ananenin ruhunu görmüşsün.bunlar olabilcek şeyler.Benim de 2005 yılında dayım öldü.24 yaşında çok acı bir şekilde.. hayattayken iş yerinden çıkıp bizim eve öğle yemeğine gelirdi.kendi evi uzak olduğu için.hep bizde yemek yerdi.öldükten sonra ben bi gece annemlerin yatağında uyuyakalmışım.odada yatağın sağ tarafında bi ayna vardı.aynadan mutfak net bi şekilde görünüyo.aynaya baktım karanlıkta mutfakta uzun boylu dayımın tıpa tıp aynısı yemek yiyordu tabak çatal seslerini bile duydum korkudan kalkıp gidemedim gecenin geç bi saatiydi sabah evdeki herkese sordum kimse kalkıp gece mutfağa uğramamış..gördüğüm kişi dayımdı.
613 Yorumla- +1 yıl
çok korktum şimdi:(Allah rahmet eylesin
- +1 yıl
oha altına yapmadın mı :D
- +1 yıl
tüylerim ürperdi okuynca resmen :/
En İyi Cevaplar
kaç yaşındaydın o zaman bazen ölen kişiler bazı kişiler görünür diye duydum
bende geçen sene gece yattım siyah bişeyin bana doğru geldiğini gördüm hayal gördüğümü düşünüp gözlerimi sıkı sıkı kapatıp açtım ama o hala bana doğru geliyodu elinde tepsi gibi bişey vardı bana yaklaştı elimi uzatıp dokunmayı düşündüm sonra vazgeçtim tek dizinin üzerinde durup bana elindeki tepsi gibi şeyi uzattı bende panik yaptım hemen yanımdakinden ışığı açmasını istedim gece lambasını açtığımıza döndüğümde yoktu ve bu rüya değil çünkü daha uyumamıştım29 Yorumla- +1 yıl
Benim arkadaşda anlattığına göre şeytan görmüş :D İçki içmişler çalıştığı iş yerinde iş yeride han gibi gece 3 'te falan tuvalate gitmiş sonra tuvalete tam gircekmiş biri gelmiş yanına sarışın bi adam :D abi buyur sen geç demiş önce :D sarışın adamda hiç ses çıkarmamış buda tuvalete girmiş çıkarken adam buna kediler kızdığında hıhh yapıyor yha aynen öyle yapmış vampir gibi dişleri varmış arkadaşta o harekete karşılık hadi bak işine demiş :D anlamış şeytan oldunu sonra yüzünü yıkamış adam kaybo
Bir düğüne gitmiştik. Oturuyorduk masalarda işte. Sonra gökyüzünde turuncu bir ışık lamba felan böyle bayağı yüksekte hareket ediyor. Uçak olması imkansız ışıklar büyük ve 3 tane yuvarlak. Abime gösterdim abi dedim bu ne dedim. Abim baktı baktı bilmiyorum ki ya Allah Allah dedi. Sonra abimin arkadaşı var ona gösterdik. O da baktı bayağı aynı noktada kaldı ne ola ki felan dedi. Sonra yavaştan sağ çapraza doğru inmeye başladı kayboldu ortadan. Ben bunun UFO olduğunu düşünüyorum ama bilmiyorum. Uçak olması gerçekten imkansız.
13 Yorumla
- 15 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
evet lisedeyken 3 boyutlu bitasarım yapıyordum kağıttan ama kağıtların birinde cami resmi vardı onu da kullanayım ziyan olmasın dedim ama camiyi ben çizmiştim karakalemle. neyse ben kağıtları rulo haline getrip hepsini teker teker birbirine yapıştrdm tasarım haline getrdim en son aşama kalmıiştı.toplu iğneleri teker teker rulo haline getrdiğim kağıların ucuna sokmaya başladım çoğu girdi fakat bir tanesine soktuğumda sürekli dışarı fırlıyordu. birkaç kez denedim olmadı sonra anladım ki cami resmi olan kağıttır kesin diye düşündüm ve bıraktım ister inanin ister inanmayın ...
23 Yorumlaben görmedim ya da gördüm nasıl nitelendiriseniz..amcam çok sevdiğim en büyükleri babamgibi çok seviyodum sapasağlam canım amcam biranda 17 ağustos günü öldü hiçbişeyi yokken adapazarlıız ben istnbldaydım o gün ve haberi aldığım gibi döndüm sakaryaya sabaha kdr amcamın tabutunun başında bekledim o minik camdan hep onu izledim ..erteai gün onu köye götürüp defnettik ben istnbla döndüm gece teyzeme geldim ve yattım hemen normal sırtüstü yatıyodum ve uyumaya çalışıyodum amcamı düşünyodum ağlamaya başladım gözlerim kapalı elimi soğuk birşey tuttu ama sımsıkı tttu sonra o soğukluk elimin biraz üstüne geldş ve yine sıktı biranda yok oldu gözlerimi açtığımda hafif bir ışık vardı ama oda yok oldu anneme anlattım onlarda amcamın evinde kaldıklarında o gece amcam dışarda durup camdan içeriye bakıyomuş bunu anlattı anladım amcam gelmişti ynıma :(
20 Yorumla
+1 yılBende Babam ben samsun'a memlekete gitmiştik. Daha sonra karşıdan karşıya geçerken babamın elınden tutuyordum.O sırada babamın tıpa tıpkısı pikap arabası ıle geçıyor geçerkende bana bakarak geçtı. O sırada babamda başka bır yone bakıyordu. çOK ŞAŞIRMIŞTIM O ZAMANLAR 9 YAŞINDA OLABILIRIM.
33 Yorumla- +1 yıl
Kım ben Mı çok ciddiyim.
+1 yılruhun şeklinin tam olarak ne olduğu bilinmez.görünebilsede milyonda birdir.herkesin karşılaşıcağı birşey değildir.ama ben ilginç olarak cinlerle karşılaştım.onların varlığı kesin zaten.insan nüfusunun 5 katı sayıdalar.başka bir boyutta yaşarlar ama bizim dünyamızda zamanımızdada yaşayanlar var.yaşadığım olaydan sonra araştırdım biraz.yani olabilir böyle şeyler.
11 Yorumlayengem aniden vefat etti.50 yasında idi.. onun taziyesi bitmeden bizim komsu kadın trafik kazası gecirdi ve öldü...onunda yası 50 civarıdı...sonra annem dedi yengende komsunda baska bir kadın daha var ben tanımıyorum 3 de aynı hafta içinde evlenmişlerdi 30 yıl önce 2 si aynı hafta içinde öldü dedi...diger 3. ne oldu bilmiyorum
22 Yorumla
+1 yılkardeşim rivayete göre bazı insanlar böyle şeyler görebilir.dinimizde anlatılan bazı sahabelerinde böyle şeyler gördükleri yazılır.amcanın kızıda gördüyse halisünasyon değil.o vakit sende cidden keramet var.büyüklerimiz derki böyle olaylar bereketliymiş ve kimseye anlatılmazmış.sende anlatma bence sende kalsın hayat boyu :):)
25 Yorumla- +1 yıl
orada hata yapmışsın kardeşim :):)
- +1 yıl
aynen inanmazlar...
kişi hayatında dogru yaşamış ise kul hakkına girmemiş namazını tam anlamı ile eda etmiş ise harama bakmadan haram yemeden rabbin'e tam anlamı ile kulluk etmiş ise allah bu tür kullarına güzellikler ihsan eder fakat gördügünüz hanisülasyon olabilir mi? ki dayımın kızıda gördü diyorsun o zaman allah'ın güzel lutuflarından biri
22 Yorumla
+1 yılmadem herkez bişeyler anlatıyor ben de anlatıyım :) bundan kaç sene önceydi hatrlamıyorm ama baya küçüktük sihircilik oynuyoduk arkadaşımla sihirli annem diye dizi vardı onun gibi :Dsonra kendi aramzda isim taktık sihirce peri diye çağırıyoduk odada duvara asılı büyük bi süs var biz oynarken bi baktım süs oynamaya başladı sallanma şeklinde değil dairesel sağ sol falan ben bakıyodum arkadaşım kıpkızardı odadan kaçtı çok tuhaftı :D
22 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBizim orada büyükler derki vefat eden birinin ruhu 1 hafta evine ziyarete gelir, cocukken hatirliyorumda enistemiz vefat etmisti.1. veya 2.ci günü saat 12 civarlardinda merdivenden öyle ayak sesleri geliyor ki, fakat görünür de kimse yoktu sadece enisteyi gördük.Fakat o kadar ayak sesi nerden nasil geldi bilemedik korkudan geberiyordum tabi büyüklerde sahit oldu.Arkadaslariyla beraber evine ziyarete geldi demislerdi ne kadar dogru ne kadar yanlis bilemem ama biz o ayak seslerini normal insan sesi gibi sesleri basbaya duyduk.Enisteyide merdivenlerden geri inip giderken gördük yani öyle net degilde göründü ama bak simdi yine korktum :( iyi ki gece okumamisim bunu.Yani dicem sizede olmus olabilir.Annenizin görünmesi o sebeptendir belki birde cocuksunuz masumsunuz size o sekil görünmesi Allahtandir ya.
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıliyi denk gelmemisim o zaman yoksa sabahlardim pc basinda :DD
selam olabilir arkadaşım bilmem kaçbin alem var denilir ayrıca 3 harfliler ve perilerde mevcut bu dünya zira kuran ayetlerinde geçmektedir olabilir derim ben görebilrisin helede günahsız ve gençken bunları görmen daha normal bu dünyada olamayacak şeyler yok doğaüstü olaylar var bence çünkü yakımdan biriside 3 harflileri görmüştü
20 YorumlaÇok uzundu yazamadım ya :( Bizzat kendim yaşadım :) link
26 Yorumla
+1 yılherhangi bir olaydan etkilenmek ve sevdiğimiz birini kaybetmek gibi bizi halüsinasyonlara yol acabiliyor tabi bazılarını saymassak gercekte olabiliyor gercegiyle yasayabiliyoruz birbirinden farkli seyler bunlar bende mezarlıga gitmiştim orda bi teyze bişi anlatmişti ve cok korkmuştum garip sesler geliyordu sanki kulagıma
21 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbende bigün annemle uyurken karşımda annemi görmüştüm elinde mum vardı ve yüzü darmadağındı yaralar falan vardı ama yanıma baktığımda annem yanımda yatıyordu hem yanımda hem karşmdaydı :) pek takma bnce arada böyle şeyler olablyr
not: bu bi rüya değildi çünkü avuçlarma tırnaklrmı geçirmiştim sabah uyandğmda hala tırnaklarım avuç içlermi kazıyordu11 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKüçüktüm köydeydik sanırım 7 yaşlarındaydım ödev yaparken babaannem bakkala gönderdi ama saat rahat 10 var misafir vardı. Neyse bakkala mecburiyetten gidiyorum ama ne korku ne korku eski birkaç ev vardır bizim köyde kimse yaşamaz içinde. Çatısında beyaz bişey gördüm bana bakıyordu öylece kalakaldım kımıldayamadım korkudan sadece bakıyordum. Sonra döndüm arkamı ve bakkala koşarak gittim. İşin asıl korkunç tarafı eve nasıl geri döneceğimdi. Korkarak döndüm ama evi geçince öyle bir koşmam vardı ki ayaklarım popomu dövüyordu sanki :) Ne olduğunu veya ne gördüğümü bilmiyorum sadece hayatımda hiç bu kadar korkmamıştım. Bu arada mutfaktan ses geliyor amuha.
25 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılŞuan ateşim var hastayım bu durumlarda korku türü şeyler daha fazla görülürmüş tam da zamanını buldun aga :)
Bende rahmetli babaannemin mezarina yasin okumaya gitmistim annem ve ablamla birlikte..biz yurtdisinda kalioz babaannem turkiyede yatior..ve ilk kez mezarini ziyaret etmistim.. Yasini okudum ve annemle ablam uzaklastilar..bende mezara bakip acaba basi ne tarafa dogru diye dusunurken birden bana seslendi..hemde herzaman konustugu dilde..lazcada..shock oldum..
22 YorumlaYapılır mı bu saatte ya :( Yurtta kalıyorum bi de şimdi nasıl odamdan çıkıcam ben? Yaşamadım öyle birşey sanırım yaşamakta istemem korkarım..
318 Yorumla- +1 yıl
HÖDÜK ! :)
+1 yılArkadaşım, ben hayaletlerin olmadığına da olduğuna da yorum yapmam.Çünkü olan bir varlığın olduğunu bilebilirsin ancak olmayan bir varlığın olmadığını bilemezsin.Bu durumdan dolayı yorum yapmamak en iyisi bence.Size tavsiyem bu hikayeyi başkasına anlatmamanız yönünde.
13 Yorumla- +1 yıl
İnsanlar bu hikayelere filmler yüzünden inanmıyorlar.Anlatanlara kafayı sıyırmış derler.Ondan tavsiye verdim yerinde olsam kimseye anlatmazdım.Durumla ilgilide yorum yapamayacağım.
+1 yılsiyah silületleri gectim onlar hep oluyor.birgün cok uyumustum saat te epy gecmıstı kalktım balkonda sıgara ictım bşaım dondu.yataga başımı koydumgözlerimi kapattım ama sanie fark yok sonra bi actım bi kelebek burnuma konuyor başımdada güneş kafamı salladım baktım odadayım bi degişık olmustum..
12 Yorumla- +1 yıl
birde babamla evden tam cıkıyorduk.o kapının ordaydı bende odaya gidyordum tam karsımdakı odaya biri girdi bende dier odadan aldım unuttugum şeyi bi geldm babam dısarda baba sen gidmednmı odaya dedm yok olum dedi kaldım o an onu hic unutmam.
+1 yıldayının kızı da görmüş söylediğine göre o zaman bu psikolojik durumun yarattığı bi halüsinasyon olamaz
23 Yorumla
+1 yılbence hani çok yoğun duyguyu bir arada yaşamışsın üzülmüşsün falan o yorgunluktan dolayı dremokarnasyon (böyle mi yazılıyor bilmiyorum yalnışsa kusura bakmayın ) yani uyanık rüya görme tarzı bir şey olabilir insan beni öyledir ki odaklandıgında bir duvardan canavar cıktıgını bile görebilcek güce sahip endişelenmene gerek yok yani :)
12 Yorumla- +1 yıl
ama 2 kişi birden görmüş tek kendisi değil
- +1 yıl
he o zaman seviyorsa seni sana gözükmüş olabilir olabiliyor böyle şeyler inanmayan çok ama mümkün
Bende ezandan sonra eve gecıyordum.7-8 yaslarında filandım sanırım.Evimiz yenı yapıldıgı için kapısı tahtadandı ,arkasındaki sürgüyü el ile ittirmek gerekiyordu kapıyı açmak için,zilde yoktu.
Neyse elimi soktum,ittirdim.Ama baska biri yıne geri ittirdi.Tekrar denedim ve yine aynı sey oldu.
Korkuyla üçüncü deneyişimde eve girdim.Anneme ,babbama sordum.Yapmadıklarını söylediler.
Bilemıyorum,neydi ve neden yaptı.13 Yorumla
+1 yıloy korktum bende küçükken yaşadım bişeyler ama anlatsammı bilemedım
23 Yorumla- +1 yıl
korkarım ben şimdi nasıl anlataym :D
Sağlık konusunda 930 cevap paylaştı. böyle şeyler anlatılmaz ama evet birçok şey yaşadım. ama görüntü görmedim.
24 Yorumla- +1 yıl
nE ıçıyorsunuz olum sız bana da verın :D
+1 yılBizim köyde çok acaip şeyler oluyor büyük dedemin cinlerin padişahı olduğu söyleniyor ve bnun hakkıknda kitaplarda var. Dedem bir ŞEYH yani allah katında değerli olan kul. Ben özel güçleri olduğuna inanıyorum. Neyse olaya gelelim... Köydeki evimizde akşam 10dan sonra herkes yatar ve sessiz olur heryer. boş bir kiler vardır evimizde ve oradan arbane sesleri gelemeye başlar. dedem her arbaane sesi geldğinde kilere gider birşeyler söyler gelir ve arbane sesleri kesilrdi. Bu olay en çokta özel günllerde meydana gelir. Köyümüzde KUBBE vardır yani türbe türbede dedemin soyu yatıyor ecdadı atıroyr ve hepsi şeyh. Artık alıştım dedemin doğaüstü yardımcıları var . skiden korkuyordum ama şimdi koekmuyorum. :)))
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılben melek gördüm bundan tam 5 sene evveldi hava çok güzel güneş resmen gülümsüyordu bize sokakta başı boş yürüyordum yanımda bir arkadaşım vardı nereye gideceğimizi bilmeden geziyorduk sadece sonra bir anda karşıdan parlayan birşey bana doğru yaklaşmaya başladı ondan başka hiçbirşeyi görmüyordum sadece ona odaklanmıştım çünkü ilk defa bir melek görüyordum . şu an evliyiz ve çok mutluyuz :)
22 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıledemem
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılbende bir akşam geç satlerde eve dönecektim, otobüs olmadığı için yürümek zorunda kaldım. evime giden yolun üzerindeki mezarlıgın içinden geçersem yarım saat daha erken ulaşbilecektim bende ölüden zarar gelmez diye mezarlığın içinden geçmeye karar verdim. ilk başlarda her şey normaldi ancak biraz zaman geçince la la laaa laaaa şeklinde sesler duydum. biraz sonra ışıkların içinde beyaz elbisesi ile ip atlayab küçük bir kız çocugunun bu şarkıyı söylediğini farkettim. o an çok önemsememiştim yürüdüm geçtim ama bazen düşünürüm gecenin bir vakti o kızın orada ne işi vardı diye
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbir gece saat 3 sanırım çevresine ışık saçan bende gördüm ruha benzer bişey ayakları yoktu yemin ederim doğru söylüyorum bembeyazdı çağırdı beni gitmedim korktum !
22 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılgel dedi gitmedim bembeyazdı çok uzundu ayakları yoktu çok korktum
Gizli Üye(36-45)+1 yılgerçek hayatta böyle şeyler olabilir. ben tam olarak hatırlamıyorum ama 1 yaş civarındaymışım mezarlığa gitmişiz ve ben orda dakikalarca gülüp bişeyler demeye çalışmışım beni ordan zor almışlar gitmek istememişim
26 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl:) olabiliyor özellikle küçük yaşlarda allah gösteriyor sabi temiz olunduğu için
- +1 yıl
aa çok şaşırdım :)
- +1 yıl
melekler güldürürmüş çocukları benim yiğenim uyurken hep gülerdi kahkaha atardı :)
Cevap sahibi+1 yılevt melekler güldürürmüş ama ben özellikle mezarlığın başından ayrılmamışım ve o mezarda olanlar benim kanımdan en yakınlarım
bi kuran kursu hocası olarak sölüorum ki ..eğer bunlar gercekten dogruysa ruh görmüşsün ... Allah ibretlik olsun diye çogu mucizevi seyler insanlara göeterilio... tabi ibret almasını bilene...
32 Yorumla- +1 yıl
ıyı de hocam ya ruh değil de başka bır varlığa denk gelırsek ?
Var hocam. Ajdar Eurovision'a katılıp Türkiye'yi temsil edecekmiş. :D :D :D :D
11 YorumlaKüçükken tertemizsin tabi görmüş olabilirsin bana hiç denk gelmedi ama annem görmüş
22 Yorumla
+1 yılÖğlen vakti güneşli havada yanında iki kişiyle görürsen tabi korkmazsın, gece vakti evde yalnızken gör bakiyim korkuyon mu korkmuyon mu:D Şaka biyana kardeş ben de bir iki olaya tanık oldum sayılır, inanırım...
11 Yorumla
+1 yılBen liseye geçtiğim zaman sınıfın kapısından ilk girişimi anlatamam.Duvarda ayak izleri vardı.Millet duvarda yürümüş.Sıra dışı bir olay olarak bunu örnek verebilirim!
11 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılben geçen sene aylardan mayıs dışarısı sıcak ve güneşliyken bahçede mangal yapıyoduk ve birden yağmur bastırdı herkes içeri girdi ama ben dışarda kalmak istedim yağmurun altında ıslanmak için sonra birden yukarda beliren bi uçan daire gördüm baya bi yaklaştı ve içinde bir uzaylı el salladı çok korktum içeri kaçtım hemen sonra camdan baktım gitmişti annemlere falan anlattım ama inanmadılar yaw :((
16 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılsana benziyodu soran :d
Cevap sahibi+1 yılihihihi
Gizli Üye(30-35)+1 yılbenim bi arkadaşın inanılmaz bi enerjisi var o enerji sayesinde insanı beyninden edecek şeyler yapıyordu kısaca "parapsikoloji"yle ilgileniyordu kendisine inanmadığım için bana çok acımasız davranmıştı köpek:( 2 3 ay kendime gelemedim neler olduğunu yazmak isterdim ama tekrar o anları yaşamak istemiyorum :(
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılekliyorum anlatırım bi ara bacım gündüz vakti olacak ama. 3 harflisi de vardı evet ama iyisindenmis onlar.
+1 yılbenım basıma bu tarz bıse gelmeedı ama gördugum bu ruya aynen gerceklstı aynısını yasadım bu vr ..
20 Yorumla
+1 yılbu frenkans meselesidir frekansı uyan insanlar zaman zaman farklı boyuttan varlık görebilir sonuçta hepsi allahın yarattığı varlıklardır. ama ruh göremezsin.
10 Yorumla
+1 yılgörmüş olabilirsin ya da çok yoğun bir biçim de onu düşündüğün için de olmuş olabilir been böye bir olay yaşamadım
11 YorumlaEvet ben küçükken bikeresinde "Gerçek hayatta" diyerek "Gerçek olmayan bir hayatın" varlığını ortaya atan kizlarsoruyor.com üyesi görmüştüm. Çok korktum.
00 YorumlaBen 7 yaşındayken evimizin kapısını kırıp beni ve annemi tehtid ettiler babam tefecilik yapıyodu borc verdiği adam borcunu veremeyince babam fazla tehtid etmiş oda bizi tehtid etti aklınca blöf yapacak ya çok korkmuştum çocuktum sonuçta ...
10 Yorumla
+1 yılya bi arkadasim sey demisti .. su kulluk (bizim masadaki kulluk yani) kimildadi ,nasil yaptin ? dedi.
ne yaptim? dedim
deymeden yerini degistirdin! dedi
yapmadim dedim de inanmadi11 Yorumla
+1 yılİnanıyorum kesinlikle Ruh evini ziyarete gelirmiş die bir hadis vardı yanlş hatırlamıyorsam.
20 Yorumla- Sağlık konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılbende ilginç bir şey yaşamıştım ama anlatmak doğru olmaz heralde..
11 Yorumla Küçük yaşta gördüysen normaldir müslüman bi cin görmüş olabilirsin ki çocukların görüşü daha açıktır.bazen görebilirler,ben binlercesini bii arada görmüştüm...
16 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSana Bir sorum Gördüğün Şey Korku ibi miydi Çirkin miydi Yoksa GÜzel miydi ?
38 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılİçinde Korku Hissi Falan Olmadı Demi Şimdide Korkmuyorsun
Cevap sahibi+1 yılVallahi İlginç Ya Kortum ama ne bilim :)
Cevap sahibi+1 yılverdim :) Ya nebilim Gece Gece Şimdi sabah ama :) Puanımı Verdim...
+1 yılBnde kucukken gecenin bu yarisi tavana bakip annemi uyandirmis aneee kuslara bak ne guzeller ucuyorlar demisim yaa
10 Yorumla
+1 yıldedemle ,ninemin 75 yaşında ateşli bir şekilde öpüştüğünü gördüm ...
ve o olaydan sonra hiçbirşey eskisi gibi olmadı o.O11 Yorumla
+1 yılArada siyah silüetler görüyorum ama onun dışında ilginç birşey yaşamadım karabasanda gelmedi allahtan
15 Yorumla- +1 yıl
:)
- +1 yıl
Gölge gibi oluyor
ben ne gördüğümü biliyorum ve kafayı da yiyecek kıvama gelıyorum bazen şizofren olduğumu bile dşünüyorum o kadar ileri yani ( Astral beni bu hale soktu duramıyorum )
14 Yorumla- +1 yıl
astral mi yapıyorsun :)
+1 yılBende siyah bir siluet görmüştüm. Kapının önünden süzülüp gitmişti. Kalbim çok hızlanmıştı korkudan.
07 Yorumla- +1 yıl
Arkadaşıma karabasan geliyordu sık sık.Gördüğümde de arkadaşımın odasına doğru süzülmüştü. o gecede kıza karabasan gelmişti. Sanırım ben karabasan gördüm. Amin inşallah göstermesin.
- +1 yıl
Nasıl bir şeydi peki?
- +1 yıl
siluet _?
- +1 yıl
şimdi söyleyeyim karabasanı nasıl gördüm rüyamda senin gördüğün gibi karanlık değil büyük kel bir kafası vardı ve 4 veya 5 tel saç vardı kafasında uzun kulakları vardı uçları sivri gibiydi kulaklarının elleri büyüktü ensesinden tuttum onun ve yüzüne bakmadım istesem bakardım bütün bunlar rüyamda oldu tabikii =)
Gizli Üye(30-35)+1 yılbızde teyzemlerle annanen ve dedemın mezarına gtmstık teyzemn bırı aglıyodu bnde 12 yaslarnda fılandım. ve mezarın ıcınden ses geldı sankı tahtaya vuruldgnda gelen sese bnzıyordu hepımzde duyduk bnu
22 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılhyr 5-6 sene olduydu
var 30 kişi bana daldı abi bundan sıra dışı daha ne olabilir
20 Yorumlagörüomda kmse inanmioki
22 Yorumla
+1 yılevde yalnızım korktum sonuna kadar okuyamadım :(
21 Yorumla
+1 yılkalbim var beniiiim .s
36 Yorumla- +1 yıl
3 günlük dünyada bunları düşünerek yaşayabileceğimi sanmıyorum :)
- +1 yıl
korkulmaz mı beee sendee
- +1 yıl
herkezın bır kalbı var :D
yasadım ama anlatmam ınanmazlar
38 Yorumla- +1 yıl
Anlat anlat hadi bekliyoruz :)
gecenin bu vakti tüylerim diken diken oldu
11 YorumlaSağlık konusunda 2,4b cevap paylaştı. yaşamadım ama olabilir.
11 Yorumlayasamadim ama simdi dusunerek kendimi korkutmak istemiyorum
01 Yorumlaboyle seyler anlatmayın korkuyom
44 Yorumla- +1 yıl
+++++
- Devamını Gör (36)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar