1 ay

Kırık koluna rağmen gol atan Osimhen harika değil miydi?

Günün yıldızı bence Sané oldu
FB normalde daha agresif aktif hırçın oynayan bir takımdı bugün öyle olmadı, pasif kaldılar bence GS daha kazanma motivasyonuyla çıkmıştı
Ederson zaten ergen gibi davrandı, taraftarı üzdü buna hakkı yoktu, hakemin kararlarını beğenmeyebilirsin ama birtakım oyun planı olarak itaat etmek zorundasın bu bir gerçek yorumlarım bu kadar futbolcuların genelinde öfke kontrolü yok zaten
Kırık koluna rağmen gol atan Osimhen harika değil miydi?
Güncellemeler
1 ay
Osii
Kırık koluna rağmen gol atan Osimhen harika değil miydi?
Cevapla