeden de olsa kıyas yapıyorsun.bundan dolayı gördügüm çogu kişiyi begenemiyorum.

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      aynen bu kötü , hani dilde demesen de içten ya o şöyleydi ya onun şu yanıda vardı falan diyosun , valla ALLAH yardımcımız olsun , gönül işleri çoğu zaman zor işler .

      Yorumla
  • Seymaa1907
    Seymaa1907 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Çok giderdi hemdeee umrumda bile olmazdı

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      ama harbi den zor bir durum , hani derler ya düşmanımın başına bile vermesin , işte o sözün tanı mı bu .

      Yorumla
  • sessiznehir25
    sessiznehir25 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 45
    +1 yıl

    geri sarmak isterdim zamanı

    0
    2 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      O kızla en başın dan çıkmamak için mi yoksa arkadaşını en başın dan tanımamazlıktan gelmek için mi .

      Yorumla
    • sessiznehir25
      sessiznehir25
      +1 yıl

      o anı zaman akışından es geçmek için

      Yorumla
  • TeslaB
    TeslaB Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    o arkadaş arkadaş değildir

    0
    2 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      insanların içini bilemeyiz , böyle bi arkadaşın olsa bu olayı yaşasan ne hissederdin .

      Yorumla
    • TeslaB
      TeslaB
      +1 yıl

      iki tokat atarım

      Yorumla
  • samaranihaha
    samaranihaha Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    İkisini de ölüymüş gibi davranırdım :D

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) imiş :) peki yüreğin işte o dışı minnacık içi kocaman olan kalbin böyle davranabilirmiydi :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ikisinden de cok sogurum

    0
    9 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      duyguların dile gelse ne derdi .

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      utanırdım kendimden de onlardan da. hayatımda onlara güzel bir yer verdigim icin kendimden nefret ederdim. insan gelecegi görmeden seviyor

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      en kötüsü ne biliyormusun , bir bayanın kendin den nefret etmesi ve bu duygusal bayanlarımızın terkedemedikleri yönü , nolur konu her ne olursa olsun kendin den hiç nefret etme anlaştık mı .

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      insan zaten kendine küstü mü hayatı bitti :)

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) aynen öyle işte :) ki bayanlar çok fazla hassas , kendine nefret ettimmi , oooooo bütün mekanizma çöktü :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evet :) cok sükür ki ufacık seylerden bile mutlu olan bir insanım daima gülüyorum kafamda koca bir yer acmadım sorunlarla :)

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      çikolata alim mi :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sagol :D

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) yan cebin ne tarafta :)

      Yorumla
  • pentin
    pentin Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 50%
    +1 yıl
    Spor konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    inadına cevaplıycaz.

    0
    3 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      dominant teyze sen nerden geldin böyle :)

      Yorumla
    • pentin
      pentin
      +1 yıl

      ne bilim buralardaymışım sen güncelleyince bulaşayım dedim.

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) dominant teyzem olduğun için başımın üstün de yerin var :) maskeli balo dan geliyon heral de ')

      Yorumla
  • istanbulda1zurafa
    istanbulda1zurafa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 56
    +1 yıl

    Affederdim. Ve yol açıklığı dilerdim.

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      centilmenlik bu olsa gerek .

      Yorumla
  • repla00
    repla00 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    kımse bunu hazmedemez arıza cıkar :D

    0
    3 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      hele de erkeksen :) eyvah eyvah :)

      Yorumla
    • repla00
      repla00
      +1 yıl

      kanıta ıhtıyacınmı var len 2 kısıye kadar dalarım :D

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) bak Türkçe yi görüyon dimi bi imla hatası adamı idama götürür :) :)


      hele de erkekse yazıcaktım


      hele de erkeksen olmuş :) pardon bilader :)

      Yorumla
  • aaahu
    aaahu Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 32%
    +1 yıl

    o şehri terkederdim.

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      oooo çok fazla oldu bu prenses , sanırım çok hassas ve bi o kadar da duygusalsın , yoğun bir biçim de etkilenirdin yani .

      Yorumla
  • tarık41
    tarık41 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    hollnda ligine üst oynarım

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      kale küçük ayı büyük hesabı :)

      Yorumla
  • pembepanterrrrrr
    pembepanterrrrrr Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl
    Spor konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Yaşamadan bilemem.

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      canlandıramazmısın o sahneyi zihnin de :)

      Yorumla
  • prensessece
    prensessece Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    küstüm:(:(((((((

    0
    21 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      biliyodum bunu söyliceni gördüğüm de hissetmiştim :( ama yemin ederim önce güncellemeyi yazıp yayınladım , sonra aşşa indim , seni görünce ; eyvah dedim prenses burda , kesin dedim gönül koyucak , e haklı da dedim , ama görmemiştim ki ya dedim :( nolur kusuruma bakma , sen olduğunu yani senin de olduğunu görseydim inan güncellemezdim :( barışalım nolur omasmı ki : '(

      Yorumla
    • prensessece
      prensessece
      +1 yıl

      barışalım tatlı dilli arkadasımm:)))

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Allah razı olsun :) ne muradın varsa versin , seni kırmış olmanın hissiyatım da daha büyük burukluğa yol açmasına izin vermeden , teklifimi kabul ettiğin için çok teşekkür ederim :) sakın eksik olma bak :) tam olman nacım :)

      Yorumla
    • prensessece
      prensessece
      +1 yıl

      dalga mı geciyorsun:s

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      ne için :(

      Yorumla
    • prensessece
      prensessece
      +1 yıl

      nebilim cok ozür dledin ya

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :( anlaşıldı beni tanımamışsın , ne kadar duygusal , hassas biri olduğu mu bilmediğin için , bir bayanın real de de sanalda asık yüz koyduğun da da , piskolojimi etkilediğini :( bilmediğin için , haklı olabilirsin , dışardan bakıldığın da dalga geçiliyo gibi gözükebilir , kusurabakma dalga geçmemiştim , teşekkür ederim ben yazdığın için iyi akşamlar .

      Yorumla
    • prensessece
      prensessece
      +1 yıl

      ayy yapma duur bende cok duygusalım ağlarım baaaaaaakk:((((((((((

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      tamam küsmedim merak etme barışığız kendine iyi bak prenses görüşmek üzere .

      Yorumla
    • prensessece
      prensessece
      +1 yıl

      küstüm:(

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      ama barışmıştık :( tamam küsme ama noldu ki tamam bak ben gülüyom sende gül nolur :)

      Yorumla
    • prensessece
      prensessece
      +1 yıl

      beni basından savıosun hep be:(

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :( :( aklın dan ; şuna bak abazamıdır ne dir konuşmaya çalışıyo diye geçmemesi için gittim hep :(

      Yorumla
    • prensessece
      prensessece
      +1 yıl

      yok demedim ole hic:((

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      demediğini sen biliyorsun , genelinin abaza olduğu bir yerde beyin suçlu değildir , insanları tanımak önemli işte , yargısız infazın da idam etmediğin için varlığımı teşekkür ederim , nolur asma suretini bak hiç yakışmıyo , gülünce daha güzel olduğunu hissediyorum , asma yüzünü , gülmek hazinedir , sen bu serveti niye geri çeviriyorsun ki :)

      Yorumla
    • prensessece
      prensessece
      +1 yıl

      bugun dogum gunum ve kmse hatrlamadı:( gerci kimsem olmadıği icin normal... Oyuzdn mutsuzum dmıstm ama gtmemiş gece boşuna beklemişim seneden yorum:( özur dlerm

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      kıyamam sana ya nolur asma suratını :( senin kimsen yoksa ben neyim , doğum günün kutlu olsun prenses bak bu da hediyen link

      Yorumla
    • prensessece
      prensessece
      +1 yıl

      inanmıyorm:0 NAPTN SENN AGLYCM ŞMDİ ÇOK DUYGULANDMM YA:( ÇOK İYİN ÇOK TEŞEKKUREDRMMM:(

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Rica ederim nedemek sen değerlisin , asma suratını nolur , sabah olmasının aksiliğine uğradı bu link

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      Bana sakın yazma bida sakın , mesaj bölümün açıktır diye yazdım mesajına , kapalıymış yazdığım o kadar şey çöpe gitti , sakın yazma bana bida seni görmek istemiyorum artık . İyi geceler , hoşçakal .

      Yorumla
    • prensessece
      prensessece
      +1 yıl

      benim sucummuu buu! ben naptııımm :(((((((((( beni nekadar mutlu ettysen okadar üzdünn! arkadaslık isteklerine izin verdim senin icinn gonderseydin. ve kopyalayıp yapıstırabilirsin! cok kotüsüüünn

      Yorumla
  • eminekcby
    eminekcby Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl
    Spor konusunda 642 cevap paylaştı.

    tepki vermem

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      :) hiç bişe hissetmezmisin yani , için de bişe olmaz mı .

      Yorumla
  • sorunbakiym
    sorunbakiym Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    ikisinide vururum

    1
    2 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      sence değermi .

      Yorumla
    • wTuqce
      wTuqce
      +1 yıl

      niye be yazık değil mi

      Yorumla
  • ronaldo3488
    ronaldo3488 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Hem de nasıl..

    0
    1 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      akıllara zarar hesabı :)

      Yorumla
  • zarganacı
    zarganacı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    öyle arkadşım olmaz

    0
    3 Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      ala ama olsa idi ne yapardın .

      Yorumla
    • zarganacı
      zarganacı
      +1 yıl

      kavga.

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      okey teşekkürler yorumun için :)

      Yorumla
  • saygon111
    saygon111 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    tamam cevaplamam :D

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (9)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Spor > Sorular > Ayrıldığınız sevgiliniz arkadaşınızla çıksa zorunuza gider mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgiliniz kapansa ayrılır mısınız? 31 cevap verildi
Burç yüzünden sevgilinizden ayrılır mısınız? 33 cevap verildi
Ayrıldığınız sevgilinizin arkadaşıyla olur musunuz? 23 cevap verildi
Sevgilinizle ayrılsanız engeller misiniz? 67 cevap verildi
Sevgiliniz ne yapsa ayrılırsınız? 27 cevap verildi
Sevgiliniz ne yaparsa ayrılırsınız? 21 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨