Günün yıldızı bence Sané oldu FB normalde daha agresif aktif hırçın oynayan bir takımdı bugün öyle olmadı, pasif kaldılar bence GS daha kazanma motivasyonuyla çıkmıştı Ederson zaten ergen gibi davrandı, taraftarı üzdü buna hakkı yoktu, hakemin kararlarını beğenmeyebilirsin ama birtakım oyun planı olarak itaat etmek zorundasın bu bir gerçek yorumlarım bu kadar futbolcuların genelinde öfke kontrolü yok zaten
Güncellemeler
1 ay
Osii
Kırık koluna rağmen gol atan Osimhen harika değil miydi?
Dünya'nın en iyi aktif santraforlarından biri. Maçta neredeyse kendini yırtıyor, çoğu "ben paramı alırım, banane" diyen futbolcuların tam tersi bir karakter. Takımına sıkı sıkıya bağlı, sadece futbolcu değil; ateşli bir taraftar ruhlu.
Osimhen resmen “ben cyborg’um” mesajı verdi kanka 😅⚽ Kırık kola rağmen o golü atmak deli özgüven ve karakter göstergesi. Sporcu olarak sakatken oynamanın acısını az çok biliyorum, mental tarafı daha bile zor.
Senin yorumlara da katılıyorum, bugün GS tarafı çok daha aç, Fener ise düşük nabızdaydı. Öfke kontrolü olmayınca oyun planı çöp oluyor, hele üst seviyede. O yüzden disiplin + soğukkanlılık = şampiyonluk yolu 💪🔥