vee damat a yapilan tatli sakalar:))
Gelin arabasının önünü kesmek, gelinin sandıklarının üstüne oturmak adetlerini yaşadınız mı?
vee damat a yapilan tatli sakalar:))
Gelin ayakkabısına isim yazılması, söz kurdelesinin kesilip dağıtılmasına bire bir şahit oldum evlilik sürecinde. Nikah gübü aracımızın yolunu da kestiler ama şoförümüz sağolsun, o halletti her şeyi.
Evleneceklere tavsiye: Az biraz paraya kıyıp, şoförlü Mercedes Vito kiralayın. Gelinler için korkunç derecede rahat oluyor (kocaman kapı, rahat oturulacak yerler). Zarfları da veriyorsunuz, şoför hallediyor. Günü sinirle bozmamak için ideal...
... Sandığın üstüne gelin oturmasını hiç duymadım.Genelde o evin küçük bir çocuğu oturturulur.Sandıklı gelin,komik geldi :)
Araba önü kestik,ama biz profosyoneldik.Araba ile araba önü keserdik.Zarf kabul etmezdik.2600 motor ford'un benzin deposu nasıl dolacaktı :) 15-16 yaşlarında baba'dan kaçırılmış araba çok işe yarardı.
Arabanın önüde kesilir sandığa da oturulur kapıda kilitlenir ama sınırı var dimi.Geçmişten süregeldiği için yapılmalı gerçekten büyük bir para kapmak için uzatanlar oluyor ve çok kötü bir durum bence.
ben hiç böyle bir şey yapmadım :) meclis ben değilim :) tabiki kocaman kocaman insanlar yok biraz daha aa hadi ne cimrisin vermem kızı açmam kapıyı aa vermiyo bundan koca olmaz falan böyle durumlarda ayy benm bile kapı kırasım gelir :)
valla öyle :) yazııkkk
teşekkürler :)
birkaç saniyeliğine yapılırsa iyi de, çok uzatanlar oluyor bazen o bana gerçekten çok tatsız geliyor.
Cevap
8Cevap
bı adetvardır kına gecesınde gelın sandalyeyle havaya atılır 3 kez ve erkegın gelını gelıp kurtarmaması gerekır benım kuzenın kınasında tam aksı oldu damat eee yeter ama saklaban yaptınız dıyıp geldı kuzenımı aldı:)adetler degıstı artık ya gelın arabasının onune atladı dıye cocugu dovenler bıle var ama damada yapılan sakalar cıdden berbat:)
halen gerın arabası göresem hep önune atlama ıstegı oluşuyor bende.. Oysa kucukken bıle yapmadım bunu ıcımde mı klmış ne...
Dikkat ette altinda kalma gurucum :))
haklsın. Bır kaç defa hatta farkında olmadan hamle yaptım ben gelın arabalrı önune böyle .. yanımdakı arkadaşlar Manyaksın ya falan bıle dedıler :D
Bana denk gelme gurucum ezerim valla :))
Yok ezmezsın :)) Kıyamazsın ssen bana :)) yeapp :
ablam evlendiği vakit sandık üzerinde oturma eylemi yapıp, sandığın değerini bulana kadar enişte ve kayın pederine nakit konusunda sıkıntılı anlar yaşatmıştım. umarım ben evlenirken böyle bi durumla karşılaşmam =)
Nefret ettiğim adetler bütünü, Bir kere evleniyorsun abi ayağıyla damadı çökertme operasyonu da diyebiliriz :)
evet bir keresinde zarftan dolar çıkmıştı sevinmiştim bir de baktım ki 1 dolar mış :D ...
sırf bu yüzden gelin arabaları kadıköy evlendirme dairesine 120 ile giriyor :D
Utanırım ben yapamam hadi yaptım boş çevirirlerse kavga çıkar:)
Kuzenim evleniyor zat-ı muhterem çok zengin sandık kapı hepsi benim dedim valla çoluk çocuk dinlemem :)
Unutulmaya yüz tutmaya başladı birç ok adet ama ben çok severim eski adetleri..
ben küçükken böyle olaylarda bulundum kalmadı artık
Dayim arabasinin arkasina bindik bir alamete ondende gidyoz kiyamete yazmisti
4 cocuklari var :)
Amin aynisini yazmayi dusunuyorum zaten :)
ınanılmaz:))
Oyle :))
ıyı kı ayvayı yedım sanırm, yazmamış dayın:))
Onu ben yazarim artik :))
Benim küçükken aldığım zarflar hep boş çıktı :s
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar