AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
bende oldu ben kız arkadaşımı onun arkaşı ile aldattım arkadaşıda beni benim arkadaşımla aldattı sonra tekrar kız arkadaşıyla aldatılan kızın değeri anlaşıldı amin.
sanki onlari izliyor gibi hayal ederim kiskanilir tabiki arkadasimada kizarim.ama eskibiri benim icin bitmisse bitmisdir kimle cikarsa ciksin
bu resimli birine yorum yaparsam masum kızlara haksızlık olur , iyi günler .
AFFINIZA SIGINARAK SÖYLIYIM :) CARSININ ortasinda onlarin ikisinin popolarina KAZIK sokarim ! Millete ibret olur !
:) :) yürü be malkoç oğlu kim tutar seni ama ölmeden kalsınlar en güzeli .)
Başta o senin arkadaşın değilmiş. Eski sevgilin de layığını o kadar basit bir insanda bulmuş
:) hemen mevzuyu bana yapıştırdın bide iyice tutsun diye sıvazlıyosun :) konu benle alakalı değil ben hiç aldatılmadım , terkedilmedim bu sadece soruydu .) senin başına gelse idi ne yapardın .
Hayır canım seni suçlamadım. Buna aldatılmak da denmez. Bu ben olsaydım ikisinin de yaptıgı yanına kalmazdı.
duygularını bizlerle paylaştığın için teşekkür ederiz .
ne zoruma gidcek ya benim artıklarla doysun gariban :)
tınnnnnn yani :) bumudur :)
budur .karaktersiz adamı takmayamı değer :)
elbettesi değmez de bunu sol yanın değilde dilin söylüyo gibi :)
herzaman sol yanımı dinlememek lazım :)
oooo mühür vurabiliyorsan yetmeyip beyninle olan kablolarını kesebiliyorsan ne mutlu sana :)
mutluyum :)
yarım kilo yollarmısın duble mutluluğun tadına bakmış olurum :)
kiloyla satılsaydı mutsuz insan olurmuydu herkezin kendi elinde
belki bir ilki gerçekleştiririz dedim de :) yemedi terazi :)
yemez :)
:) na bak kendi mutluluğumuz nan yetini veririz :) hem fazlası göz çıkarmazmı peri kız , sonra ya çok mutlulukla değişirsek :) :)
oda bi seçenek tabi Allah çok verip azdırmasın ozaman ne diyelim :)
:) AMİN cümlemizi :)
arkadaşımı döverim kızında kaşar diye adını çıkarırım.Çünkü kızın yaptığı kaşarlık.Sırf senden intikam almak için arkadaşınla çıkıyor çünkü.
Hatayı kendimde arardım öyle insanları nasıl hayatımda yer verdim diye.
İkisini de o şehirde kaybederim kralı bulamaz.
sevdiğine kıyarmıydın .
Sevdiğime değil yılana kıyarım.
Sen hassas, belli değişmezleri olan, sabırlı ve iyi niyetli bir insansın. Sana ve senin gibilere kir bulaşmasın da temiz kalın birader. Dünya daha da sıkıcı olmasın. Ben seni anladım, senin gibi temiz insanlar için üzülürüm. Gerisini boş ver.Herkes kendi hayatını yaşar, kendine yakışanı yapar..
eyvallah üstad , ben sadece yansımayım karşım da ki insan iyi bir ayna ise ben ondan fazla iyi olurum , kötüysede ondan fazla kötü , çok şey yaşadım gördüm hayat bize verilen bulunmaz bir nimet . bak şuan ikimiz taksimin dolap derenin arka sokakların da elimizde bali poşeti nolcak bu halimiz de diyor olabilirdik ama bak yuvalarımızdayız hayat , sen yaşayamazsan o seni boğar :)
Ne biliyorsun rahatlığımı kardeşlik? Boş ver.. Ayna konusu derin mevzu. Tasavvufta ayna yasası der ki, sevmediğin her insan içindekine aynadır. Sen ki o aynaları bulup kapatırsan sevmediklerin bir anda kayboluverir hayatından. çok bilirim de yapmam yapamam. Sen dediklerimi yap yaptıklarımı yapma hesabı.. Sen hakikaten iyi bir insansın o da ayrı konu.
tabi ki hepimizin milyon derdi vardır ala , ama en azından şuan pc başında oluşun verdiğim örnekten güzel diye düşündüm , değer verip tavsiyede bulunduğun için teşekkür ederim , sen de iyi bir insansın , yok be kötülüğün babasıyım desende sözler kalbin yansımasıdır kalbin güzel yansıyor satırlara . kal sağlıcakla aeo . kib .
Eyvallah birader.. Gönlünce yaşa..
eyvallah , senin de hayatta herşey gönlünce olsun bir ömür .
Sağol kardeş..
arkadaşıma bir o'na iki.
:) :) ne güzel alfaben var böyle :)
Her Türlü Gideri var :D
:) :) ne kadar az gider o kadar mutlu eder :)
Çok zoruma giderdi gözümde biterlerdi
sende intikam hissi doğarmıydı .
Pişman etmek isterdim hem benden ayrıldığı için onu çok pişman edip üzücek bir şey yapmak hemde arkadaşına böyle bir şey yaptığı için bi zamanlar arkadaşım olan o kızı !
şiddetli bir iç güdün var , biz sadece varsayımı yorumluyoruz burda ama bunu yaşayanlar var , keşke herkes aradığını ilk in de bulabilse ama olmuyor işte .
İnsanın aşk acısı gibi bir şeyle canının yanması iğrenç bir duygu sonuçta
katılıyorum , bizim nesil bozuldu ve bi on on beş sene daha bozuk gider , dilerim torunlarımızın zamanına denge değişirde herkes ilkiyle mutlu olur .
Bence artık birşey değişmez dahada kötüye gider eskiler eskide kalıyor
ben inanıyorum inanmak istiyorum evren böyle son bulmamalı , bu olmamalı :( gerçeği görmeyi inkar ede ede düşlerim de ki geleceği gerçek olarak kabullenmeye başladım yoksa onların zamanına evlilik diye bişe kalmicak gibi gözüküyo :( savunmaları da şimdi ki evlilik aşk ı öldürür teorisinin o zaman herkes tarafın dan artık gerçek kabul edilmesi :(
Yapabilcek birşeyimiz yok sen takma kafana bu kadar sen hayatını istediğin gibi yaşa kendi doğrularından vazgeçme yeter
haklısın ama işte beynim o normal insanların incelemiyeceği yere kadar incelip düşünebiliyor çok kötü bi durum ama söküp atılmıyor beyin . zahmet edip yazdığın cümlelerinin her bir harfi için çok teşekkür ederim . iyi geceler kal sağlıcakla .
Önemli değil iyi geceler..
arkadaşım gerçek arkadaşs zaten çıkmaz
diyelim ki çıktı bu hataya kapıldı .
eski sevgilimden bi kere daha soğurum .. iyikide bitmş diiye düşlünürdüm.. öyle sevilmeye değmeyen insanlar için üzülmeye değmez kafama tamazdım..
o zaman sen güçlü bi kızsın aferin sana :)
:)
:) mütevazi şeker :)
hiç takmam umursamam ne yaparsa yapsın
sevsen demi böyle düşünürdün .
evet , o beni çok düşünmüşte benim arkadaşımla çıkıyor ben mi düşüneceğim ?
kabul , ama sevgini o düşünemez , bu senin sevgin .
ona verdiğim değer de sevgimi anlayamıyorsa kerizin teki o zaman.
seni elin de tutamadığı için zaten keriz olurdu da :) pastanın sana düşen dilimi ne olurdu , hüzünmü acımı yoksa ne hali varsa görsünmü son şık biraz hayal gibi umursamamak zor olurdu ne dersin .)
hüzün olurdu sonuçta sevdiğim birisinin gidişine sevinemem acı duyarım
çok tatlı ya :) dilerim hiç üzülmezsin milim sancı duymaz hiç yüreğin :)
teşekkür ederim :)) inşallah sende hiç acı duymazsın :)
rica ederim hakettiklerini gördü gözlerin :) sağol :)
gitmez layıgını bulmş ıkısıde
bunu dilin söyledi peki yüreğin :)
söverdi yüreğim
:) dilli yürek :)
(=
:p) ters güldüm hesabı :p)
3 kelimeyle anlatıcam ne yapacağımı...
ananas
mana dan manaya :)
bence onların zoruna gider
mına korum onların
mesaj anlaşıldı :)
öyle bir arkadaşım olmaz
olsa nolurdu , bunu canlandırabiliyormusun zihnin de .
Ikıse de gozumde anında bıterdı
yüreğin neler fısıldardı benliğine .
Ben duygusal bırı degılımıdr pek o yuzden dırek bıterdı hersey
hımmmm anladım , oğlakmısın :)
Hayır değilim
genelde oğlak lar pek duygusal olmaz ondan böyle bir soru yönelttim , ama sevindim adını hayat seni çok yaralayamaz .
soran arkadaşa katıldım.
Gitmez eyvallah der ikisine de yol veririm.
bence bu kadar basit olmazdı , ama sen bunu başarabilirsen harbi kralsın :)
Başıma geldi kardeşim oradan biliyorum.Beni seven kız gitti yakın arkadaşımla çıktı.Salla çok takmaya değmez.
pardon o zaman kardeş , sen haklısın .
cok yıpranırım olurüm kahrımdan
Allah böyle bir şeyi sana hiç yaşatmaz inşallah prensessece :)
aminnn hepimizee:(
amin , asık simleci demin güldürdük diye umuyoruz :) inşallah hocam maşallah :)
o arkadaşta eski sevgilide biter benim için.
peki duygularını tarif edebilirmisin .
o arkadaşı silerim gayet net.
aynısını ayrıldığın sevgiline yapma hissiyatı doğarmıydı arzularının için de .
Hayır. Benim sağlam bir karakterim var küçültemem
bu sağlam karakterin bu olaydan yara alırmıydı .
karakterim değil ama kalbim çok yaralanırdı.i . Ama intikam gibi küçük şeyler le uğraşmazdım.
çok cömertsin :) sadakam olsun ona yaşamak hesabı .)
ikisinide siler atarm asla ya kabullenemem bn
ikinci bi soru yöneltmiyorum , asla ya sözünle etkileneceğini düşünüyorum :) bu yüzden çok teşekkürederim yorumun için .
Midem bulanir, onlari kusar sonra rahatlarim.
böööööööööööööööööö :)
ikisinide silerdim...
canın yanarmıydı .
Yanar veya yanmaz onların yaptıgı hainlik tek bildigim bu simdilik
dilerim daha fazlasını bilmezsin yaşamazsın hacı .)
İnş kardesım..Allah dusmanıma vermesın oyle bır acı
AMİN .
Ikisinin de cani cehenneme
bişe hissetmezmi idin .
Önce sinir küpüne dönüsür ardindan da hüzünlere bogulurdum desem yeter mi...?
tabi ki bin bir anlam bekleyen heceye mana oldun , teşekkür ederim .
insan kendini kötü hisseder tabi, zor durum.
RABBİM kimseye yaşatmasın , zor olabileceğine inanıyorum .
heralde arkadaşımı bir güzel döverdim :)
sadece arkadaşınımı :)
öyle şerefsiz arkadaş yapmadık çok şükür.
çıktığını varsay ne yaşardın .
sevinirdim.hayatımdan iki şerefsiz çıktığı için.
:) bu güzel di .
Şiddete Başvururum :D
ağzını burnunu kırarım lan :) :)
aynen abi :D hemde 2 sinede dalarım
dağattıklarını toplamaya geliriz artık :)
:D
:)
arkadaşımın duygularıyla niye oynuyo ki mal mı bu?
sen melekmisin yoksa rüyamı :) kendi duyguların patates olmuşken arkadaşının duygularınımı düşünüyorsun :) ?
ayrılmışız bitmiş gitmiş hele ki 3 hafta da aldatılma gibi bi olay yaşanmamışsa duygu denilen bir şey kalmaz tabii ki de arkadaşımı düşüncem
donduğum an şuan yani , benim gibi bi dil ne diyeceğini bilemedi :) çok ilginç bravo diyim yani , arkadaş konteja nın da boş yer olursa :) bildirirsen sevinirim :) sen arkadaşın için canın dan geçersin nerdeyse :)
arkadaş kontenjanım her zaman açıktır tabii gerçek arkadaş gibi olabilecekse
insancıl düşünceler de yüzmek varken şeytancıl arzular da boğulmamak en güzeli , aşkın karışmadığı sevgiler olması büyüleyeni bunun da adı arkadaş sevgisi :) dilerim bir gün nerelerdesin sen arkadaşım hecelerini fısıldayabiliriz .
kafan mı iyi senin ben böyle süslü cümleler kurma bana anlamadım şimdi
harbimi hadi ya :) oğlum bak sana böyle görkemli heceler türetme demedim mi :) bak anlaşılmamış :) . Alkol kullanmıyorum uyguladığım sadece insanlık :) yani dedim ki , insanlarla iyi düşüncelerle arkadaş olmak varken , menfaat çıkar , sapık düşüncelerle samimi olmam bunun için arkadaş olmam . arkadaş olunduktan iki gün sonra araya aşkı karıştırmamak ne güzel dedim :) arkadaşlık sevgisi de kutsaldır dedim . sonuncu dediğimi de anlamışındır zaten :) açıklamama gerek yok gibi :)
bana benim dilimde bir şeyler anlat :D son cümleyide bütün cümleleride açıkla bu ne böyle merak ettim
:) hımmm sonuncusun da da dedim ki :) umarım bir gün arkadaş oluruz , bir birimizi arkadaşça çok severiz ve özlediğimiz den dolayı nerelerdesin sen ya diye biliriz dedim :) daha anlamadıysan harflere de acı aça aça kemiklerine indik zavallım hecelerin :)
:D tamam anladım artık yeter
giriş , gelişme , sonuç , bitiş ne hissediyorsun bu okuduğun kısa metrajlı Roman hakkın da :)
ben konuşmak istemiyorum romanın konuşsun
kapatıp rafa koyduğun için teşekkür ederim . kendine cici bak hoşçakal .
Arkadaşımı gebertirdim.
:) çok etkileyici :) bian tabut ölçüsü geldi gözlerimin önüne :)
:))
:) :)
Sende insan sevgisi olmasaydı ne olurdu? :)
lanet olsun!
gider tabi lan valla kavga çıkar
tamam nan sen sakin ol yeter :)
bende oldu aynısı,arkadaşım değil artık o
ALLAH sabır versin arkadaşım , dilerim hiç hatırlamaz ve bir ömür mutlu olursun , hüzün değil semtinden mahallenden dahi geçmesin .
yok ya hatırlamak önemli değilde biyerde görünce insanın öldüresi geliyo
tahmin edebiliyorum , ne kadar çok sevmişsen bu durum o kadar çok zor dur . mutlu olmanıo bütün kalbimle istiyorum inş. RABBİM bunu sana ihsan eyler .
inş..teşekkürler,seninde mutlu olman dileğimle
rica ederim sen bunu fazlasıyla hakediyorsun . eyvallah ,
zoruma gider tabiki
sen aynısını yaparmısın böyle bir şeyi yaşadıktan sonra .
hayır
varlığının taşıdığı kişiliğe minnettarım :)
Gider tabi başka adammı yok lann dalarımmmm
:) heyyy sakin sadece uyarlama sahne bu ;)
olsun :D
:) yine de dalarım diyosun yani hııımmmm başarılı :D
herzamann :D
:) thenk yu :)
nat et ol :D
oooo ver ar yu :) gud bay :)
o kişi artık benim arkadaşım olmaz.
Sevgiline duyguların ne olur du .
RPG-7 ile ikisini birden... çuffffff! :)
:) göte gitti niyazi modeli :)
Benim seçtiğim arkadaşlarım bunu bana yapmaz ;))
ya götün biri çıkıp yapsa :)
Arkadaşlarım o kadar basit değil.
ara da bozuk olanı çıksa idi ne hissederdin .
Posta koyardım
pulu unutma kardeş .)
Çok istiyorsan sana da koyarım
burdan bakınca espri yoksunu olduğun anlaşılmıyor du pardon usta .
Baska kari kiz mi kalmadi lan!?
yok kupa kızı ya ben hiç terkedilmedim ki aldatılim bu şekilde :) aklıma geldi , karakterleri merak ettim .
Yok ben eski sevgilime derdim bunu ahaha
şimdi ben sazan.avi mi oldum yani :)
sen resmen aldatılmışsın.
:) :) :) ben mi :) pardon ama ben daha hiç terkedilmemişken nasıl aldatılabilirdim :) sadece aklımda şekillendi bi an , değer verdiğim insanların fikirlerini almak istedim hepsi bu .)
çocukluk arkadaşlarımdan beklemem böyle birşey..
peki yeni bir arkadaşınla olsa .
arkadaşım denen gavatın agzını yüzünü dagıtırım,kızıda hoşaf ederim.
kız sevdiğini kıskandırmak için yaptığını falan söylese tekrar senle çıkabilmek için hiç bir şansı kalmazdı dimi .
artık geri dönüşlerle işim olmaz.gerçek hayatta da yaşadıgım şeylerden sonra geri dönüş olayı öldü!
ilkini tutmuyor dimi ikinci birleşme .
yine aynı şeyler olcak.ondan dolayı gerek yok.yanlız şöyle bir sıkıntı var.yeni bir kız arkadaş ararken bir önceki ile istemeden de olsa kıyas yapıyorsun.bundan dolayı gördügüm çogu kişiyi begenemiyorum.
aynen bu kötü , hani dilde demesen de içten ya o şöyleydi ya onun şu yanıda vardı falan diyosun , valla ALLAH yardımcımız olsun , gönül işleri çoğu zaman zor işler .
Çok giderdi hemdeee umrumda bile olmazdı
ama harbi den zor bir durum , hani derler ya düşmanımın başına bile vermesin , işte o sözün tanı mı bu .
geri sarmak isterdim zamanı
O kızla en başın dan çıkmamak için mi yoksa arkadaşını en başın dan tanımamazlıktan gelmek için mi .
o anı zaman akışından es geçmek için
o arkadaş arkadaş değildir
insanların içini bilemeyiz , böyle bi arkadaşın olsa bu olayı yaşasan ne hissederdin .
iki tokat atarım
İkisini de ölüymüş gibi davranırdım :D
:) imiş :) peki yüreğin işte o dışı minnacık içi kocaman olan kalbin böyle davranabilirmiydi :)
ikisinden de cok sogurum
duyguların dile gelse ne derdi .
utanırdım kendimden de onlardan da. hayatımda onlara güzel bir yer verdigim icin kendimden nefret ederdim. insan gelecegi görmeden seviyor
en kötüsü ne biliyormusun , bir bayanın kendin den nefret etmesi ve bu duygusal bayanlarımızın terkedemedikleri yönü , nolur konu her ne olursa olsun kendin den hiç nefret etme anlaştık mı .
insan zaten kendine küstü mü hayatı bitti :)
:) aynen öyle işte :) ki bayanlar çok fazla hassas , kendine nefret ettimmi , oooooo bütün mekanizma çöktü :)
evet :) cok sükür ki ufacık seylerden bile mutlu olan bir insanım daima gülüyorum kafamda koca bir yer acmadım sorunlarla :)
çikolata alim mi :)
sagol :D
:) yan cebin ne tarafta :)
inadına cevaplıycaz.
dominant teyze sen nerden geldin böyle :)
ne bilim buralardaymışım sen güncelleyince bulaşayım dedim.
:) dominant teyzem olduğun için başımın üstün de yerin var :) maskeli balo dan geliyon heral de ')
Affederdim. Ve yol açıklığı dilerdim.
centilmenlik bu olsa gerek .
kımse bunu hazmedemez arıza cıkar :D
hele de erkeksen :) eyvah eyvah :)
kanıta ıhtıyacınmı var len 2 kısıye kadar dalarım :D
:) bak Türkçe yi görüyon dimi bi imla hatası adamı idama götürür :) :)
hele de erkekse yazıcaktım
hele de erkeksen olmuş :) pardon bilader :)
o şehri terkederdim.
oooo çok fazla oldu bu prenses , sanırım çok hassas ve bi o kadar da duygusalsın , yoğun bir biçim de etkilenirdin yani .
hollnda ligine üst oynarım
kale küçük ayı büyük hesabı :)
Yaşamadan bilemem.
canlandıramazmısın o sahneyi zihnin de :)
küstüm:(:(((((((
biliyodum bunu söyliceni gördüğüm de hissetmiştim :( ama yemin ederim önce güncellemeyi yazıp yayınladım , sonra aşşa indim , seni görünce ; eyvah dedim prenses burda , kesin dedim gönül koyucak , e haklı da dedim , ama görmemiştim ki ya dedim :( nolur kusuruma bakma , sen olduğunu yani senin de olduğunu görseydim inan güncellemezdim :( barışalım nolur omasmı ki : '(
barışalım tatlı dilli arkadasımm:)))
Allah razı olsun :) ne muradın varsa versin , seni kırmış olmanın hissiyatım da daha büyük burukluğa yol açmasına izin vermeden , teklifimi kabul ettiğin için çok teşekkür ederim :) sakın eksik olma bak :) tam olman nacım :)
dalga mı geciyorsun:s
ne için :(
nebilim cok ozür dledin ya
:( anlaşıldı beni tanımamışsın , ne kadar duygusal , hassas biri olduğu mu bilmediğin için , bir bayanın real de de sanalda asık yüz koyduğun da da , piskolojimi etkilediğini :( bilmediğin için , haklı olabilirsin , dışardan bakıldığın da dalga geçiliyo gibi gözükebilir , kusurabakma dalga geçmemiştim , teşekkür ederim ben yazdığın için iyi akşamlar .
ayy yapma duur bende cok duygusalım ağlarım baaaaaaakk:((((((((((
tamam küsmedim merak etme barışığız kendine iyi bak prenses görüşmek üzere .
küstüm:(
ama barışmıştık :( tamam küsme ama noldu ki tamam bak ben gülüyom sende gül nolur :)
beni basından savıosun hep be:(
:( :( aklın dan ; şuna bak abazamıdır ne dir konuşmaya çalışıyo diye geçmemesi için gittim hep :(
yok demedim ole hic:((
demediğini sen biliyorsun , genelinin abaza olduğu bir yerde beyin suçlu değildir , insanları tanımak önemli işte , yargısız infazın da idam etmediğin için varlığımı teşekkür ederim , nolur asma suretini bak hiç yakışmıyo , gülünce daha güzel olduğunu hissediyorum , asma yüzünü , gülmek hazinedir , sen bu serveti niye geri çeviriyorsun ki :)
bugun dogum gunum ve kmse hatrlamadı:( gerci kimsem olmadıği icin normal... Oyuzdn mutsuzum dmıstm ama gtmemiş gece boşuna beklemişim seneden yorum:( özur dlerm
kıyamam sana ya nolur asma suratını :( senin kimsen yoksa ben neyim , doğum günün kutlu olsun prenses bak bu da hediyen link
inanmıyorm:0 NAPTN SENN AGLYCM ŞMDİ ÇOK DUYGULANDMM YA:( ÇOK İYİN ÇOK TEŞEKKUREDRMMM:(
Rica ederim nedemek sen değerlisin , asma suratını nolur , sabah olmasının aksiliğine uğradı bu link
Bana sakın yazma bida sakın , mesaj bölümün açıktır diye yazdım mesajına , kapalıymış yazdığım o kadar şey çöpe gitti , sakın yazma bana bida seni görmek istemiyorum artık . İyi geceler , hoşçakal .
benim sucummuu buu! ben naptııımm :(((((((((( beni nekadar mutlu ettysen okadar üzdünn! arkadaslık isteklerine izin verdim senin icinn gonderseydin. ve kopyalayıp yapıstırabilirsin! cok kotüsüüünn
tepki vermem
:) hiç bişe hissetmezmisin yani , için de bişe olmaz mı .
ikisinide vururum
sence değermi .
niye be yazık değil mi
Hem de nasıl..
akıllara zarar hesabı :)
öyle arkadşım olmaz
ala ama olsa idi ne yapardın .
kavga.
okey teşekkürler yorumun için :)
tamam cevaplamam :D