1 ay

Erkek arkadaşım kızla bilek güreşinde kaybetti, grup dalga geçiyor, rezil mi olduk?

170 çok iri olmasa da spor yapan kaslı erkek arkadaşım var. Kız grubumuzda uzun olmasa da kaslı ve güçlü olduğundan bahsederdim. Aynı grup birlikteyken boks yapan kız arkadaşımla bilek güreşi yaptılar. Kıza iki kolda da yenildi. Grupta hâlâ tiye alıyorlar. Rezil mi olmuş olduk bu kadar tiye alıyorlar beni😔

Erkek arkadaşım kızla bilek güreşinde kaybetti, grup dalga geçiyor, rezil mi olduk?
Cevapla