Kimseyi, yorganın altında gözyaşlarınızı pijamanızın
koluyla silecek kadar sevdiniz mi?
koluyla silecek kadar sevdiniz mi?
Düşünüyorum da ağlamak çok garip bir durum. Kişiden kişiye farklılık gösterse de asıl belirtiler hep aynı.
Gözden gelen iki damla yaş, yüzdeki kasların gerilerek çirkin bir suratı ortaya çıkarması, feryat figan veya usul usul farketmeden istemsiz çıkarılan garip sesler hıçkırıklar, burnun kızarıp akmaya başlaması, kimi insanlarda ayak ve ellerin kasılması vesaire...
Ancak büyük bir hayal kırıklığı buna sebep olabilir sanırım.
Dip not : Gözyaşının tadı çok güzel. Sırf o tat için bile ağlanabilir. Değil mi?
Yorgan altı neymiş, fakültenin kantininde kimseye aldırmadan hıçkıra hıçkıra ağlayacak kadar sevdim, şu an o kişiyle evliyim.
allah mutlulugunu daim etsin kardeşim
ALLAH ın sevdiği kulusun, sevdiğini eş edinmişsin. Mutluluklar.
ooo
ne pijaması burnumu yorgan kılıfına silcek kadar çok ağladım
ağlamaktan yüzüm gözlerim şişer, uyandığımda gözlerimi şişten dolayı açamadıgım için ıslak çaylı pamukla kompres yaparak iyileştirmeye çalışırdım
tabi o gün dısarı cıkamazdım
her ne kadar şişler azalsa da ilk gün geçmez, ancak ertesi gün biraz yüzüm düzelirdi
hep bu erkek milleti...hainsiniz olm
bazıları cok gamsızzz...
Benim senin gibi sevgilim olcak ... :P
hiç yanımdan ayırmam be :)))
"hakan"lardan hep zarar gördüm be yavrum ya..
Çorabımı çıkartıp burnumu sildiğimi hatırlıyorum o derece yani.
Ne diyorsun sen hatta hala aynı çorabı giyerim altıda yırtıldı atmaya kıyamıyorum sabah tanrının verdiği bir iğne ve iplikle diktim..:)
Cevap
52Cevap
kaç gece o şekilde ağladım utanmadım,
beni terkettiğinde
yollda eve gelene kadar gözyaşlarım dinmedi,
değmezmiş demeyin
beni üzmesi gerekiyordu onu unutabilmem için, ara sıra arar hatır sorar bana arkadaş olarka deger verdiğini biliyorum ama ben aramam bi daha baglanıp onu üzmek istemem
ağladım tabii, hem de nasıl ağlamak. herkes mutlu bilirdi beni ama hiç de öyle değildi, yalnız kalınca, kimsenin beni göremediği anlarda ağladım hep. o diye, başka kızın peşinden koştum ve dokundum ama o değildi.
3 sene önce bitti, ayrılmak zorundaydık. 3 sene boyunca zor dayandım.. şimdi evlenmiş biriyle mutlu fotolarını gördüm... ben de mutluyum , o mutlu olduğu için... inşallah da hep mutlu olur ...
amin, şimdi iyiyim ya... çünkü o mutlu...:)
Kapının önünde dişlerimi sıkıp, ağlamak ile ağlamamak arasında, çatık kaşlarla tek noktaya bakıp, bira içecek kadar olanı var
Sayılır mı?
uww buda cok fena ya sayılır evet :/
boşver ya seven kadar sevmeyende var ben artılıyorum herkesi tabi saygısızları değil!
bende inat uğruna kaybettiğim ilk aşkımı 25 yıl sonra buldum,hala oda seviyor bende ama ben hissettirmiyorum.ikimizde evliyiz.sevmek çok kötü,küllensede en ufak bi kıvılcımdan alev alıyor.kimseye tavsiye etmem ayrıldığınız aşkınızla asla iletişime geçmeyin sonradan.acısı daha büyük oluyor.çok aacı çekiyoruzzz çokkkkkk.
ohoo neler neler karşısında böğüre böğüre ağladığımı bilirim
böyle anlarım olmadı diyen yalan der bence elbet sevdik birilerini ve üzüldükte ):
öküzler coğaldı be iremcim :)
çok duygusal bi durum bu ya oldu hemde sabahlara kadar ağlamıştım bana mektup göndermiş onu okuyarak sabaha kadar ağladıgımı bilirim ya hayatımda hiç bukdar ağlamamıstım ama cok sevmiştim :(
Pijamaya yazık... Yastıkta kalsa olmaz mı gözyaşlarımm ?
arada pijamayada sildik :/
Ayrılmıştık daha doğrusu onu terkettiğimi sanmıştı öyle bitti iki ay falan geçti bundan iki yıl önceydi ramazandı sahurdan sonra bir mesaj geldi bir hafta önce başkasını sevdiğini söylemişti yalan söyledim acı çek diye yaptım dedi ve abime sarılarak ağladım ben...O başkası gerçekten vardı galiba şimdi onunla ama hala hatırlıyorum işte şuan bile gözyaşlarım dökülüyor...
bunun cevabını wermek ıstemıorum ama benm burda gordugum en ıyı sorulardan bır tanesı muthıs bır soru helal olsun ya 5 yıldız supersın ya :))
cok teşekkür ediyorum:)
elbette. sevginin şu kadarı bu kadarı olmaz bence. eğer bir insanı seviyorsan bahsettiğin en doğal şeydir.
pijamayla silecek kadar degil ellerimle silecek kadar sevdim akittigi bir gözyasi varsa pijamami nasiplensin birak gözyasida bende kalsin...
Ne gözyaşından bahsediyorsun salyalarımı sümüklerimi bile sildiğim zamanlar olmuştur. Çok şükür her zor gün geçip gidiyor.
seveceksen tam seveceksen abi aşkından geberene kadar seveceksin az sevmek diye birşey yok bizde saygılar
bendensin:)
Göz yaşlarını silmek için yorganın altına girmeyi beklemezdim :-)
çok güzel bir benzetme olmuş herkesin böyle bir evresi olmuştur yada oluyordur fakat eğer hayatında değilse gözyaşlarına yazık oluyor... seneler sonra anlıyorsun genelde...
sevdim ne biçim ağladım hemde o yorganın altında üstünde yırttım kendimi resmen ama 3 gün filan kadar sonra da unuttum :)
olmaz mı oldu tabii..hiç hatırlatma fena dağılmıştım..:/
Onu gec ben duşta o soguk suyun altina giril hickira hickira agladigimi birim..
pijamayla goz yasını sılınce cok uzulmus oluyon
Sevdim. Ama sevdiğim gibi sevmedi 2 yıl unutamadım. Ağladım günlerce,geceleri onu düşündüm. Eksikliğini çok hissettim. Ama o hissetmedi. Ama çok şükür kurtuldum. Bitti :)
Sanki cevap benden gelmiş gibi, 2 yıl bile tutuyor ;) +1
Teşekkür ederim kardeşim :)
Ewt annem sabah olunca boşver hiçbirşey için degmez dedi, hiç farkında olmadan yani annem duyacak kadar aglamışım, ama ilk ve sondu.
bi hatunu yorganın altında pijamasını cıkartıp gözunden yas gelinceye kadar :D:DD:sevmedim sanırım ...
Hiçbir zaman öyle sevmedim. Sadece pişman olduğum bir şey yaptığımda ağlarım ben .
Benım gibi iri kıyım bırı o kişi için çok ağladım.bana geri dönmesine rağmen çok sevmeme rağmen onun için ölümü göze almama rağmen olmadı şartlar elvermedı çok ağladım
sevilir neden sevilmesin..seveni ben sevdikten sonra her şekilde sevilir..
kendi gözyaşlarımda duş alacak kadar bile sevdim :) geçmiş olsun.
ne pijaması bennnn sevdiğim uğruna kaç tane tekila barkalarıyla ismini ve benı bırakma harf başına tekila atıpta kendımı unutuup gidip bir deniz kıyısında balıkçıya ağladımı bilirim :) zor iş bunlar
Sevdim sonra ne mi oldu, gitti en yakın kardeşimle birlikte oldu geldi dalga geçti gözüme baka baka öpüstü sonuc şu an ondan nefret ediyorum
Yok benim mantığım daima aşkın üzerindedir. Aksi takdirde kaybederim
yorgan degilde küçükken sınıfda agladım ögretmen Teselli ediyordu beni o kadar Cok sevdim ama sonu yokmuş
Evet sevdim ama daha büyüklerini gördüm secdede ağlamak gibi aylarca her gece ağlamak gibi bu kadarını yapmadım artık yapmamda zaten bizden geçti
evet az önce ağladım biraz rahatladım kimse beni bukadar üzmemişti :(
Yorgan dedin uykum geldi işte. Oysa ki ben uyumayıp ders çalışacaktım. Neyse sabah erken kalkarım artık.
Tüm hayatımı kaybedecek mahvedecek kadar sevdim,seviyorum da.
burnumun direği sızladı şimdi. bu kadar içime dokunacak bir soru gelmemişti şimdiye dek :(
sevdim.. günlerce yastığıma kaçıracak kadar, gözyaşlarımı...
Pijamamın koluna sümkürdüğüm günleri unutmam ah ulan ah :(
sevdim hemde çok sevdim ve Allaha şükür şimdi çok mutluyuz
sevdim halada seviyorum
helal be!
evet yııllaaaaardır ve de hala seviyorum, hem de çok...
bazende ağlayamıyorsun boğazında bişey düğümlenip kalıyor
Kıskandım Valla ağlayanları ben hiç sevmedim ağlamadım
O aşamaya gelindiğinde(Allah belanı versin aşamasıdır) yazık etmişim kendime diye ağlarsın aslında.
Icine Elif Safak kacmis senin
tarzımdan esinlenmişsin
olabilir.
severek ayrıldım,zorundaydım... gozyası kalmadı artık kan aglıyorum
Yok, pijamam bile yok.
yaızk ya :/
ne kadan güzel pijamalar =)
lütfen iğrenç ayrıntıları atlayıp olayı romantize etme.burnun da akıyor değil mi?
sümüklü pijamanı sevgiline gönder belki kıymetini bilir:) ;) şaka bi yana pijamaya silince daha da sümkürüp ağlayası geliyo :) sen en iyisi pijamasız uyu ...)
Tüm sevgililerim için yapmışımdır bunu,ama hepsinide unuttum.
her gece salya sümük ağladığımı bilirim acı ama gerçek :P
sevdik sevdikte ne oldu :(
Tekel zengin olmuştur başkada bir şey olmamıştır. Genelde böyle olur.
yorganın altına girmeme gerek gözyaşımı silmek için :) evet sevdim
Hala seviyorum :) sevdiğim kadar seviliyorum.
Aynen dediğini yaptım.Sevmişim galiba?
sevdim ama sonu hüsran oldu...
evet hemde cok sevdim :( maleseff
Yorganım Olaydı iyidi =))
utanıyorum ama maalesef evet.
dizlerimin üstüne düşecek kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar