

Erkekte bu vücut nasıl güzel mi? Abartı mı yoksa normal mi?


Yakisiyosa guzel. boyun varsa orantisiz degilse ben sahsen plajlarimizda boyle beyfendiler gormeyi tercih ederim :D
yüzünden çok vücudu dikkat çekti seksi normal bence :D :D
En iyisi Türk kası göbeğimle gurur duyuyorum biz ayrılmaz ikiliyiz onla hanselle gratel gibi :D
Normal bence dedikleri vücut icin en az 3 yil calışma lazım 😄
Cevap
5Cevap
Kaslı erkekler aman aman bir çekici gelmiyor bana ya
1. Resim iyide 2. İgrenc duruyo
2. resimde kendini kastığı için sanırım
Yok bu benim bir tık üstümde sadece formumu korusam mı yoksa böyle mi olsam diye karar verememiştim bir tık üstüm abartı durur mu diye merak ettim. Tabi benim göğüsler bu kadar şişik değil.
ben hiç böyle olmucam
Zor değil demeyeyim de imkansız da değil çalışmayla olunur
Abartı iğrenç 👎👎👎👎
Abartı değil , yakışana yakışır.
kıvamında gayet iyi
Süper lannn
bu kadarıda abartı
Çok iyi.
Bu iyi ya
Normal.
offff çok iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar