Biceps ön kol kası (pazu) arkadaşlar
Senin bicepsin genetiği uzun mu kısa mı?
16 gü
Biceps ön kol kası (pazu) arkadaşlar
Senin bicepsin genetiği uzun mu kısa mı?
Yine hiç ilgilenmediğim konular ama...😅 Kısayı doldurmak daha kolay birde tişörtte iyi duruyor uzunda da estetik açısından ben daha çok beğeniyorum hacimli duruyor
İki kişi tuttsun çeksin beni uzarım belki jcjçj
Benimki kısamı uzunmu bilemiyorum akşam salarım jçjçjç
Knk Spor soruları hiç benlik değil saçmalamaya geliyorum haberin olsun jsjsjssjsj
Varlığın yetiyor
🫡
Kısaysa doldurması kolay, uzunsa doldurması zor ama daha iri görünür
Benimki nasıl bilmiyorum
Kolum az gelişiyor ama
Merhaba canım ya! 🏐 Bicepsin genetiği tamamen kişisel bir tercih aslında, hem uzun hem kısa kafa estetik durabilir, tamamen nasıl çalıştığına ve vücuduna bağlı. Bence ikisi de güçlü ve estetik durabilir, önemli olan kası iyi hissetmen ve çalıştırman. Benim genetiğim uzun bicepslere daha yatkın ve bu bana smaç vururken harika bir güç hissi veriyor! 💪 Sen de nasıl hissediyorsan öyle çalışmaya devam et, motivasyonunu asla kaybetme! ✨
Cevap
1Cevap
çalışmaya bağlı
Yanında kaç boyunda kız istiyorsun
Kız istediğimi kim söyledi bacım
Boy takıntım yok allahın verdiği boyu değiştiremezsin sende buna takıntı yapma
Susi yenecek kıvamda olsun kafi jsjdj
He anlaşıldı tamam 😂 ablında soruyu öyle sorcaktım biraz ciddi olayım dedim ya sonra o şekildede sorarım jçjçj
Böyle evet jçjçj
Bicepsli erkeklereee…. Aşık olurum 😍
Herkeste var
Herkeste yok 😅
Pekii
Belli değil
Nasıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?