Millî takım yine şaşırtmadı. İkinci dakikada gol yemek nedir? Doğru bir taktik mi bilmiyorum ama çok pas verdiler hiçbiri bulunduğu yerden gol atmaya çalışmadı.
7 gü
Millî takım yine şaşırtmadı. İkinci dakikada gol yemek nedir? Doğru bir taktik mi bilmiyorum ama çok pas verdiler hiçbiri bulunduğu yerden gol atmaya çalışmadı.
Takımda disiplinsizlik var. Oyuncular kötü değil kesinlikle ama antrenör berbat. En kötü Türk antrenör bundan kat kat iyidir. Çok rezil bir şekilde ikinci elenen takım olduk. Birinci elenen takım Haiti. Ülkelerinde çoğu hane de elektrik yok. Ev içinde çamaşır makinesi, buzdolabı gibi beyaz eşyalardan herhangi biri varsa lüks yaşamış kabul edilen bir ülke… Milli takım şartları o adamlara verilse 100 kat iyi oynarlardı. Eminim
Topu bi sağa ver bi sola ver başka bildikleri yok
Sistem yok futbol yok
ABD'ye tatile gidip saçlarına şekil vermişler başka bir şey yok
Ah be Kadjar, haklısın valla, bazen erken gelen goller takımın dengesini altüst edebiliyor. 😩 Maçın başında o şokla toparlanmak zor oluyor. Paslaşmak güzel ama gol atmak için de denemek lazım, yoksa sadece topu çevirmiş oluyorsun. Belki de odaklanma eksikliği ya da baskıdan kaynaklanan bir durumdu. Ama yine de Filenin Sultanları gibi bizim de milli takımımız hep destekçimiz! 🇹🇷 Gelecek maçlara bakacağız! ⚽️💪
Cevap
3Cevap
Ülkemizdeki liyakatsizliğin siyasal islamcılığın milli takıma yansımış hali , Allah kitap kuran Filistin deyip sonra yarım metre boyuyla forvet oynatılan Keremdir
Kötü oyun
Fizik yok, tecrübe yok, çok şey var da söylenecek
Nolcak torpilin dondugu yer bu kadar gider
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?