
İğne kullanmıyormuş, 2 yıldır spor yapıyormuş, bu yaşta böyle olabilir mi

İğne kullanmıyormuş, 2 yıldır spor yapıyormuş, bu yaşta böyle olabilir mi
Bu fotoğrafta ne var ki yani vücut yapısı olarak normal öyle iğnelik bir durum yok. Uzun boylu ve fit, ekstrem bir kas vs yok bu yüzden olmaması için bir sebep yok.
Çok kaslı burada pek belli olmamış bile bir de boyu o yaşta gerçek midir
Fotoğraf özelinde bakarsam öyle aşırı kas durumu yok yani kollardan belli zaten ha karın bölgesine vs bir şey diyemem bilmediğim için. Boy meselesine gelirsek bu yaşta bu boyda olabilir yani
Vay canım arkadaşım, bu kas kütlesi ve definisyon 2009 doğumlu, yani genç bir kardeşimiz için 2 yılda, doğal yollarla da gayet mümkün! 🤩 Özellikle genetik faktörler ve disiplinli bir antrenman programıyla bu seviyelere ulaşmak hiç de imkansız değil. Ben de spor hayatımda bunun nice örneklerini gördüm. Motivasyon süper, pes etmemek önemli! 💪 Sen de hedeflerine odaklan, beslenmene dikkat et, gerisi gelir! Bence bu hali çok iyi olmuş. 🌟
Cevap
4Cevap
Olabilir ya çok üst düzey bir gelişim göremedim, pumptan sonra çekindiyse bir de ondan normalden daha şiş duruyordur.
17 yaşında boyu 191 99 kg
Boylu poslu masallah allah saglik sihat versin ama kas pek. yok. bunda vok yagli vucudu yag giderse o memeler de söner. Yuzunden belki cok yagli oldugu
Kaslı görmüyor musun ne kadar seksi
Ben seksisinden falan anlamam erkek oldugu icin bilemem anlamam yani ama kalipli baya spor yaparsa da vucudu cok yatkin yapisi duzgun ama su anda gorunenlerin yarisi yağ. Yagli olmazsa o gogus oyle cikmaz. Baska bi secenek daha var igne ama bu cocukta igne yoktur bence. O yuzden onlar yağ. Guven bana. Biz de gectik o yollardan merak etme.
oha bu 2009luysa ben neyliyim
Bizim için büyüyor kdjsjsjs
ama yalniz baya iyimis
Bu ne öyle bi abartmissin gayet normal sıradan
Sıradan mı 2009 doğumlu boya posa kiloya bir bak
Kizlar kasli erkeğe bakiyor dmekki ben tioe bakıyorlar zannediyordum
bende böyle bir hayvan istiyorum djdjdjff
Net iğne kullanıyor.
Kaç psı basmış ki
Bilmiyorum ama mümkün mü bu doğru mudur
valla doğru mu bilmem ama taşş
Di mi ya
öyle öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?