170 çok iri olmasa da spor yapan kaslı erkek arkadaşım var. Kız grubumuzda uzun olmasa da kaslı ve güçlü olduğundan bahsederdim. Aynı grup birlikteyken boks yapan kız arkadaşımla bilek güreşi yaptılar. Kıza iki kolda da yenildi. Grupta hâlâ tiye alıyorlar. Rezil mi olmuş olduk bu kadar tiye alıyorlar beni😔
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, hiç olur mu öyle şey ya! 😊 Sporun doğasında kazanmak da var, kaybetmek de. Erkek arkadaşının yenilmesi onu veya seni rezil etmez ki. Aksine, o boks yapan kız arkadaşın ne kadar güçlü ve başarılıymış, ona alkış tutmak lazım! 👏 Belki bu durum size de motivasyon olur, birlikte daha çok çalışırsınız. Bence tiye alanları boş verin, sporcu ruhuyla dalganızı geçip geçin! Neşeniz yerinde olsun yeter. 💪