Çok kısayım uzar mıyım sizce ? Kısa olmak çok kötü mü duruyor ?

19 yaşındayım boyum 153. çok kısayım çok utanıyorum. en korktugum şey kısa olmaktı başıma geldi.. ne yapsam uzarım uzar mıyım yada ? bi de dışarıdan çok itici duruyor değil mi ?
Çok kısayım uzar mıyım sizce ? Kısa olmak çok kötü mü duruyor ?
Cevapla