En çok hangisi yaralar sizi? Bir dost kaybetmek mi; sevgiliden ayrılmak mı?

Ayrılık dediğimizde sevileni terk etmeler, sevilen tarafından terk edilmeler geliyor aklımıza. Oysa ilişkiler gibi dostluklar da sonlanır.Eğer ki acıtmaya başlamışsa. Çok sevdiğiniz, herşeyi paylaştığınız, hayatınızın belirli bir döneminde yanınızda olan bir dostunuzla yollarınızı ayırmak zorunda kaldınız mı?Bazen bir sevgiliden bile öte olan bir dost... ve bir sevgili... Hangisini kaybetmek daha zordur?
En çok hangisi yaralar sizi? Bir dost kaybetmek mi; sevgiliden ayrılmak mı?
Cevapla