Kavga çıkarmaya çalışanlara yaklaşımınız nasıl olur?

Ben 19 yaşında üniversite öğrencisiyim.İzmirde yaşıyorum.Bugün Bornovada bir işim vardı.İşimi halletim ve eve doğru yürüyorum.Çok sakinim ve mutluyum.O sırada karşıdan 4 kişi geliyor.Hepsi benim yaşlarımda.Elemanın teki kaldırımda yürürken bana omuz atıyor.Kasıtlı mı yaptı bilemiyorum.1-2 metre yürüdükten sonra "birader önüne baksana" diye laf attı.Bende "asıl sen önüne bak" diyerek çocuğa karşılık verdim.Durduk yere kavga etmem ama böyle tiplerden nefret ederim.Sonra bunlar 4 kişi yanıma doğru geldiler."Sorun ne birader?" falan demeye başladılar.Ben arkadaşının kasıtlı omuz attığını söyledim.Diğer elemanlardan biri "attıysa atmıştır ne yapacaksın?" diye bir cümle sarfetti.Benim tepem orada attı.Ama tek başımayım.En fazla bir tanesini yola getiririm ama yapar mıyım hiç.Allah'ın hikmeti işte.İstesem olmaz.Arkadan biri ismimi söyleyerek seslendi.Kafamı çevirip baktım en yakın arkadaşlarımdan biri yanıma doğru hızlı şekilde geliyordu."Mevzu nedir?" gibisinden elemanlara ayar çekti.Arkadaşta tekvando sporuyla ilgileniyor.1.92 boy var çocukta.Tabi diğerleri bunu görünce biraz çekindiler.Benim arkadaş olayı anlayınca çocuklardan birinin üstüne yürümeye başladı.Uzatmaması gerektiğini söyledim.Mevzuyu kapatıp oradan uzaklaştık..

Size de böyle tipler denk geliyor mu?Nasıl tepki veriyorsunuz?Malum herkesin böyle fedai arkadaşları yok.Kendiniz mi kavga ediyorsunuz ? :)
Kavga çıkarmaya çalışanlara yaklaşımınız nasıl olur?
Cevapla