(engelleyerek bir yere varamazsın @ogzhn94 alacağın cevaptan korktuğun için engelleme :) )
8-0 diye dalga geçenler şu fotoğrafa bir bakar mısınız?
(engelleyerek bir yere varamazsın @ogzhn94 alacağın cevaptan korktuğun için engelleme :) )

8 den bahsedenler çok mu iyiler
Köy takımı Tromsø ye elenen gruplarda gol yeme rekoru kıran kendi sahasında 6 yiyen... Gruplarda sıfır çeken rakiplerimiz mi dalga geçiyorlar
Millet olarak 8-0 a aliskiniz Türkiye 0-8 İngiltere
Bu tur seylerle övünüp dursunlar işte elin yunani israillisi gibi
Turkun Turkten başka dostu yoktur
Sizin gibiler yüzünden gs'yın avrupada kaybetsin istiyor çoğu taraftar. Çünkü gücünüz Türk takımlarına yetiyor. Uefa kupası almak değil şstikrarlı olmak önemli 15 senedir başka birşeyiniz yok eskiye maxi derler o kupadan sonra devamı geldi mi?
@Bollywood_9 sen ne dedin simdi ben anlayamadim :P
Gs'lısın anlamaman normal beyin yok 👊🏼😁
@Bollywood_9 Bana beyin yok felan diyosunda daha benim hangi takimli oldugumu anlayamamissin
Farketmez hangi takım tutarsan tut beyin yoksa yoktur o kadar
@Bollywood_9 canim benim yaa. s
uefa sıralamasında Galatasaray ve fenerbahçenin puanları beşiktaşı katlamış siz 3. sıradasınız neyin cakası bu başarınız ortada
Cevap
5Cevap
taraftarıda sakat bu takımın ya durduk yere 8 yediklerini hatırlatıyorlar
takım yüzünden tartışılır mı ya biraz akıl ve mantık kullanın.. bjk 8 yedi diye hayatınmı karardı fb 12 yedi diye sana plaketmi verdiler eğlençe bu rahat olun ya
Icinize islemis 8 mevzusu 😄😄
açık arayacaksak bütün takımların açığını buluruz
fi tarihinde mi olmuş
Beşikt'Aşk❤️
CAAAARRRRRSSSİİİİ
rezillik
Nerde videosu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar