Hola amigos. Fener yine ikincilerin ikincisi oldu ve Galatasaray yine şampiyon oldu. O videodaki adamın dediği gibi "again again again and again". Ne düşünüyorsunuz konu hakkında?

Hola amigos. Fener yine ikincilerin ikincisi oldu ve Galatasaray yine şampiyon oldu. O videodaki adamın dediği gibi "again again again and again". Ne düşünüyorsunuz konu hakkında?

La ne diyon olm şikeyle alacağınız max kupa bu iste nerde haram var siz ordasiniz
Tabi canım. Aynen kesin ya
😡😡😡😡
Çen kızdın mı çen sjsjd
Shelby😡😡😡😡😡
Efendim canım
Takım tutmuyommm ki😂
Teşekkür ederim..
Rica ederim
Cevap
2Cevap
Galatasaray yine kutlama havasında olacak
takım tutmam
Fener Ağlama
Şampiyonluk kupası... Kalınca. Fener ağlama ajsjdj
Fenerliler yine umutlandi ya yazik 🤣 sampiyon GALATASARAY 💛❤️
Seneye yine ikinci olurlar sjdjdj
Fenerde göz yaşı kalmadı abisi
Aynen
Fener ağlamaya alışkın zaten ahahhahahaah
Agahaha
Bir şey olmaz biz gönüllerin şampiyonuyuz
Benim değil ahaha
Seni engellerim
Ahahshsh
Sus sjsjdh
Sustur 🙄
Tekme acır ki
Ama yakalarım😌
O şimdi şampiyon canı kupa ister 💃
Ahahahhaha yazık be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar