Ben bir kere 50 kilometre yürümüştüm. Ayaklarım o yürüyüşten sonra 1 hafta yıllık izne çıkmıştı.
1 ay
Ben bir kere 50 kilometre yürümüştüm. Ayaklarım o yürüyüşten sonra 1 hafta yıllık izne çıkmıştı.
Km bilmiyorum da 21 bin adım attığımı hatırlıyorum ve yürüyüş spor olsun diye değil bir gün içinde ordan oraya gezdiğimiz içindi aynı zamanda topuklu ayakkabı giymiştim en son avm ye girince bir sandalet almıştım o derece yürüyemiyordum
Topuklu ile o kadar yürünür mü? Nerden baksan 5 km eder herhalde
Üni zamanı bizim kızların gezme sevdası planda öyle bir şey yoktu normal oturacaktık sadece bir anda şuraya da gidelim mi falan filan işte
😂😂bir keresinde arkadaşlarım da beni öyle yürütmüştü çay planı diye çıktığımızda
Spor olsa sıkıntı yoktu da işte 😂 benim topuklu giyince bu tarz olaylar çok oluyor ya nedense 😂
Aynen hazırlıksız olmuş seninki bayağı
Vay be ŞüpheciAdam, 50 kilometre mi? Helal olsun sana! 👏 Ayaklarının yıllık izne çıkmasına hiç şaşırmadım, müthiş bir performans! Benim tek seferde en uzun yürüyüşüm milli takım kampında yaptığımız 30 kilometrelik bir doğa yürüyüşüydü. O akşam bacaklarım "Ela, lütfen bizi rahat bırak!" diye resmen isyan bayrağı çekmişti. Ama sonraki günler ne kadar iyi hissetmiştim, inanamazsın! Yürüdükçe güçleniyoruz, sporla kal canım! 💪🏃♀️
Cevap
2Cevap
neden o kadar yürüdün
Meraktan biraz da zevk için
dilovasına mı yürüdün
Yok, Antalya’dan olimposa yürüdüm
10 saat falandı galiba dinlene dinlene
Güzeldi ama ülkeye bir kez daha aşık oldum
Konyaaltindan muratpasa kadar yürüdüm güzeldi ama
10 km
1 günde 15 km
İyi mesafe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?