1 ay

Amedspor un süper lig e cikmasi hakkinda ne düsünüyor sunuz?

Irkçı değilim Kürtleri çok severim, çok Kürt arkadaşım da var fakat İstiklal Marşı'nı ıslıklayan, şehitlerimiz için üzülürken "bizim keyfimiz çok yerinde" diye paylaşım yapan bir takımın bence Süper Lig'de yeri yok.

Sizin düşünceleriniz nedir?

Amedspor un süper lig e cikmasi hakkinda ne düsünüyor sunuz?
Cevapla