Elele yürüyüp birbirimize sarıldığımızda çok garip bakışlara neden olur mu acaba? bence çok tatlı duruyor ama dışarıdan bakan insanların düşüncelerine merak ediyorum...
aynı bu şekilde : link
aynı bu şekilde : link
Yok hic sorun degil önemli olan gönüller bir olsun canım.. benim boyum 1.68, erkek arkadasımın 1.90 .. Yanında topuklu hic giymem hep babet... takmayın siz boyu bakısları alısırsınız önemli olan mutlulugunuz :) ALLAH birbirinize bagıslasın.
Sarılacak sevecek birini bulmuşsun neleri sorun ediyosun , sanane milletin ne düşündüğünden ...
kardeş bende bu olayı zamanında kafama takmıştım, dert etme seviyorsan kardeş bütün farklar gözünde kaybolur bak Pique ve shakiraya gayet uyumlular pique 1.95 shakira 1.60 aradaki farka bak birde bebişleri yolda.takma kafaya
bu sana nasıl görünüyor? link
o kadar da değil ama :)
ecidüdü doğru söylüyor :D
Cevap
7Cevap
Çok tatlı bence.Boyları bırbırıne yakın olan çiftler daha itici duruyor hatta.:)
yani, ben de o düşüncedeyim. onu öperken bir balerin edasıyla parmak uçlarına kalkması, sarıldığım zaman alnından öpebilmem, ve onun gözlerindeki mutluluk... ben bunların hiçbirini hiçbirşeye değişmem :)
Cok tatlı aslında. Bosver elalemı. Onlar konusup dursun . Sen askını yasamaya bak
zaten öyle yapıyorum. boy, kilo falan hikaye, ben onun gözlerinde gördüğüm mutluluğu, aşkı hiçbir şeye değişmem :)
Bence resim güzel, bu boy kompleksi de sadece Türkiye'de var.
en azından kız gönlünce topuklu ayakkabı giyebilir :) iyi tarafından bakmak lazım
Olur olur hem de bal gİbi olur=) ben de yaşadım çünkü boşver başkasını siz aşkınızı yaşamaya bakın.Bakışları umursamadan =)
benim dünyam sadece onunla beni içine alabilecek kadar büyük. zaten başka hiç kimseyi umursamıyorum. ama yine de boy farkı olunca aramızda bunun muhabbeti geçiyor. o yüzden sordum. hatta insanlara bakıp "acaba şu ne düşünüyordur" diye taklitlerini yapıyor, gülüp eğleniyoruz. :)
İyi iyi öyle yapın =)Mutluluğunuzn devamını diliyorum..
aradaki boyu sorun etmen hiç mantıklı değil lakin bununda çözümü var topuklu giyer sorunu çözersin ama uzun boylu kız candır o ayrı...
topuklu giymesini bile istemiyorum, ben gayet mutluyum ama dediğim gibi, diğer insanlar nasıl bakıyor merak ettim :)
bence de giymeli ama o ayakkabılarla rahat edemiyorsa sürekli topuklu giymeye teşvik edemem. haklısın :)
ben de 1.85 boyundayım. 10 santimden sonrası sorun.
kızın boyu bari biraz daha uzun olsaymış daha iyi olurmuş ama topuklu tek çözüm :)
Kim demiş çok tatlısınızdır eminim bir arada hiç dert etme
hiç merak etme başkalarının düşüncesini uyumlusunuz
hatun kişi uzunsa sorun yok hiç benden kısa hatunla olmadım :)
Bence fazla smdegil normaldir .. Ben ve sevgilimde böyleyiz .. Hem seviyorsaniz birbirinizi boy faekki engel olamazz ..
kız yanında sandalye taşısın öpeceği zaman iyi olur hani ayaklarına bassa yine yetişemez sana :)
bence çok fazla değil zaten en az 25 en fazla 30 dur canım kafana takma
topuklu giydircen aga başka çare yok
ya topuklu giyme alışkanlığı yok, bu konuda da zorlamak istemiyorum. ben zaten gayet mutluyum da, dışarıdan bakan insanlar garipser mi olayı, onu merak ettim :)
Evet, biraz fazla.Fark en fazla 20 cm. olmalı..
Normal. Kız topuklu giydiğinde 170 olur zaten
27 cm az değil :S ;)
omuz boyumu yakalıyor, yine de iyi değil mi? :)
Sorun olmaz :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar