
Dambıl kaldırmaktan ellerim nasır oldu bunlar nasıl geçer tavsiyeleriniz nelerdir... Şimdiden teşekkürler?

Bunun bir ilacı var aslında.15-20 gün içinde geçiriyor. İnternetten araştırabilirsin. Bu ilacı kullandığın süre içinde eldiven kullanırsan ilacın etkisini görürsün. Kullanmazsan iyileşen nasırları tekrar nasırlaştırırsın ki tekrar o ilk el acılarını yaşarsın.
Kesik/parmaksız eldiven kullansana ağırlık çalışırken, elin için eczaneden krem alacan
uvv eldiven kullanmalısın. ilk fitnessa başlayınca benım ellerimde böyle olmuştu sonra eldiven kullanmaya basladım hergun peeling yaptım zeytinyağı ve vazalini karıstırıp surdum corap giydim elime yattım sende dene geçer :)
Halter eldiveni ile konuyu halledebilirsiniz...
Cevap
4Cevap
Keske eldiven kullansaydin. yani ayak icin falan ponza tasi kullanilir ama elde ise yariyomu bilemedim
ahh ahh biz tarlada çalıştık elimizde nasırlar var nasıl geçer diye uğraşmıyoruz
adam dambıl kaldırmış elleri nasır olmuş yazık yazık sana arkadaş
kıyamam la sana ben
dostum senin çalıştığın kadar emin ol bende tarlada çalışıp tütün kırmışımdır o yüzden bana ben köylüyüm sen şehirlisin muhabbeti yapma ;)
yok tam tersi hiç ters almamışsın :)
sizin gibi laf sokma sanatı icra edenler neden gizli kullanıcı olarak görünürler profillerde?
Eldiven alsaydın en başta keşke? Krem veriyorlar eczaneden almıştım bir bak istersen
resmi national geographic e gönder kapak yapsınlar.
krem sür
ellerin bakımsız ve havasız kalmış. çok ağır kaldırma
Nasr olmuş galiba kremi var
Eczanede kremler var gidersen verirler.
niye eldiven kullan mıyosun
eldiven kullandığım zaman dambıl ve barı tutamıyom kayıyor elimden
eczaneye git o zaman krem kullandın mı hiç
vaselin dedilerde hiç kullanmadım
yok nasır ilacı alman lazım
eczanelerde nasır için bantlar var onlardan kullan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar