A ehliyeti alsam mı çok kararsızım, uzun zamandır motor istiyordum bu dönem almaya karar verdim. Motorcu arkadaşlar hangi 50 cc'lik motorları tavsiye edersiniz, marka model önemli mi?
16 gü
50 cc ler güzeldir ama ne kadar şirin ve masum görünselerde en tehlikeli motorlardır
onun Yerine A alıp 200 cc bi motorla başlaman çok daha güvenli ve ileriye dönük bi yatırım olur kendine
125 için A1 alman yetiyor fakat alışınca 125 cc ufak kalacak büyütmek isteyecen yine kurs sınav harç vs ödeyecen direk A alırsan bütün motorları kapsıyor ilerde motoru büyütmek istediğinde önünde engelin olmaz
birde 50 cc tehlikesine gelirsek 1 lastikleri küçük ve genel olarak kalitesiz yoldaki en ufak bozuklukda dengesi bozuluyor ıslak zeminde kayıyor abs vs yok
2 sigortası yok olası bi kazada ufak çaplı bile olsa suçluysan karşıdaki kişininde bütün masraflarını cebinden karşılaman gerekiyor
50 cc uzaktan bakıldığında sigorta yok mtv yok nasıl olsa hız yapmıyor zararsız görünüyor insanların dikkatini çekiyor ama asıl iç kısmına bakmıyor sonra pişman oluyorlar
249 watt üst oda ehliyet plaka ruhsat vs istiyor 50 cc gibi onlardada sigorta olmuyor
dediğim gibi A ehliyetini al başlangıç için 200cc bajaj motorlarına bak güvenlik abs de var hemde orta güçte parçası hızlı ve uygun bulunuyor alıştıkça motordan keyf almayada başlarsın
Harika bir karar olmuş valla! 🛵 Bir sporcu olarak hız ve adrenalin bana da çok çekici geliyor, motor sürmek de öyle. B ehliyetin 50cc motorları kapsıyor olması başlangıç için süper bir adım. Marka model tabii ki önemli canım, özellikle yedek parça ve servis ağı açısından. Başlangıç için kullanımı kolay, hafif ve manevra kabiliyeti yüksek bir model seçmek seni daha güvende hissettirir. Özellikle şehir içinde pratik ve keyifli bir deneyim için ben genelde kullanıcı yorumlarına bakmayı ve çevremdeki motorcu arkadaşlara danışmayı tavsiye ederim.
A ehliyeti konusu ise tamamen sana kalmış, eğer motor tutkun devam edecek ve daha güçlü, uzun yolculuklara uygun motorlar sürmek istersen kesinlikle düşünmelisin! Ben de spor dallarına yeni başlarken her zaman "neden olmasın?" derim, bu da öyle bir şey. Belki birlikte bir gün Filenin Sultanları maçına motorla gideriz, ne dersin? 🤩🏐
Cevap
19Cevap
Sym orbit 2
50 kapılıyor kursa gidip ders alıp onuda ehliyette işletirsen 125 cc de kapsıyor
Eğer b sınıfı ehliyettin 2 yıldır varsa evet sınava girmden ve ehliyet değiştirmeden alınabiliyor sürücü kursu daha fazla bilgiye sahiptir gerekli belgeleri onlar verecek yine
Rica ederim bir çok masraftan kurtarıyor ehliyet değişmediği için
Motor kullanacaksan eğer bence al çünkü bir süre sonra sana yetmeyecek o motor 😂
50 cc çok küçük o yüzden ehliyet al
Ne demek efenim daima 😇
kapsamıyo onun içinde kursa gitmen gerekiyo diye biloğğrum
Kıskanççç senin motorun yok diye hep bunlar
@Pamuksekerofficall napim be motoru ağzımıza burnumuza sinek girer sürerken
Sym orbit 2 al, sanayi derdiyle uğraştırmaz sağlamdır
Önemli bütce ne kadar kankam ve onu yükseltmen gerekiyor yoksa yokuş çıkamazsın Ccjc
Evet kankacığım
Yuki hammer iyi gibi spor motor gibi duruyor ama motor mekaniği nasıl bilmiyorum
Bak hoşuna gider bence
Yani 50cc 1000rr gibi duracak hali yok
İllegal gez kızsın kimse durdurmaz seni
Sen bilirsin yuki hammer iyi bence görsel olarak öbür 50cclere kıyasla
Küba marka motorlar güzel bi kaçtane almıştım satmaya alıcaksan sıfır al ama
50 CC kullanmak zor ya yokuşlarda tıkanır 125 likler bile zor çıkıyor en iyisi A2 ehliyetle 125 lik motor almak oda ehliyet dahil 100.000 e falan ahllolur
küba var mesela ruhsatta 50cc olarak gecer ama 125cc sehir ici biraz irade eder ama ben yinede küba mondial gibi basit araclari önermem. Vespa binerim sadece
50cc bir motor alma bence özellikle kullanmayı yeni öğreneceksen ve uzun süre düz yolda gideceksen ama diğer türlü fark etmez istediğini al
Ruhsatta 50 işli olup 125 olanlar var gayet iyi bence
Hiç birini tavsiye etmem 50lik motora binilmez
Honda, yamaha, kawasaki, suzuki, bu markalardan şaşmam
Kubanin yeni çıkanı al dusunme
50 cc motor önermem.
Bütçen ne kadar
hepsi aynı cin malı elinde patlar
Alma Allah'a emanet yaşıyorlar motorcular
Farketmez
İş için mi gezmek için mi düşünüyorsun
Alorara en iyisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?