Sanal alemde büyük harflerle yazmanın bağırmak sayıldığını biliyor muydunuz?

Hepimiz birer sanal alem kullanıcısıyız , peki biliyormuydunuz , büyük harflerle yazmak bağırmak sayılıyor, SANA DİYORUM bu şekilde büyük yazıldığın da bağırmış sayılıyorsunuz ve bazı blog sitelerin de chat ortamların da engellene biliyorsunuz , yönetici tarafından :)
Sanal alemde büyük harflerle yazmanın bağırmak sayıldığını biliyor muydunuz?
Cevapla